ما در انتخابات سال 2020: 9 states, DC انتخابات coronavirus همه گیر ناآرامی های اجتماعی

توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:30:19 am در همان زمان چند شهرستانها عمده از ج

توسط NEWSATROPAT در 14 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 3 ژوئن 2020 8:30:19 am
US elections 2020, US primaries, US primaries coronavirus, Ohio primary, voting through mail coronavirus, Joe Biden, donald trump, indian express news در همان زمان چند شهرستانها عمده از جمله برخی از رای گیری سه شنبه در حال دست و پنجه نرم کردن با تظاهرات. (AP Photo/Jean-Francois Badias/بازنمودی)

رای دهندگان پیمایش حکومت و نگرانی های بهداشتی در یک تخته سنگ اولیه مسابقات که روز سه شنبه برای آزمایش این کشور توانایی میزبانی انتخابات میان دوئل بحران و نقل مکان کرد جو بایدن نزدیک به طور رسمی عقد دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری.

در نه ایالت و ناحیه کلمبیا برگزار اولیه انتخابات برای تصمیم گیری یک سری از دولت فدرال و مسابقات از جمله 2020 ریاست جمهوری . بدون رقابت واقعی بایدن و رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به راحتی برنده مربوطه اولیه انتخابات در ایندیانا, رود آیلند, مریلند, New Mexico, مونتانا و شب بزرگترین جایزه: Pennsylvania. بایدن همچنین برنده داکوتای جنوبی.

بخوانید| با وجود coronavirus خطر 2020 امیدوار نگه دارید تا مبارزات در حال حاضر

رای دهندگان منتظر در صف های طولانی ساعت پس از نظرسنجی بسته شده و در برخی موارد مسواک زدن در برابر حکومت در واشنگتن و فیلادلفیا دو شهر را لرزاند توسط تظاهرات پس از پلیس با قتل جورج فلوید. مقامات در هر دو مکان گفت: رای دهندگان نخواهد بود دستگیر و برای شکستن حکومت نظامی اما هزاران نفر از معترضان به مبارزه طلبیده شهرداران' سفارشات در همان زمان راه اندازی یک پتانسیل برخورد با سازمان های اجرای قانون و گارد ملی نیروهای گشت زنی در خیابان, در پنجمین شب از ناآرامی های اجتماعی است.

پنسیلوانیا که ارائه شده این روز بزرگترین گنجینه ای از نمایندگان نیز به نمایندگی از مهم آزمون مورد برای جمهوری خواهان و دموکرات ها در حال کار برای تقویت عملیات خود را در لیگ برتر به طور کلی انتخابات در میدان نبرد.

بخوانید| انتخابات آمریکا 2020: بایدن و تهمت پیروزی ایندیانا اولیه

رای دهندگان مجبور شدند به شجاع صف های طولانی در "مناطق نظامی" از آنجا که مقامات تثبیت اکثریت قریب به اتفاق حوزه های رأی گیری در فیلادلفیا برای به حداقل رساندن خطرات بهداشتی با توجه به ارین کرامر مدیر اجرایی یکی پنسیلوانیا است. او اشاره کرد که برخی از حوزه های رأی گیری در جوامع آمریکایی در ایستگاه های پلیس.

"نیاز به ایستادن در خط در حالی که ماموران پلیس در حال ورود و خروج به ساختمان پلیس در کسب و کار است که دقیقا چگونه مردم می خواهم به صرف وقت خود را در روز انتخابات" کرامر گفت.

بایدن در اولیه رای گیری در تقریبا در هر کشور در پیشنهاد خود را برای متحد کردن دموکرات ها در پشت مبارزات انتخاباتی خود در برابر تهمت. معاون سابق رئیس جمهور است که در حال حاضر presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد داده شده است که تمام رقبای خود را کاهش یافته است از نژاد اما او نیاز به پیروزی 89 درصد از تمام نمایندگان در خطر است, در روز سه شنبه به طور رسمی پرچ نامزدی.اگر او نمی امن مورد نیاز نمایندگان جمعه او دیگر فرصت به انجام این کار در این ماه.

بایدن در فیلادلفیا صبح روز سه شنبه برای ارائه سخنرانی در مورد ناآرامی های مدنی است که فوران در سراسر کشور. او در مورد صحبت نمی اولیه به جای تمرکز توجه خود را بر مغلوب ساختن پیشی جستن آنها بایدن نه "بیشتر علاقه مند به قدرت تر از اصل است."

ایالت ورمونت برنی ساندرز است که به طور فعال در مبارزات انتخاباتی داشتن به حالت تعلیق عملیات خود و تایید بایدن اما نام او ظاهر خواهد شد بر روی برگه های رای. در آستانه روز سه شنبه مقدماتی ارشد مشاور جف ویور تشویق ترقی خواهان برای رای دادن برای ساندرز به هر حال.

"کسانی که حمایت برنی ساندرز و دستور کار خود که می خواهید برای به حداکثر رساندن تاثیر ترقی خواهان در کنوانسیون باید رای خود را برای برنی ساندرز" ویور گفت: یادآوری رای دهندگان که سناتور ورمونت به دنبال اهرم به شکل حزب پلت فرم ها و قوانین.

نظرات در خدمت به عنوان یک یادآوری است که بایدن ممکن است هیچ مشروع دموکراتیک رقبا باقی مانده اما هنوز هم باید برنده بیش از شک و تردید از فعالان حزب چپ پهلو که نگرانی او را بیش از حد نزدیک به سیاسی.

حزب وحدت به احتمال زیاد یک چاره اندیشی موقت این هفته به عنوان فوری نگرانی های ایمنی و بهداشت تسلط بر مکالمه ملی. Coronavirus تلفات اتحاد رسید گذشته 100,000 سراسر کشور و هزاران مورد جدید گزارش شده در هر روز.

در همان زمان چند شهرستانها عمده از جمله برخی از رای گیری سه شنبه در حال دست و پنجه نرم کردن با تظاهرات.

برخی از رای دهندگان گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به طور فزاینده دشوار تن به سمت معترضان با الهام از آنها را به مشارکت در روند دموکراتیک. نیکلاس Autiello که با این نسخهها کار در امور مالی در رود آیلند گفت: او ناراحت شد پلیس رانندگی تظاهرات مسالمت آمیز در نزدیکی کاخ سفید در روز دوشنبه.

"شب گذشته ما یک رئیس جمهور است که اقدام مانند یک دیکتاتور" Autiello گفت. "به طوری که قادر به بیرون آمدن در اینجا این صبح را پر کنید و در یک دایره در کنار یک نام برای کسی که من می دانم خواهد بازگرداندن شرافت و نجابت به ریاست جمهوری بسیار مهم بود."

گروه های سیاسی باید برای تنظیم به عنوان برخی از کشورها حرکت به یک سیستم است که تا حد زیادی متکی بر رای گیری از طریق پست. آنها عبارتند از مونتانا که در آن تمام 56 شهرستانهای تصمیم به رای دادن به طور کامل توسط ایمیل. حق رای و ناظران در کشورهای مختلف ابراز نگرانی در مورد دسترسی به پست الکترونیکی آراء سردرگمی در مورد مهلت و کمبود نظرسنجی کارگران است که می تواند منجر به صف های طولانی.

کسانی که در رای گیری روز شنبه شامل District of Columbia, ایندیانا, مریلند, مونتانا, New Mexico, پنسیلوانیا, رود آیلند و داکوتای جنوبی. دو کشور دیگر برگزاری انتخابات مقدماتی در ایالت آیداهو و آیووا انتخاب آن نامزد ریاست جمهوری در اوایل سال و در حال حاضر با تمرکز بر دیگر دفاتر.

"ما در منحصر به فرد زمان رای گیری یک چالش منحصر به فرد برای مردم گفت:" جاش شورین استراتژیست ارشد طرفدار دموکرات فوق العاده PAC اولویت های ایالات متحده آمریکا. او گفت که سازمان او و دیگران خواهد شد از نزدیک در روز سه شنبه "را ببینید که چگونه به خوبی کار می کند که در آن مسائل هستند و که در آن موانع شده اند در محل قرار داده."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن