انتخابات آمریکا: باراک اوباما برای پیوستن به جو بایدن برای اولین بار مشترک مجازی جمع آوری کمک در هفته آینده

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 2:25:25 pm رییس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما و جو

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: 16 ژوئن 2020 2:25:25 pm
barack obama, joe biden, fundraiser, us elections 2020 رییس جمهور ایالات متحده, باراک اوباما و جو بایدن موج به هواداران بعد از صحبت های اوباما در شب انتخابات تجمع پس از اعلام برنده سال 2008 آمریکا انتخابات ریاست جمهوری در شیکاگو آمریکا 4 نوامبر 2008. (ایسنا/فایل عکس)

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن اعلام کرده است که او می خواهد پیوست خود را "دوست" و رئیس جمهور سابق آمریکا, باراک اوباما, برای اولین بار مجازی جمع آوری کمک در هفته آینده.

بایدن انتخاباتی اعلام کرد این مراسم از اوباما و معاون سابق رئیس جمهور برای جمع آوری یک هفته از شنبه.

در یک صدای جیر جیر بایدن 78 اعلام کرد که خود را "رئیس سابق" اوباما مایل به پیوستن به او در هفته آینده.

"مردمی, من برخی از اخبار بزرگ: در هفته آینده من هم با دوست من و سابق, رئیس, جمهور, باراک اوباما, برای مجازی جمع آوری کمک های مردمی. ما خیلی دوست دارم به شما وجود دارد" بایدن روز دوشنبه گفت:.

توییت آمد ساعت پس از معاون رئیس جمهور سابق اعلام کرد که مطرح تومان 80.8 میلیون نفر در ماه مارس برای مبارزات انتخاباتی خود جنگ قفسه سینه.

"من با افتخار اعلام می کند که ماه گذشته – خود را با حمایت و پشتیبانی از بسیاری از دیگران – ما مطرح تومان 80.8 میلیون با میانگین آنلاین اهدای 30 تومان به ما کمپین" بایدن گفت: در یک ایمیل به هواداران خود.

"این چند هفته گذشته نشان داده اند که ما یک ملت خشمگین در بی عدالتی است. ما احساس می کنیم آن را در استخوان های ما; ما آن را در خیابان های ما. در بالا از آن COVID-19 است که هنوز هم یک تهدید. ما عبور کرده بیش از 115,000 مرگ و میر – 115,000 مردم که زندگی قطع شد بیش از حد به زودی," او گفت:.

این رویداد قصد دارد به هدف قرار دادن دهها هزار نفر از دلار اهدا کنندگان.

همچنین به عنوان خوانده شده | چین هوا قطره به ایده چهار سال بیشتر از مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری

در یک ایمیل جمع آوری کمک به مبارزات انتخاباتی اوباما در توصیف این به عنوان مهم ترین انتخابات در طول عمر.

"مهم ترین انتخابات طول عمر ما است فقط در اطراف گوشه. در ماه نوامبر ما باید از این فرصت برای بازسازی اقتصاد ما به طوری که آن را با این نسخهها کار برای همه. ما باید این فرصت را برای پوشش همه با بیمه خدمات درمانی" باراک اوباما می گوید.

رئيس جمهور سابق رسما تایید بایدن در ماه آوریل پس از سناتور برنی ساندرز بایدن آخرین رقیب جدی کاهش یافته و انداخت حمایت خود را پشت سابق سناتور دلاور.

"ما باید از این فرصت برای اعلام کند که بدون توجه به آنچه ما مانند نگاه از کجا آمده ایم یا کسانی که عشق ما – همه ما با هم برابر هستند و هر یک از ما باید از این فرصت را به زندگی ما چه ما کنیم.

"این یک لحظه بحرانی در تاریخ ما – و ما نیاز آمریکایی ها در تمام زمینه های سیاسی و راه راه به هم پیوستن و مبارزه برای ایجاد یک مطلب فقط بیشتر سخاوتمندانه بیشتر دموکرات امریکا که در آن همه در یک نمایشگاه عکاسی در فرصت" او گفت:.

در ضمن بایدن پیروزی صندوق برگزار مجازی جمع آوری کمک با بایدن توسط Senator Elizabeth Warren, Paul Egerman بازنشسته کارآفرین نرم افزار و Shanti سرخ, یک عضو هیئت مدیره برای مرکز ملی ناتوانی های یادگیری.

جمع آوری کمک توسط وارن فروخته شد و در آورده تومان 6 میلیون, موفق ترین جمع آوری کمک به بایدن پیروزی صندوق تا به حال بود.

در اظهارات بایدن خطاب سیستمیک نژاد پرستی رو به کشور و اظهار داشت که یک تناسب تعداد و سیاه و قهوه ای جوامع در حال مرگ بودند از coronavirus.

بایدن در ادامه به انتقاد رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نقش در عقب حقوق مدنی حمایت تماس او را با نام و سهم خود را به این کشور فعلی اقتصادی دولت است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن