ایالات متحده آمریکا به شکایت پلوسی بیش از حذف نماینده رای گیری در همه گیر

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 9:02:50 am مجلس نانسی پلوسی از کالیفر

توسط NEWSATROPAT در 7 خرداد 1399
توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 27 مه سال 2020 9:02:50 am
US House Republicans to sue Pelosi over remove proxy voting in pandemic مجلس نانسی پلوسی از کالیفرنیا در حال سخنرانی در یک کنفرانس خبری در کاپیتول هیل در واشنگتن است. (AP Photo: اندرو بیلبائو فایل)

مجلس نمایندگان آمریکا جمهوری خواهان را سو دموکراتیک سخنران نانسی پلوسی بیش از تغییر حکومت است که اجازه می دهد تا کاربران برای رای دادن در هر یک از دیگر را از طرف طول coronavirus همه گیر خواه دستیاران گفت: در روز سه شنبه.

این طرح دعوی در دادگاه واصل شود و در دادگاه فدرال در واشنگتن را به دنبال جلوگیری از این سیستم جدید به تصویب دموکراتیک اکثریت مجلس و در نظر گرفته شده اجازه می دهد تا اتاق را به تابع در حالی که رعایت اجتماعی فاصله دستورالعمل. آن را به استدلال می کنند که تغییر حکومت را خلاف قانون اساسی این جمهوری خواه دستیاران گفت.

قوانین تصویب شده در اوایل این ماه به عنوان بخشی از 3 تریلیون دلار کمک لایحه است که جمهوریخواهان کنترل مجلس سنا تا کنون گرفته است تا اجازه می دهد تا کاربران برای رای دادن از خارج از کنگره درخواست یک عضو دیگر رای برای آنها.

بدون آنها رای در 435-عضو اتاق بازرگانی می تواند ساعت ها به عنوان نمایندگان فایل داخل در گروه های کوچک.

پلوسی را محکوم کرد طرح دعوی در دادگاه در بیانیه ای خواستار آن یک "غم شیرین کاری."

خانه است که نه تنها عنصر از دولت فدرال تطبیق با رفتار خود به این بیماری همه گیر. دیوان عالی کشور در این ماه برای اولین بار شنیده استدلال از طریق تلفن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب