ما تعیین چهار چینی عمده رسانه ها به عنوان ماموریت خارجی

توسط: عصر ایران | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 23 ژوئن 2020 9:06:11 am

China says 'seriously concerned' by US freeze of WHO funds “حزب کمونیست نه تنها ورزش کنترل عملیاتی این تبلیغات اشخاص اما این سرمقاله کامل کنترل محتوای خود را” Stilwell در گفت تلفنی با خبرنگاران. (فایل)

ایالات متحده روز دوشنبه گفت: آن را شروع درمان چهار چینی عمده رسانه ها به عنوان سفارتخانه های خارجی ادعا آنها رابط برای پکن در یک حرکت است که به احتمال زیاد بیشتر ترش در حال حاضر مملو روابط بین جهان بالا دو اقتصاد.

دیوید Stilwell ارشد دیپلمات های ایالات متحده برای شرق آسیا به خبرنگاران گفت: تعیین تاثیر می گذارد تلویزیون مرکزی چین چین, اخبار, خدمات, روزانه مردم و جهانی بار و انعکاس خود واقعی وضعیت به عنوان “تبلیغات رسانه” تحت کنترل حزب کمونیست چین.

“حزب کمونیست نه تنها ورزش کنترل عملیاتی این تبلیغات اشخاص اما این سرمقاله کامل کنترل محتوای خود را” Stilwell در گفت تلفنی با خبرنگاران.

چین سفارت خود در واشنگتن بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر.

“این یک بازی بسیار پوچ تصمیم” جهانی بار editor-in-Chief هو Xijin گفت در توییتر. “چین و آمریکا ارتباط است تا زمان که بازار محور رسانه ها مانند جهانی بار تحت تاثیر قرار شده است. مایه تاسف است.”

جهانی تایمز منتشر شده است روزانه مردم, روزنامه رسمی حزب حاکم کمونیست.

برنامه ای برای رسانه های جدید خروجی طراحی شد و اولین گزارش رویترز در اوایل این ماه.

ایالات متحده-روابط چین هستند در پایین ترین جزر در سال به عنوان رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن یک خط سخت در چین جلوتر از او Nov. 3 حضور در انتخابات مجدد. جهان بالا دو اقتصاد نیز در مواجهه بیش از دست زدن به coronavirus همه گیر و چین را افزایش تجاوز به هنگ کنگ.

در ماه فوریه وزارت امور خارجه اعلام کرد پنج چینی دیگر رسانه ها به عنوان سفارتخانه های خارجی یک طراحی است که نیاز به رسانه ها به اطلاع وزارت امور خارجه ایالات متحده از پرسنل خود فهرست اسامی و املاک املاک و دارایی.

در ماه مارس در واشنگتن همچنین گفت که کاهش تعداد روزنامه نگاران مجاز به کار در ایالات متحده دفاتر اصلی چینی رسانه ها به 100 از 160 با توجه به پکن “دیرینه ارعاب و آزار و اذیت روزنامه نگاران است.”

در پاسخ چین اخراج حدود ده آمریکایی خبرنگاران با نیویورک تایمز, اخبار پارسیان وال استریت ژورنال و واشنگتن پست.

Stilwell روز دوشنبه گفت: این اقدام در نظر گرفته شده بود به کاهش فعالیت روزنامه نگاری توسط رسانه های خارجی رسانه های و که ایالات متحده همچنان متعهد به آزادی مطبوعات.

در طول این جلسه Stilwell و سخنگوی وزارت خارجه مورگان Ortagus کاهش یافته است به یک سوال از رویترز چگونه متحدان آمریکا در آسیا تا به حال در واکنش به خاطرات با مغلوب ساختن پیشی جستن سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون گفته است در نظر گرفته شده موضوع جلسه.

Ortagus خواسته است که رویترز گزارش خبرنگار خط خاموش شود زمانی که او دوباره دنبال سوال در بولتون.

در پاسخ به سوال پیگیری Stilwell گفت که او بیش از حد شلوغ به توجه به کتاب است.

این کتاب گزیده ای از آن در حال حاضر شده است به طور گسترده ای منتشر شده می گوید: تهمت بینی رئیس جمهور چین را برای کمک به پیروزی مجدد در انتخابات و جزئیات جلسات بین تهمت و رهبر کره شمالی کیم جونگ سازمان ملل متحد از جمله آنها چگونه در دومین اجلاس سران در ویتنام سقوط از هم جدا.

مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: Bolton ناراضی است و دروغگو.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>