ما بازدید در چین را به اتهام تلاش برای محدود کردن خطوط هوایی

توسط: تابناک | به روز شده: مه 24, 2020 12:17:21 pm یک خلبان پیاده توسط شرکت هواپیمایی متحد هواپیما ب

توسط NEWSATROPAT در 4 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: مه 24, 2020 12:17:21 pm
US hits back at China’s alleged attempts to restrict airlines یک خلبان پیاده توسط شرکت هواپیمایی متحد هواپیما به عنوان آنها پارک شده در دروازه در سان فرانسیسکو در فرودگاه بین المللی در تاریخ 12 آوریل سال 2020 در سان فرانسیسکو کالیفرنیا است. (عکس توسط جاستین سالیوان/گتی ایماژ)

رشد تنش بین آمریکا و چین را گسترش داده اند به صنعت هواپیمایی به عنوان حمل و نقل وزارت را متهم به همتای خود در پکن از مسدود کردن آمریکایی حامل' تلاش برای از سرگیری خدمات وجود دارد.

نقطه اواخر روز جمعه اعلام کرد که چین را به نقض توافقنامه های دو جانبه اجازه می دهد خدمات مسافرت هوایی بین دو کشور با عدم پاسخگویی به درخواست ها توسط Delta Air Lines, Inc. و ایالات متحده هواپیمایی Holdings, Inc.

چین "اختلال عامل حقوق ایالات متحده حامل و رد آنها را عادلانه و فرصت برابر به ورزش خود عامل حقوق" این بخش گفت: در اطلاعیه ارسال شده به وب سایت دولت.

سفارش متوقف کوتاه از اعمال هر گونه محدودیت و یا مجازات در چهار خطوط هوایی از چین در خدمت بازارهای ایالات متحده است اما یک هشدار پس از تکرار اعتراضات توسط ایالات متحده موفق به دریافت اقدام دولت گفت. آن نیاز به چینی حامل به این اداره اطلاع از برنامه های خود را و هر گونه تغییرات پیشنهادی آنها قصد. چین سفارت در واشنگتن ندارد بلافاصله در پاسخ به یک ایمیل درخواست دهید.

این Covid-19 همه گیر است منجر به افزایش شکاف بین آمریکا و چین است. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است و بارها و بارها سرزنش چین برای ویروس " و هر دو ملت را گرفته اقدامات با هدف های دیگر, مانند اخراج روزنامه نگاران.

با شروع در ماه فوریه در ایالات متحده شروع به محدود کردن ورود افراد از چین برای جلوگیری از گسترش ویروس. پروازهای بین دو کشور کاهش یافت و از حدود 325 هر هفته در ماه ژانویه به تنها چند ده.

'ساخت آن را غیر ممکن'

در اوایل این سال چین مجموعه, مارس 12 به عنوان یک پایه برای از سرگیری خدمات بین دو کشور. چون دلتا ایالات و American Airlines Group Inc. در حال حاضر متوقف و خدمات به این کشور آسیایی در آن قرار داده و آنها را در یک ناعادلانه نقطه ضعف نقطه گفت.

"این بخش است که مصرف این مرحله به دلیل چینی مقامات حمل و نقل هوایی را به اعمال محدودیت در ایالات متحده حامل های که در حال ساخت آن غیر ممکن است برای آنها را به از سرگیری خدمات مسافر بین آمریکا و چین و راه اندازی این خدمات در سطح است که آنها حق دارند برای کار در آمریکا-چین حمل و نقل هوایی توافقنامه" این گروه در بیانیه ای گفت: در روز شنبه.

ایران تا به حال هیچ اظهار نظر در نقطه سفارش سخنگوی فرانک Benenati گفت: در یک ایمیل. "ما مشتاقانه منتظر به از سرگیری آن پرواز — به نفع مشتریان و جوامع در ایالات متحده و چین — که مقررات محیط زیست اجازه می دهد تا ما را به انجام," او گفت:.

دلتا نمی بلافاصله در پاسخ به یک درخواست برای نظر.

نقطه سفارش شد به گزارش رویترز،.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن