ما دو برابر فضل در جنایت جدید ارشد به 10 میلیون تومان

توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 7:07:58 pm وزارت امور خارجه پاداش برای عدالت برنامه

توسط NEWSATROPAT در 5 تیر 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشرشده: ژوئن 25 سال 2020 7:07:58 pm
new isis chief Amir Muhammad Sa'id Abdal-Rahma al-Mawla, US jurisdiction, Specially Designated Global Terrorist, world news, indian express وزارت امور خارجه پاداش برای عدالت برنامه در روز چهارشنبه افزایش پاداش آن از دلار 5 میلیون تومان به 10 میلیون دلار برای اطلاعاتی که منجر به شناسایی و یا محل al-تفسير قرآن بود. (بازنمودی تصویر)

ایالات متحده دو برابر شده است فضل تومان به 10 میلیون دلار برای اطلاعاتی که منجر به دستگیری دولت اسلامی رهبر جدید امیر محمد سعید ابدال-Rahma al-تفسير قرآن بود.

Al-تفسير قرآن — همچنین به عنوان شناخته شده حاجی عبدالله و ابو عمر al-Turkmani — موفق ابوبکر البغدادی زیر دومی مرگ در ایالات متحده عملیات نظامی در ماه اکتبر 2019.

وزارت امور خارجه پاداش برای عدالت برنامه در روز چهارشنبه افزایش پاداش آن از دلار 5 میلیون تومان به 10 میلیون دلار برای اطلاعاتی که منجر به شناسایی و یا محل al-تفسير قرآن بود.

متولد در موصل عراق در سال 1976 al-تفسير قرآن بود تروریستی رهبر داعش سلف سازمان القاعده در عراق و به طور پیوسته افزایش از طریق صفوف به فرض ارشد نقش رهبری به عنوان معاون رهبر داعش. "به عنوان یکی از داعش ارشد پردازان, al-تفسير قرآن کمک درایو و توجیه ربودن کشتار و قاچاق از وضعیت اقلیت مذهبی در شمال عراق و همچنین رهبری برخی از گروه های تروریستی جهانی عملیات وزارت امور خارجه در بیانیه ای گفت.

در مارس 18, 2020, وزارت امور خارجه تعیین شده al-تفسير قرآن به عنوان یک ویژه تعیین شده جهانی تروریستی است.

به عنوان یک نتیجه از این طراحی ما افراد به طور کلی ممنوع از درگیر شدن در هر گونه معاملات با al-تفسير قرآن و اموال خود و منافع در ملک موضوع به ما صلاحیت مسدود خواهد شد. علاوه بر این, آن است که یک جرم به آگاهانه ارائه و یا تلاش یا توطئه برای ارائه حمایت های مادی و یا منابع به داعش.

"این پاداش لحظه ای مهم در مبارزه با داعش و شاخه های آن و شبکه های سراسر جهان است. به عنوان داعش را شکست داد در میدان جنگ ما مصمم به شناسایی و پیدا کردن رهبران گروه به طوری که ائتلاف جهانی سازمان ملل مبارزه برای شکست دادن داعش می تواند همچنان به از بین بردن داعش باقی مانده و خنثی کردن آن جاه طلبی های جهانی."

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه اکتبر سال گذشته اعلام کرد که البغدادی پس از درگذشت او تعقیب توسط نیروهای ویژه نظامی کار سگ است. ترین در جهان است می خواستم تروریستی منفجر خودکشی او جلیقه های زیر به ما حمله در ترکیب خود در سوریه را در استان ادلب.

البغدادی به شهرت آمد در سال 2014 زمانی که او اعلام کرد که ایجاد یک "خلافت" در مناطقی از عراق و سوریه است. داعش انجام شده تعدادی از جنایات که منجر به هزاران مرگ و میر.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب