ما رشد اقتصادی در شکستن رکورد 33 درصد نرخ سه ماهه گذشته

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 6:57:44 pm سرمایه گذاری کسب و کار و مسکونی مسکن نیز

توسط NEWSATROPAT در 9 مرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده: ژوئیه 30 سال 2020 6:57:44 pm
Family finds million on road, Virginia family finds money on road, Virginia coronavirus, Family on ride money, world news سرمایه گذاری کسب و کار و مسکونی مسکن نیز دچار تیز کاهش سه ماهه گذشته. هزینه های دولت کاهش یافته با از دست دادن درآمد مالیاتی که مجبور اخراج نیز کاهش یافت.

ما رشد اقتصادی در یک گیج کننده 33 درصد سالانه (آوریل-ژوئن چهارم تا کنون بدترین سه ماهه غوطه همیشه زمانی که شیوع ویروسی تعطیل کردن کسب و کار, پرتاب ده ها میلیون نفر از کار و ارسال بیکاری فزاینده به 14.7 درصد در دولت خبر داد.

وزارت بازرگانی را برآورد سه ماهه دوم سال کاهش در تولید ناخالص داخلی کل خروجی کالا و خدمات مشخص شده بیشترین افت در سوابق قدمت آن به سال 1947. قبلی بدترین سه ماهه انقباض 10 درصد افت رخ داده در سال 1958 در طول دولت آیزنهاور.

سه ماهه گذشته را رها کنید و به دنبال 5 درصد کاهش در ماه های ژانویه-مارس چهارم که در طی آن اقتصاد رسما وارد رکود اقتصادی موجب شده توسط ویروس, پایان 11 سال توسعه اقتصادی, طولانی ترین ثبت شده در ایالات متحده است.

انقباض سه ماهه گذشته رانده شد توسط یک قلاب در هزینه های مصرف کننده که حساب برای حدود 70 درصد از فعالیت های اقتصادی. هزینه های مصرف کنندگان را فرو ریخت و در 34 درصد نرخ سالانه به عنوان سفر همه اما مسدود و خاموش کردن سفارشات مجبور بسیاری از رستوران ها و اماکن تفریحی دیگر موسسات خرده فروشی ،

Donald Trump, Anthony Fauci, Anthony Fauci approval ratings, Trump on Fauci, Coronavirus news, COVID-19 latest news, Indian Express رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تحت فشار متحده به بازگشایی کسب و کار با وجود نگرانی هایی که این ویروس همچنان یک تهدید به کارگران و مشتریان در بسیاری از صنعت خدمات مشاغل که نیاز مکرر چهره به چهره تماس بگیرید. (فایل/AP)

سرمایه گذاری کسب و کار و مسکونی مسکن نیز دچار تیز کاهش سه ماهه گذشته. هزینه های دولت کاهش یافته با از دست دادن درآمد مالیاتی که مجبور اخراج نیز کاهش یافت.

بازار کار مهم ترین رکن اقتصاد شده است به شدت آسیب دیده است. ده ها میلیون شغل از بین رفته در رکود است. بیش از 1 میلیون گذاشته و مردم باید کاربردی برای مزایای بیکاری برای 18 هفته. تا کنون حدود یک سوم از مشاغل از دست رفته بازپس گرفته شده است اما سودای virus خواهد شد به احتمال زیاد کند بیشتر سود در بازار کار.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است تحت فشار متحده به بازگشایی کسب و کار با وجود نگرانی هایی که این ویروس همچنان یک تهدید به کارگران و مشتریان در بسیاری از صنعت خدمات مشاغل که نیاز مکرر چهره به چهره تماس بگیرید.

خیلی گیج کننده بود انقباض سه ماهه گذشته که اکثر تحلیلگران انتظار دارند اقتصاد به تولید یک تیز جستن به عقب در زمان ژوئیه-سپتامبر چهارم شاید از آنجا که 17 درصد و یا بالاتر به صورت سالانه.

در عین حال با نرخ تایید coronavirus موارد داشتن رسید در اکثر متحده کسب و کار بیشتر مجبور به عقب نشینی دوباره دهانه و جمهوری خواه سنا پیشنهاد به مقیاس کمک دولت به بیکاران اقتصاد می تواند به بدتر شدن در ماه های آینده.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت شرط بندی در برابر که در نتیجه این ادعا که اقتصاد را تحت V-شکل بازیابی که در سه ماهه گذشته را غوطه خواهد بود و به دنبال آن یک جهش چشمگیر در سه ماهه جاری امیدوار-برای دوز خبر خوب این است که گزارش می شود در اواخر ماه اکتبر طولانی نیست قبل از روز انتخابات.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن