ما دادستان مشاجره با پرنس اندرو در اپستاین پروب

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 1:00:45 pm اندرو وکلا در بیانیه ای گفت که او ارائه

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 1:00:45 pm
prince andrew epstein, jeffrey epstin, sex trafficking prince andrew اندرو وکلا در بیانیه ای گفت که او ارائه کرده است سه بار در این سال به صحبت با ما کرد. (AP Photo/سنگ قهوهای مایل به زرد و فایل)

ما دادستان و وکلای مدافع در بریتانیا به شاهزاده اندرو sniped در یکی دیگر در سراسر اقیانوس اطلس در روز دوشنبه, هر, گفته, طرف دیگر بود به سرزنش برای دوک عدم شرکت در جفری اپستاین قاچاق جنسی پروب.

اندرو وکلا در بیانیه ای گفت که او ارائه کرده است سه بار در این سال با ما صحبت می کنند محققان پس از اطمینان داد که او "نیست و هرگز هدف خود را در تحقیقات جنایی به اپستاین."

ارائه است که هر چند یک درخواست که "همکاری های ما و هر مصاحبه ترتیبات خواهد محرمانه باقی می ماند گفت:" شرکت Blackfords LLP در لندن است.

"متاسفانه DOJ است در واکنش به این دو ارائه می دهد با عبور خود را محرمانه قوانین و ادعا می کنند که دوک ارائه شده صفر همکاری است. در انجام این کار آنها شاید به دنبال تبلیغات به جای پذیرش کمک اتمام حجت" به وکلا گفت.

ساعت بعد ما وکیل در منهتن جفری S. برمن با صدور بیانیه ای گفت: شاهزاده سعی کرده بود به "دروغ را به تصویر بکشد و خود را به عنوان مشتاق و مایل به همکاری — حتی به عنوان او بارها و بارها کاهش یافته است به برنامه مصاحبه. اگر شاهزاده اندرو در واقع جدی در مورد همکاری با ادامه تحقیقات فدرال درهای ما باز باقی می ماند و ما در انتظار کلمه از زمانی که ما باید انتظار او" برمن گفت.

برمن بیانیه خطاب تنها شاهزاده اندرو تمایل به مصاحبه. در آن هیچ اشاره ای به دعاوی توسط وکلای او که وزارت دادگستری توصیه شده بود آنها که اندرو است نه یک هدف بررسی و یا آنها که ساخته شده است هر گونه قول می دهم که هر چه او گفته محققان خواهد بود محرمانه است.

قبل از دوشنبه برمن گفته بود که اندرو فراهم کرده است "صفر همکاری" به محققان آمریکایی. دادستان کل ویلیام بر گفته فاکس نیوز روز دوشنبه که دادستان ها به دنبال استرداد اندرو.

"من فکر نمی کنم این یک سوال از توزیع او بیش از" Barr گفت. "من فکر می کنم این فقط یک سوال از داشتن او با ارائه برخی شواهد اما فراتر از آنچه که من قصد دارم به نظر."

اپستاین کشته های خود را در ایالات متحده در زندان در تابستان گذشته به عنوان او در انتظار محاکمه در قاچاق جنسی اتهامات عنوان شده علیه. یکی از زنان که از نظر جنسی مورد آزار قرار گرفته توسط اپستین به عنوان یک نوجوان ویرجینیا رابرتز Giuffre ادعا کرده است که سرمایه گذار پرواز خود را در اطراف جهان و در هواپیمای شخصی به داشتن رابطه جنسی با مردان قدرتمند و که او تا به حال برخوردهای جنسی با اندرو در لندن و نیویورک شروع شد زمانی که او 17.

اندرو را انکار نماید. متضاد انداز از آنچه در جریان است در پشت صحنه آمد و پس از آفتاب روزنامه ها و دیگر رسانه های خبری گزارش داد که وزارت دادگستری ایالات متحده تا به حال ارائه معاضدت قضائی درخواست به بریتانیا است.

درخواست چنین استفاده می شود در پرونده های جنایی تحت معاهده و به طور کلی استفاده می شود که ماده نمی تواند به دست آمده در پلیس همکاری بر اساس. ایالات متحده محققان هنوز در حال بررسی پتانسیل جرم و جنایت توسط اپستین و همکاران.

چندگانه زنان گفت: سرمایه تا به حال یاران که استخدام زیر سن قانونی دختران را به یک شبکه از بندگان. اندرو کمک است که به دنبال به عنوان یک شاهد و وکیل او گفت:. "دور از ما مشتری اقدام فوق در قانون عنوان شده است ضمنی توسط جلسات مطبوعاتی در ایالات متحده او در حال درمان با استاندارد پایین تر از منطقی ممکن است انتظار می رود برای هر شهروند" Blackfords گفت.

"بیشتر کسانی که همان نقض محرمانه توسط DOJ داده اند رسانه های جهانی و در نتیجه مخاطبان در سراسر جهان — کاملا گمراه کننده حساب از بحث های ما با آنها است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن