ایالات متحده و آلمان و تاخیر در شورای امنیت سازمان ملل بیانیه ای در کراچی حمله به پاکستان 'message'

توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:27:27 pm پرسنل امنیتی فراگیر بورس

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: PTI | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: جولای 2, 2020 1:27:27 pm
pakistan news, pakistan latest news, pakistan stock exchange, pakistan stock exchange attack, pakistan stock exchange attack today, terrorist attack in pakistan, terrorist attack in pakistan today, terrorist attack in pakistan latest news, Terror Attack in Karachi, Terror Attack in Karachi news پرسنل امنیتی فراگیر بورس ساختمان پس از حمله افراد مسلح در کراچی پاکستان روز شنبه 29 ژوئن 2020. ویژه نیروهای پلیس مستقر به صحنه حمله و در یک عملیات سریع امن ساختمان. (AP)

یک بیانیه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت حمله تروریستی اخیر در کراچی بود دو بار متوقف شده توسط آلمان و آمریکا به تاخیر انداختن صدور آن به یک "پیام" به پاکستان بیش از آن سرزنش هند برای این حادثه و نخست وزیر عمران خان خواستار اسامه بن لادن "شهید" با توجه به منابع.

15 کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل متحد با صدور یک بیانیه مطبوعاتی در روز چهارشنبه در اعتراض به انتشار "شنیع و بزدلانه حمله تروریستی قرار گرفت که در کراچی پاکستان در 29 ژوئن 2020 که منجر به چندین نفر کشته شدند".

پاکستان را 'همه آب و متحد' چین پیش نویس بیانیه ای که قرار بود تحت یک سکوت روش که بر اساس آن اگر هیچ دولت عضو را افزایش می دهد هر گونه اعتراض به پیش نویس در یک دوره زمانی مشخص در نظر گرفته شده است به تصویب رسید.

آلمان برای اولین بار برای شکستن سکوت, روش به تاخیر انداختن صدور بیانیه مطبوعاتی. مهلت تمدید شد تا ساعت 10 جولای 1 (به وقت محلی) و پس از آن بود که ما سکوت را شکست و برای دومین بار بیشتر به تأخیر انداختن این بیانیه از اینکه صادر شده است.

منابع گفت که این تاخیر به "ارسال پیام" برای پاکستان است که نمی توان آن را در یک دست تماس بگیرید سابق القاعده رئیس لادن که مغز متفکر و یکی از بزرگترین حملات تروریستی در جهان و کشته شد توسط نیروی دریایی ایالات متحده مهر و موم در پادگان پاکستان در شهر ابوت آباد "شهید" و لینک به هند حمله به فرودگاه کراچی و از سوی دیگر انتظار می رود صریح محکومیت حمله در برابر آن.

هند تا به حال آمار در وزیر خارجه پاکستان شاه محمود قریشی برای "پوچ نظرات" ارتباط هند به حمله تروریستی در پاکستان بورس ساختمان در کراچی.

در به شدت دقت پاسخ امور خارجی سخنگوی وزارت Anurag Srivastava گفت که پاکستان نمی تواند تغییر سرزنش در هند برای آن مشکلات داخلی و بر خلاف پاکستان و هند است بدون تردید در محکوم کردن تروریسم در هر نقطه در جهان از جمله در کراچی.

بیشتر, نخست وزیر پاکستان عمران خان تا به حال به نام لادن یک "شهید" طی بیانیه ای در پاکستان مجلس.

منابع گفت که این احساس مشترک در میان اعضای شورا که یک تماس نمی جهانی تروریستی شهید و از سوی دیگر انتظار می رود صریح محکومیت حمله تروریستی.

منابع افزود که تاخیر در صدور بیانیه مطبوعاتی شد به "ارسال یک پیام است که شما نمی توانید آن را هر دو راه".

آنها اضافه شده است که پیام "رفته و به آنها" است که نمی توان آنها را غیر مسئولانه در مورد این چیزها. این منابع گفت: کسی نمی تواند هر چیزی می گویند و با آن دور و انتظار داریم جامعه جهانی به کمک های خود هنگامی که یکی آن را می خواهد. "که این پیام است."

توضیح داد | چرا ارتش آزادی بخش بلوچستان که اهداف منافع چینی در پاکستان ممکن است حمله کراچی بورس

با استفاده از یک قالب استاندارد برای محکوم کردن همه حملات تروریستی شورای امنیت سازمان ملل گفت که اعضای آن "تاکید بر نیاز به آوردن مجرمان سازمان سرمایه داران و حامیان مالی از این سزاوار سرزنش اعمال تروریسم به عدالت و خواست همه کشورها مطابق با تعهدات خود تحت قوانین بین المللی و مربوط به قطعنامه های شورای امنیت برای همکاری فعالانه با دولت پاکستان و دیگر مقامات مربوطه در این زمینه".

اعضای شورای امنیت همچنین تصریح کرد که هر گونه اعمال تروریستی هستند جنایی و غیر قابل توجیه صرف نظر از انگیزه هر جا در هر زمان و توسط هر کس متعهد است.

چهار به شدت مسلح داعش گفته می شود که از یک ممنوع بلوچ گروه تروریستی روز دوشنبه یک بی پروایی نشان دادن تلاش برای بیش از پاکستان بورس ساختمان در کراچی کشته شدن چهار ماموران امنیتی و یک افسر پلیس قبل از کشته شدن توسط نیروهای امنیتی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب