ما قطره پرونده جنایی علیه ex-مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور مایکل فلین

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 11:39:04 am در سه سال گذشته دادستان نگهداری می شود که فلی

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 8 مه سال 2020 11:39:04 am
US drops criminal case against ex-Trump adviser Michael Flynn در سه سال گذشته دادستان نگهداری می شود که فلین به دروغ اف بی آی در سال 2017 خود را در مورد گفتگو با سفیر روسیه. (DW)

در یک ناگهانی برگشت آمریکا به وزارت دادگستری منتقل شد به رها کردن یک پرونده جنایی علیه رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین با توجه به اسناد دادگاه ظ روز پنج شنبه.

پرونده فلین بود و بسیاری از مشخصات بالا به وجود می آیند در این تحقیقات به دخالت در سال 2016 آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری و به اتهام تبانی با مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی.

در دادگاه تشکیل پرونده در روز پنج شنبه وزارت دادگستری گفت که FBI مصاحبه با فلین انجام شد بدون یک "مشروع تحقیقی اساس" نامیده می شود و به سوال فلین ،

"ما بر این باور نیست که دولت می تواند ثابت یا مربوط به اظهارات نادرست یا مادیت خود را فراتر از شک معقول" دادگاه پرونده اضافه شده است.

این قاضی فدرال در این مورد هنوز باید تایید درخواست به رها کردن این مورد.

دموکرات اسلم تصمیم

این حرکت برای رها کردن پرونده پس از وزارت دادگستری در مواجهه با افزایش فشار از سوی رئیس جمهور اوباما و متحدان جمهوری خواه.

مغلوب ساختن پیشی جستن جشن وزارت دادگستری تصمیم گفت که او "بسیار خوشحال" برای فلین.

"بله او یک جنگجوی بزرگ و او هنوز هم یک جنگجوی بزرگ است. در حال حاضر در کتاب من او را حتی بیشتر جنگجو" رئیس جمهور اضافه شده است.

دموکرات ها به سرعت انجام می دهد و حرکت می کند متهم دادستان کل ویلیام Barr از سیاسی وزارت دادگستری به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن.

"دادستان کل Barr سیاسی از عدالت می داند هیچ مرزهای گفت:" نانسی پلوسی نماینده دموکرات در مجلس نمایندگان. او افزود که بر بخش بود "حذف این مورد به ادامه برای سرپوش گذاشتن برای رئیس جمهور."

در سه سال گذشته دادستان نگهداری می شود که فلین به دروغ اف بی آی در سال 2017 خود را در مورد گفتگو با سفیر روسیه.

فلین گناه التماس کرد در سال 2017 به دروغ به اف بی آی در مورد تماس خود را با سفیر روسیه و بستری برای پر کردن اظهارات نادرست در مورد کار خود را لابی گری برای دولت ترکیه است.

این تحقیقات روسیه به رهبری مشاور ویژه رابرت مولر نیست پیدا کردن مدرکی از تبانی بین روسیه و هر تهمت کمپین مقامات اما این کاوشگر را نتیجه گیری کرد که روسیه دخالت در انتخابات به نفع مغلوب ساختن پیشی جستن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن