ما بیان عمیق ترین تسلیت به هند بیش از کشتن سربازان در Ladakh

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 11:35:51 am مایک Pompeo ابراز تسلیت خود را

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: 19 ژوئن 2020 11:35:51 am
US condoles Indian army deaths, India china border dispute, Mike Pompeo, Donald trump, world news, Indian express مایک Pompeo ابراز تسلیت خود را به هند ساعت پس از دیدار با دیپلمات چینی Yang Jiechi. (ایسنا/فایل)

چهار روز پس از 20 هندی پرسنل ارتش کشته شدند در درگیری های خشونت بار با نیروهای نظامی در Galwan دره Ladakh, ایالات متحده آمریکا روز شنبه ابراز عمیق ترین تسلیت به هند برای از دست دادن زندگی است.

دنبال هند-چین مرز اخبار به روز رسانی های زنده

"ما برای گسترش عمیق ترین تسلیت خود را به مردم هند برای زندگی از دست داده به عنوان یک نتیجه از های اخیر در رویارویی با چین است. ما را به یاد سربازان و خانواده های عزیزان و جوامع آنها به عنوان سرند ایم" وزیر خارجه آمریکا مایک Pompeo.

این ساعت پس از دیدار با دیپلمات چینی Yang Jiechi. با این حال وزارت امور خارجه می گویند نیست اگر اخیر هند-چین رویارویی در امتداد خط کنترل واقعی در شرق لاداخ به نظر می رسد در طول Pompeo-یانگ مذاکرات در هاوایی است.

در بدترین flare-up در خط کنترل واقعی در بیش از پنج دهه بیست و هند پرسنل ارتش از جمله فرمانده افسر 16 بیهار کشته شدند دوشنبه شب در Galwan دره که در آن مشارکت نیروهای نظامی در هر دو طرف جریان بود.

همچنین به عنوان خوانده شده | گیج کننده مذاکرات منجر به بازگشت از 10 سربازان هندی از بازداشت

روز پنج شنبه کاخ سفید گفت: رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است آگاه از درگیری شدید میان هند و چین نیروهای نظامی در شرق لاداخ. "رئیس جمهور از آن آگاه است. ما در حال نظارت بر وضعیت بین هند و چین نیروهای خود در امتداد خط کنترل واقعی در شرق لاداخ" دبیر مطبوعاتی کاخ سفید Kayleigh McEnany گفته بود.

تاکید کرد که هیچ برنامه های رسمی برای میانجیگری بین هند و چین, McEnany گفت: "هیچ برنامه های رسمی که فراتر از آنچه که من در حال حاضر گفت: در بیان ما مطلق تسلیت به سربازان هندی که درگذشت به عنوان یک نتیجه از امروز تقابل. ما برای گسترش عمیق ترین تسلیت وجود دارد."

بخوانید | چرا Ladakh مسائل مربوط به هند و چین

در مه 29, تکرار پیشنهاد خود برای میانجیگری در درگیریهای مرزی بین هند و چین, آمریکا, رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گفته بود که او به نخست وزیر نارندرا است که در یک "خلق و خوی خوب" بیش از "جنگ بزرگ" بین دو کشور.

"آنها یک جنگ هند و چین است. دو کشور با 1.4 میلیارد نفر (هر). دو کشور با بسیار قدرتمند جهان ، هند خوشحال است و احتمالا چین خوشحال است. من می توانم به شما بگویم; من صحبت می کنند به نخست وزیر مودی. او در خلق و خوی خوب در مورد آنچه در جریان است با چین" رئیس جمهور گفته بود.

Galwan است سایت که در آن زمان متارکه روند را آغاز کرده است. شنبه گذشته به طور کلی Naravane به خبرنگاران گفت که هر دو طرف بودند disengaging شیوه ای مرحله به مرحله و آن را به حال شده از Galwan منطقه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن