ما دیپلمات در هنگ کنگ می گوید: قانون تامین با استفاده از یک 'تراژدی'

توسط: AP | هنگ کنگ | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 12:18:11 pm یک معترض حمل پرچم آمریکا را به عنوان او متوق

توسط NEWSATROPAT در 17 تیر 1399
توسط: AP | هنگ کنگ | منتشرشده: ژوئیه 6 2020 12:18:11 pm
US diplomat in Hong Kong says security law use a 'tragedy' یک معترض حمل پرچم آمریکا را به عنوان او متوقف شده توسط پلیس ضد شورش در جریان اعتراض در خارج از کنسولگری های ایالات متحده در هنگ کنگ شنبه, جولای 4, 2020 به مناسبت روز استقلال آمریکا یا "چهارم ژوئیه." دولت چین و طرفدار پکن فعالان در هنگ کنگ در حال محکوم کردن آنچه به آنها تماس بگیرید خارجی دخالت در قلمرو امور به عنوان کشورهای حرکت به ارائه هنگ Kongers پناه و اعمال تحریم ها در چین بیش از یک امنیتی جدید قانون. (AP Photo/Kin چونگ)

بالا دیپلمات آمریکایی در هنگ کنگ روز دوشنبه گفت که این یک "تراژدی" به استفاده از نیمه مستقل خاک چینی جدید امنیت ملی قانون به دور تراشه در "آزادی های اساسی" در مالی توپی و ایجاد یک "فضای اجبار و خودسانسوری."

"با استفاده از امنیت ملی قانون به تضعیف آزادی های اساسی و ایجاد یک فضای ارعاب و خودسانسوری است "هنگ کنگ" Hanscom Smith, ایالات متحده سرکنسول به هنگ کنگ و ماکائو به خبرنگاران گفت.

"هنگ کنگ موفق بوده است و دقیقا به دلیل باز بودن و ما همه چیز را ما می توانیم به حفظ آن است." قانون اعمال آخرین هفته پس از تظاهرات ضد دولتی در هنگ کنگ در سال گذشته باعث secessionist, خرابکارانه و یا فعالیت های تروریستی غیر قانونی و همچنین مداخله خارجی در این شهرستان در امور داخلی.

هر فرد با در نظر گرفتن بخشی در فعالیت هایی مانند شعار دهند و یا نگه داشتن بنر و پرچم خواستار این شهر استقلال است نقض قانون صرف نظر از اینکه خشونت استفاده می شود.

منتقدان آن را به عنوان پکن برجسته ترین گام در عین حال برای پاک کردن حقوقی فایروال بین این مستعمره سابق بریتانیا و سرزمین اصلی را استبدادی حزب کمونیست سیستم.

از آنجا که قانون به اثر رفت دولت نیز مشخص شده است که اعتراض های مردمی شعار "آزادی هنگ کنگ انقلاب, از زمان ما" است و جدایی طلب معانی است و بنابراین criminalised.

در هنگ کنگ کتابخانه عمومی, کتاب های طرفدار دموکراسی چهره های کشیده شده است را از قفسه ها از جمله کسانی که این نویسنده برجسته طرفدار دموکراسی فعال جاشوا وانگ و سیاستمدار تانیا چان.

اقتدار اجرا می شود که کتابخانه ها گفت: آن را بررسی کتاب در پرتو قانون جدید.

بسیاری از دموکراسی مغازه ها که علنا ایستاده بود در همبستگی با معترضان را نقل مکان کرد به حذف طرفدار دموکراسی یادداشت های چسبنده و آثار هنری که آراسته به دیوار از فروشگاه خود ترس است که مطالب ممکن است نقض قانون جدید است.

23-سال-پیرمرد تانگ یانگ-کیت تبدیل شده است که فرد برای اولین بار در هنگ کنگ به شارژ تحت قانون جدید به اتهام رانندگی با موتور سیکلت به یک گروه از نیروهای پلیس در حالی که تحمل یک پرچم با "آزاد هنگ کنگ انقلاب, از زمان ما" شعار.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب