ما در انتخابات سال 2020: دموکراتیک پلت فرم چوب به بایدن خط عمده سیاست های

توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 1:39:02 pm پلت فرم نیز پژواک بایدن اخیرا اعلام کرد تریلیو

توسط NEWSATROPAT در 2 مرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: ژوئیه 22 سال 2020 1:39:02 pm
پلت فرم نیز پژواک بایدن اخیرا اعلام کرد تریلیون آب و هوا طرح می کند که سرمایه گذاری قابل توجهی در انرژی پاک و اهداف بلند پروازانه برای کاهش آلودگی است. (AP)

دموکراتها رسمی پلت فرم خواهد شد و به احتمال زیاد تماس برای مراقبت های بهداشتی جهانی عمده سرمایه گذاری در انرژی پاک و همگنی از سیستم عدالت کیفری را هدایت و به دور از بسیاری از اصلی ترین سیاست های پیشنهادی پیشرفته توسط حزب مترقی بال با توجه به پیش نویس سند.
80-صفحه پیش نویس به دست آمده توسط خبرگزاری بلومبرگ روز سه شنبه شب تا حد زیادی hews به جو بایدن سیاست مواضع و آینه بسیاری از توصیه های ارائه شده توسط مشترک نیروهای وظیفه تشکیل متحدان بایدن و سناتور برنی ساندرز.

پس از ساندرز کاهش یافته و از نژاد او و بایدن سیاست تشکیل گروه در شش حوزه به پل سیاست شکاف بین پیشرفته تر سناتور ورمونت و متوسط بیشتر معاون رئیس جمهور سابق.

در عین حال نیروهای وظیفه و پیش نویس پلت فرم تماس نیست برای برخی از ترقی خواهان' بیشتر در پی سیاست های مانند سبز جدید معامله و یا مدیکر برای همه است.

حزب رسمی پلت فرم است که تا حد زیادی نمادین نیست و اتصال تاثیر بالقوه بایدن دولت. به جای آن طرح خطوط گسترده ای از سیاست تا حد زیادی از حمایت حزب دموکرات است.

"تعمیر آسیب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است به این کشور آغاز می شود با انتخاب جو بایدن در این پاییز و اجرای چه خواهد بود و بدون شک برجسته ترین پلت فرم در حزب ما تاریخ" آتلانتا شهردار Keisha لنس کف صندلی از تهیه پیش نویس کمیته در بیانیه ای گفت. "پیشرفت به ندرت آسان است اما ما با هم می تواند حرکت کشور ما رو به جلو و استعفا دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به زباله دانی تاریخ."

سند مورد بحث قرار خواهد کامل پلت فرم کمیته در روز دوشنبه قبل از ارسال آن به تمام نمایندگان به کنوانسیون ملی دموکرات ها خواهد شد که رای دادن در آن را قبل از آگوست جمع آوری است. این کنوانسیون برگزار شد در میلواکی خواهد بود تا حد زیادی مجازی امر به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس.

به طور خاص ایالات متحده پیش نویس این حزب پشتیبانی از تامین مراقبت های بهداشتی جهانی با اضافه کردن یک گزینه به قانون مراقبت مقرون به صرفه است که بایدن این موضع در مورد این مسئله. این نیز خواستار کاهش قیمت دارو توسط مصرف در صنعت داروسازی از بین بردن نژادی و جنسیتی و نابرابری در مراقبت های بهداشتی و حمایت از زنان نسبت به حقوق باروری.

پلت فرم نیز پژواک بایدن اخیرا اعلام کرد 2 تریلیون دلار آب و هوا طرح می کند که سرمایه گذاری قابل توجهی در انرژی پاک و اهداف بلند پروازانه برای کاهش آلودگی است. این تماس ها برای از بین بردن آلودگی ناشی از نیروگاه ها در 2035 و دستیابی به net-zero انتشار گازهای گلخانه ای تا سال 2050.

در عدالت کیفری سند طرفداران سختگیرانه استانداردهای ملی برای استفاده از زور و بهبود آموزش و مسئولیت پذیری و حرکت به سمت پیشگیری و به دور از بیش از پلیس استفاده از مواد مخدر. زبان منعکس کننده نور افکن در خشونت پلیس و نژادپرستی نظاممند است که به شرح زیر هفته از تظاهرات سراسر کشور بعد از مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس.

"دموکرات ها معتقدند ما باید اطمینان حاصل شود پاسخگویی واقعی به صورت فردی و سیستمیک سوء رفتار ما در ادارات پلیس, جلوگیری از اجرای قانون از تبدیل شدن به بی ارزش گرفتار در زندگی روزمره آمریکایی و reimagine پلیس برای سود و ایمنی مردم آمریکا" در این سند می گوید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن