ما: NDA عمل به دنبال جنگنده جت آموزش جدا برای هند و ژاپن و استرالیا در گوام

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 6:07:22 pm متن ☀ 2021 برای سال مالی آغاز اکتب

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 26 ژوئن 2020 6:07:22 pm
Republic Day parade, Republic Day celebration, Republic Day india gate, Republic day fighter jets delhi news, india news, indian express news متن ☀ 2021 برای سال مالی آغاز اکتبر 1 معرفی شد و در مجلس سنا در روز پنج شنبه. (عکس: پپ گواردیولا Nath Pandey)

با یک چشم و در تهاجمی چینی رفتار دفاع ملی اجازه قانون به صورت مالی 2021 به دنبال جنگنده جت آموزش جدا برای هند و ژاپن و استرالیا در اقیانوس آرام ایالات متحده, قلمرو گوآم.

این حرکت در می آید شش ماه پس از وزیر دفاع علامت Esper و سنگاپور وزیر دفاع Ng Eng مرغ با امضای یک یادداشت تفاهم برای سنگاپور به راه اندازی یک جت جنگنده آموزش جدا در گوام است.

متن ☀ 2021 برای سال مالی آغاز اکتبر 1 معرفی شد و در مجلس سنا در روز پنج شنبه.

عمل هدایت وزیر دفاع ارسال به کنگره کمیته دفاع از یک گزارش ارزیابی شایستگی و امکان ورود به موافقت نامه های مشابه که از سنگاپور با دیگر متحدان و شرکای خود در هند و اقیانوس آرام از جمله ژاپن و استرالیا و هند است.

آمریکا-سنگاپور تفاهم نامه است که به معنای برای حدود یک اسکادران ارزش جمهوری سنگاپور نیروی هوایی جت های جنگنده و ارتباط پرسنل. سنگاپور آموزش حضور است انتظار می رود برای شروع در اطراف 2029.

در میان چیزهای دیگر, لایحه ایجاد اقیانوس آرام بازدارندگی ابتکار که به تمرکز منابع در اقیانوس هند و آرام – پرداختن کلید نظامی قابلیت شکاف اطمینان ما متحدان و شرکای تجاری و تقویت اعتبار ایالات متحده گفت: سناتور جیم Inhofe رئیس کمیته نیروهای مسلح سنا.

توصیف هند و اقیانوس آرام به عنوان "اولویت تئاتر" یک ☀ گزارش گفت: لایحه ایجاد اقیانوس آرام بازدارندگی ابتکار به منظور افزایش بودجه شفافیت و نظارت تمرکز منابع بر قابلیت شکاف اطمینان بخشیدن به متحدان و شرکای خود و بازگرداندن اعتبار آمریکا بازدارندگی در منطقه است.

این لایحه پیشنهاد تهیه 48 دوربرد موشک های ضد کشتی (LRASMs) که در آن گفت: بسیار مفید خواهد بود در اقیانوس هند و آرام که وزارت دفاع به نام تا اولویت آن تئاتر.

این LRASM فراهم می کند کوتاه مدت قابلیت افزایش است که اجازه خواهد داد که حامل air wing برای کمک به حد یک چینی تهاجمی پیش از آن در جنگ, در نتیجه به طور مستقیم در پیشبرد اهداف و اولویت های گذاشته شده در ملی, استراتژی دفاع.

☀ نیز به دنبال شتاب در آمریکا تلاش برای ایجاد یک F-35A عامل مکان های رو به جلو در هند و اقیانوس آرام.
به تاریخ نیروی هوایی اعلام کرده است انتخاب نه عامل مکان برای F-35A از جمله مکان در ایالات متحده آلاسکا و اروپا است.

آن را هنوز اعلام برنامه برای هر F-35A عامل مکان های رو به جلو در هند و اقیانوس آرام.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن