ما در انتخابات سال 2020: بایدن و تهمت پیروزی ایندیانا اولیه

توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:17:02 am جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن (AP Ph

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: AP | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:17:02 am
Biden calls Trump a fool for mocking masks during pandemic جو بایدن و دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن (AP Photos)

دموکرات جو بایدن و جمهوری خواه دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن را برنده ایندیانا ریاست جمهوری اولیه.

ایندیانا است که در میان ایالت و ناحیه کلمبیا با مقدماتی در روز سه شنبه. پنسیلوانیا ارائه می دهد روز بزرگترین گنجینه ریاست جمهوری نمایندگان.

دموکراتیک نتیجه در ایندیانا بود و انتظار می رود به دلیل بایدن رقبای در حال حاضر کاهش یافته است از این مسابقه است.

معاون سابق رئیس جمهور مسافت از نمایندگان از ایندیانا پیروزی او را هل می دهد و نزدیک به 1,911 نمایندگان او نیاز به گرفتن دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری.

بخوانید| چگونه coronavirus است upending سیاست آمریکا

دولت اصلی به تعویق افتاد, هفته به دلیل شیوع کروناویروس.رای دهندگان در نه ایالت و ناحیه کلمبیا در حال شرکت در مقدماتی روز سه شنبه.

ایالات متحده رای گیری هستند آیداهو, ایندیانا, آیووا, مریلند, مونتانا, New Mexico, پنسیلوانیا, رود آیلند و داکوتای جنوبی.

ایندیانا انتخابات در حال برنامه ریزی برای نزدیک برای اولین بار در 7 p. m. به وقت شرق. پنسیلوانیا ارائه می دهد روز بزرگترین گنجینه ای از نمایندگان. جو بایدن در حال حاضر presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد اما او نیاز به پیروزی 89 درصد از تمام نمایندگان در خطر شنبه به طور رسمی پرچ نامزدی. اگر او نمی کند رسیدن به تعداد لازم در روز سه شنبه او فرصت بیشتری برای انجام این کار در اواخر این ماه.

رای دهندگان در حال مرور coronavirus نگرانی و منع رفت و آمد در محل اعتراض جورج فلوید را به قتل توسط پلیس. در شخص رای گیری است که در هر کشور به عنوان بسیاری از رای دهندگان بودند را تشویق به رای دادن از طریق پست به دلیل بیماری همه گیر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن