ما ساخت بسیار خوب پیشرفت در احترام به واکسن: مغلوب ساختن پیشی جستن

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 7:58:16 am وی با اشاره به صحبت های اخیر با نیوجرسی فر

توسط NEWSATROPAT در 29 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 7:58:16 am
US recession, Us economy recession, US lockdown recession, donald trump economy, us president donald trump, trump news, latest news وی با اشاره به صحبت های اخیر با نیوجرسی فرماندار تهمت وجود دارد گفت: تنها یک فرد زیر سن 18 در بیش 12,500 مرگ و میر در آن دولت است.(AP/فایل)

ایالات متحده در حال ساخت بسیار خوب پیشرفت در احترام به واکسن برای این بیماری همه گیر کوروناویروس و همچنین درمانی رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن ،

ایالات متحده ساخته شده است بسیاری از پیشرفت در مبارزه با کروناویروس, او گفت:.

"چین باید اجازه دهید آن اتفاق می افتد اما آن اتفاق افتاده است. در سراسر جهان این اتفاق افتاده است که یک چیز غم انگیز. اما تعداد ما واقعا کم علامت و گرفتن آن بهتر است. و آن را تا پایان بودن رفته" مغلوب ساختن پیشی جستن او به خبرنگاران گفت: در طول یک کاخ سفید میزگرد شهروندان ارشد.

"ما در حال ساخت بسیار خوب پیشرفت با توجه به واکسن. بنابراین ما در حال ساخت بسیار خوب پیشرفت درمانی و درمان-حکیم, من فکر می کنم واقعا پیشرفت فوق العاده ای. من دیده ام ، من ملاقات با برخی از افرادی که در انجام کار مردم هوشمند, بزرگ, مردم, افرادی که موفق قبل از," او گفت:.

"ما باید برخی از اخبار بسیار خوبی برای شما در واکسن و درمان و درمان رک و پوست کنده چون من حدس می زنم اگر شما نگاه در درمان اگر این عمل به اندازه کافی سریع, من حدس می زنم شما می خواهم به آن تماس بگیرید, درمان نمی خواهد به شما می گویند ؟ بنابراین من فکر می کنم ما در حال رفتن به برخی از اخبار بسیار خوبی در آن" نسبت ناروا گفت.

"اما ما در کم علامت است. برخی از آنها مانند تگزاس, ما تا به حال یک زندان جمعیت که رفت و سنگین و در حال حاضر آن را کنترل کرد. ما درک می کنیم این بیماری است. ما یاد گرفته ایم" او گفت:.

وی با اشاره به صحبت های اخیر با نیوجرسی فرماندار تهمت وجود دارد گفت: تنها یک فرد زیر سن 18 در بیش 12,500 مرگ و میر در آن دولت است.

"از آن یک مرگ بود که در زیر سن 18 سالگی که بسیار شگفت انگیز است. من می دانستم این بود که به من می گوید مدارس, امیدوارم, در حال رفتن به عقب در پاییز. آنها در حال رفتن به عقب در انفجار کامل. اما افراد جوان آنها بسیار قوی سیستم ایمنی بدن است. من تصور کنید که دلیل. اما آنها به بیرون آمدن از این در یک سطح است که واقعا غیر قابل تصور" او گفت:.

"این به طور منظم آنفولانزا دیگر آنفولانزا چیزهای دیگر سارس یا H1N1, هر یک از آنها را اگر شما نگاه جوان و مردم آنها را تحت تاثیر قرار مانند هر کس دیگری. اما به هر دلیل با توجه به COVID اعداد بسیار پایین" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن