ما تولید گازهای گلخانه ای مجموعه برای رکورد شیرجه با کارخانه ها و ماشین idled

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:33:08 pm انتشار گازهای گلخانه ای در ایالات متحده د

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 10 ژوئن 2020 2:33:08 pm
U.S. Emissions Set for Record Dive With Factories and Cars Idled انتشار گازهای گلخانه ای در ایالات متحده در حال آماده کردن خود برای یک رکورد شیرجه رفتن در این سال نتیجه coronavirus مستند دستورات است که باید توقیف کارخانه بسته فروشگاه ها و سمت چپ ماشین و جت بیکار نشسته. (بلومبرگ)

انتشار گازهای گلخانه ای در ایالات متحده در حال آماده کردن خود برای یک رکورد شیرجه رفتن در این سال نتیجه coronavirus مستند دستورات است که باید توقیف کارخانه بسته فروشگاه ها و سمت چپ ماشین و جت بیکار نشسته.

انرژی مربوط به انتشار دی اکسید کربن که شامل تولید برق و حمل و نقل سوخت سقوط خواهد کرد 14 درصد با توجه به آمار منتشر شده در روز سه شنبه توسط اداره اطلاعات انرژی.

که تقریبا دو برابر کاهش این سازمان پیش بینی کرده بود در ماه آوریل زمانی که مشخص شد که مصرف برق تا به حال سقوط به عنوان Covid-19 pandemic شکل اقتصاد ایالات متحده. قبلی پیش بینی برای یک 7.5 درصد افت شده اند که بیشتر این قرن است.

این روند خواهد شد به احتمال زیاد شروع به معکوس به عنوان stay-at-home سفارشات در حال برداشته و بهبود اقتصاد. EIA انتظار دارد که مصرف برق به کاهش 5.7 درصدی در این سال و پس از آن دوباره بجای اول برگشتن 1 ٪ در سال 2021. تولید گازهای گلخانه ای نیز انتظار می رود به خزش در سال آینده.

حتی اگر آلودگی هوا را در سراسر جهان کاهش فعالیت این سال است انتظار می رود به حرکت سوزن محسوسی در تغییر آب و هوا. میزان تولید گازهای گلخانه ای رفتن بیش از یک قرن است که آنقدر بزرگ است که حتی یک تاریخی کاهش از ما جهان دومین امیتر نیست کاهش غلظت دی اکسید کربن در جو است که به یک رکورد در ماه مه.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن