ما کارفرمایان گذاشته و 7.7 میلیون کارگر در مارس

توسط: AP | بالتیمور | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 10:00:44 pm تعداد مشاغل موجود کاهش یافت و از 16% از

توسط NEWSATROPAT در 20 خرداد 1399
توسط: AP | بالتیمور | به روز شده در: 9 ژوئن 2020 10:00:44 pm
Coronavirus outbreak pattern, coronavirus Europe, coronavirus US, US and Europe, Donald Trump, coronavirus cases across world, world news تعداد مشاغل موجود کاهش یافت و از 16% از ماه مارس تا 5 میلیون. استخدام کاهش یافته و 31 درصد به 3.5 میلیون. (Victor J. آبی/نیویورک تایمز)

ما کارفرمایان گذاشته و 7.7 میلیون کارگر در مارس عمیق اقتصادی که سوراخ ایجاد شده توسط بسته شدن هزاران نفر از رستوران ها فروشگاه ها و مدارس در طول بیماری همه گیر.

این کار گروه همچنین گفت: در روز سه شنبه گزارش که فرصت های شغلی کاهش یافت و استخدام همه اما ناپدید شده در ماه آوریل است.

تعداد مشاغل موجود کاهش یافت و از 16% از ماه مارس تا 5 میلیون. استخدام کاهش یافته و 31 درصد به 3.5 میلیون.

گریم مارس که به دنبال حتی bleaker مارس با 11.5 میلیون اخراج نشان می دهد که اقتصاد می تواند زمان را برای بازیابی نزدیک به یک دهه ارزش خود را از سود که از بین رفت در حدود 60 روز است. استخدام آیا دوباره بجای اول برگشتن در ماه مه به عنوان 2.5 میلیون شغل اضافه شد در خالص دولت گفت: در یک گزارش جداگانه جمعه. اما دستاوردهای آن به نظر می رسد به منعکس کننده به طور موقت گذاشته و کارکنان بازگشت به کار را افزایش می دهد و در افراد با مشاغل نیمه وقت به جای یک اقتصاد در دریچه گاز کامل.

از روز سه شنبه گزارش نشان می دهد که چگونه کارفرمایان در پاسخ به سرعت به همه گیر توسط furloughing یا تخمگذار کردن کارگران در ماه مارس هر چند که آهسته زیر ماه به عنوان هزینه های مصرف کننده به نظر می رسد به پایین و حتی بهبود کمی.

بعد از چند ماه می تواند یک چالش به عنوان ماهانه استخدام شد و تنها در 60 درصد از 2019 به طور متوسط. وجود دارد 4.6 فرصت های شغلی برای هر کارگر بیکار معنی آن خواهد شد به احتمال زیاد زمان را برای اقتصاد به بازگشت به قبل از coronavirus سلامت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن