تجاوز پیچ در پیچ پایین Covid-19 نیروی کار با وجود بیش از 71,000, مرگ و میر, 12 لاخ موارد مثبت

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 12:41:48 pm رئیس جمهور دونالد مغلوب ساخ

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده در: 6 مه سال 2020 12:41:48 pm
رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحبت می کند به کارکنان پس از تور یک Honeywell International گیاه است که تولید کننده تجهیزات حفاظت شخصی, سهشنبه, مه 5 سال 2020 در ققنوس. (AP Photo/اوان Vucci)

با وجود بیش از 71,000 مرگ و میر و 12 لاخ مثبت coronavirus موارد در کشور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دولت خانههای گلی خالی سیم پیچ را در کاخ سفید نیروی کار در Covid-19 و واگذاری مسئولیت های خود را در شیوه ای مرحله به مرحله مربوطه به سازمان های فدرال. وجود دارد, اما یک کاهش شدید در تعداد موارد و مرگ و میر در ایالات متحده در طی یک هفته در دانشگاه جانز هاپکینز است که شاید باعث تهمت به می گویند که این کشور شده است قادر به صاف منحنی. و با این کاهش کاملا چند متحده شروع به باز کردن.

در بیانیه ای به یک گروه را انتخاب کنید از خبرنگاران معاون رئیس جمهور مایک پنس که منجر وظیفه نیروی بیان شد که توسط PTI "من فکر می کنم ما در حال گفتگو در مورد آن و در مورد آنچه که زمان مناسب برای نیروی کار برای تکمیل آن کار و تلاش مداوم را در یک سازمان توسط آژانس ،

پنس گفت: کاخ سفید در حال حاضر شروع به بحث در مورد طرح انتقال با سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA). این خبر قبلا منتشر شده توسط نیویورک تایمز.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن همچنین تایید کرد این خبر در آریزونا در حالی که در سفر به یک ماسک کارخانه که در آن او کاهش یافته است به پوشیدن ماسک چیزی است که او تمایلی به انجام و پس از وقوع آغاز شد.

در بیانیه ای به رسانه ها نسبت ناروا گفت: "من فکر می کنم ما به دنبال در فاز دو و ما به دنبال در دیگر مراحل" و اضافه کرد که این کشور شروع به باز کردن و اشاره کرد که این کار به زور انجام داده است "فوق العاده شغل".

خواندن آنچه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در مستند خود را در طول یادبود لینکلن تاون هال

در حالی که توصیف نیاز به تمرکز بر حفاظت از زندگی و اقتصاد مغلوب ساختن پیشی جستن به نقل از به نقل از PTI "ما چیزی را در شکل های مختلف است." پرسید که چرا در حال حاضر زمان برای باد کردن نیروی کار اگر وجود دارد می تواند عود او گفت: "از آنجا که ما نمی تواند دید ما کشور را برای پنج سال آینده. دولت تا به چیزهای زیادی یاد گرفتم."

همچنین به عنوان خوانده شده | تهمت admin مقامات نادیده گرفته COVID-19 هشدارهای مدعی اخراج دانشمند آمریکایی

صحبت با خبرنگاران در کاخ سفید پنس افزود: "این واقعا همه بازتابی از پیشرفت فوق العاده ای ما را ساخته اند به عنوان یک کشور است. رئیس جمهور ایستاده بود تا کاخ سفید Coronavirus نیروی کار در ماه ژانویه به مارشال ملی پاسخ."

دکتر دبورا Birx یک عضو از نیروی کار گفت: کاخ سفید را "در ادامه به بررسی و تجزیه و تحلیل داده ها و کار با گروه ها در سازمان به کمک آن داده ها خود را اطلاع رسانی فرآیندهای تصمیم گیری".

به عنوان خوانده شده | ما باید بازگشایی حتی اگر آمریکایی ها بیشتر بیمار می میرند: مغلوب ساختن پیشی جستن

در ضمن یک خبر مربوط به تجزیه و تحلیل پیدا کرده است که بقیه از ما, ترک کنار منطقه متروپولیتن نیویورک پیشرفت در برابر coronavirus در حال حرکت است در جهت اشتباه با شناخته شده عفونت نرخ افزایش است و حتی به عنوان متحده حرکت می کند به بلند مستندات خود را.

با توجه به آمار و ارقام از دانشگاه جانز هاپکینز جدید مورد تأیید هر روز در ایالات متحده بیش از 20 ، 000 و مرگ و میر در هر روز بیش از 1000. مقامات بهداشت عمومی هشدار داده اند که شکست برای صاف و منحنی درایو کردن عفونت رای در مکان هایی می تواند منجر به بسیاری از مرگ و میر بیشتر به عنوان افراد مجاز به سرمایه گذاری و کسب و کار بازگشایی شده است.

(با ورودی از PTI, AP)

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن