ما را به یک مسیر متفاوت با چین سیاست های قبلی کار نمی کند: Mike Pompeo

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده در: جولای 7, 2020 10:12:09 am مایک Pompeo گفت که چینی اقدام علیه اق

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده در: جولای 7, 2020 10:12:09 am
Mike Pompeo, Taliban, Pompeo calls Taliban leader, NATO, world news مایک Pompeo گفت که چینی اقدام علیه اقلیتهای قومی و مذهبی را تشدید کرده. (NYT/فایل)

ایالات متحده را به یک مسیر متفاوت در چین به عنوان سیاست های قبلی از کمک به آنها برای باز کردن اقتصاد خود را با این باور که این امر منجر به آزادی های سیاسی و کار نمی کرد, وزیر امور خارجه, Mike Pompeo گفت.

"نظریه که بیشتر اقتصادی باز خواهد شد و منجر به آزادی های سیاسی بیشتر حقوق اساسی ارائه شده به مردم چین فقط معلوم نیست که درست بوده است. آن را فقط کار نمی کند. من نه انتقاد از کسانی که قبل از ما در حال حاضر می توانید به سادگی ببینید که آن کار نمی کند و این بدان معناست که ایالات متحده را به یک مسیر متفاوت," Pompeo گفت: تونی پرکینز واشنگتن در یک مصاحبه.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن او گفت: در نشستی که مسیر بسیار واضح است.

"او اولین رئیس جمهور است و این نه حزبی. این جمهوری خواه و دموکرات رئیس جمهور قبل از او اجازه چین برای شرکت در یک رابطه تجاری با ایالات متحده است که باعث میانه (کلاس) امریکا کار مردم در سراسر ایالات متحده به از دست دادن شغل خود را," او گفت:.

"ما می توانید ببینید در حال حاضر نه تنها در آنجا بود که خسارت های اقتصادی انجام می شود به ایالات متحده, اما این افراد در داخل چین نیست درمان به درستی به عنوان دوقلو شر" او گفت:.

امنیت ملی, قانون, او گفت:, گرفته است و دور از آزادی از مردم هنگ کنگ است. "شما می خواهید مردم چین موفق خواهد بود و شما می خواهید آنها را به زندگی می کنند زندگی خوب و شما می خواهید ایالات متحده به یک رابطه, اما ما می دانیم که چه رژیمهای کمونیستی آیا ما می دانیم که راه رژیمهای درمان مردم خود همه بیش از حد اغلب, و این چیزی است که ما در حال دیدن در چین امروز" او ادعا.

چینی اقدام علیه اقلیتهای قومی و مذهبی گفت: تنها افزایش یافت. "ما تمام است که ما می توانیم دیپلماتیک به تماس از این سوء رفتار" او گفت:.

با اشاره به گزارش های خبری از عقیم سازی اجباری مجبور کنترل بارداری از جمله سقط جنین اجباری در سین کیانگ استان Pompeo گفت که دولت است و روشن است که کسب و کار است که متصل به این فعالیت چه که از عقیم سازی اجباری یا سقط جنین اجباری, این نوع از چیزهایی که به خاطر مطلب در مورد از بدترین زمان از قرن گذشته است. "کسب و کار است که متصل به آن به حساب برگزار خواهد شد. آنها مسئول اعمال خود," او گفت:.

"دقیقا چگونه شما انجام خواهیم داد که ما باید به سمت چپ باز به پایان رسید چرا که ما می خواهیم برای قرار دادن آنها را در توجه ، ما می خواهیم هر شرکت برای خودش تصمیم بگیرد. ما سازمان دیده بان شرکت های آمریکایی ادعا می کنند که آنها خوب بازی میکردند کار نه تنها برای سود اما برای نتایج خوب و برای حفاظت از حقوق بشر و نجابت" Pompeo گفت.

"هر رهبر کسب و کار چه کسی می گوید که آنها برای ایستادن آن چیزهایی است که همه ما در مورد مراقبت و کسی که درگیر در فعالیت های است که متصل به این فعالیت حزب کمونیست چین در سین کیانگ نمی تواند نگه داشتن این دو افکار در سر خود را در همان زمان و ایالات متحده قصد ندارم به اجازه آن را به ادامه گفت:" بالا دیپلمات آمریکایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن