پلیس آمریکا می گویند آنها بازداشت 12 ساله دزد ماشین

توسط: AP | قلعه نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 12:58:48 pm پلیس در ایالت دلاور say a 12-year

توسط NEWSATROPAT در 30 تیر 1399
توسط: AP | قلعه نو | منتشر شده در تاریخ: جولای 20, 2020 12:58:48 pm
US police say they arrested 12-year-old car thief پلیس در ایالت دلاور say a 12-year-old boy به سرقت برده یک وانت از یک ایستگاه گاز سپس به رهبری افسران در شکار کردن با سرعت بالا قبل از توفنده و تلاش برای فرار ، (بازنمودی تصویر)

پلیس در ایالت دلاور say a 12-year-old boy به سرقت برده یک وانت از یک ایستگاه گاز سپس به رهبری افسران در شکار کردن با سرعت بالا قبل از توفنده و تلاش برای فرار ،

دلاور پلیس ایالتی گفت که این پسر را به سرقت برده 2003 فورد رنجر در حالی که صاحب آن با استفاده از دستگاه های خودپرداز در Wawa ایستگاه گاز در قلعه شنبه.

پلیس فراهم نیست پسر نام.

زمانی که پلیس در واقع کامیون, پسر حاضر به توقف و چراغ پلیس در تعقیب. پس از توفنده به یک ماشین پارک شده پلیس گفت: گمان نمی U-نوبه خود با سرعت بالا و پس از آن سقوط کرد به یک guardrail پس از ناکامی در ایجاد یک منحنی.

پلیس گفت که این پسر خارج شد این کامیون پس از تصادف و سعی به فرار با پای پیاده قبل از بازداشت توسط سربازان. پلیس گفت که این پسر با آن مواجه است به اتهامات متعدد از جمله سه جنایات و منتشر شد به او امنیت در $8,008 اوراق قرضه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن