ما مرتکب بیش از $775 میلیون دلار برای کمک به کشورهای دیگر در مبارزه با COVID-19: آمریکا

توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 5:43:10 pm این کمک های مالی ارائه شده توسط کنگره

توسط NEWSATROPAT در 13 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | واشنگتن | به روز شده: آوریل 2 سال 2020 5:43:10 pm
Coronavirus, Coronavirus UK cases, Coronavirus children, Coronavirus children deaths, Kawasaki disease این کمک های مالی ارائه شده توسط کنگره را نجات بهبود بهداشت عمومی آموزش و پرورش حفاظت از امکانات بهداشتی و افزایش آزمایشگاهی بیماری-نظارت و سریع-پاسخ ظرفیت در بیش از 120 کشور جهان است. (بازنمودی)

از آنجا که COVID-19 شیوع آمریکا متعهد شده است بیش از دلار 775 میلیون نفر در اورژانس سلامت انسان دوستانه و کمک های اقتصادی کمک خواهد کرد که بیش از 120 کشور جهان از جمله هند در مبارزه با این بیماری همه گیر وزارت امور خارجه گفت: به عنوان بیماری کشنده ادعا کرد بیش از 230,000 زندگی و آلوده به بیش از 3.3 میلیون نفر است.

با توجه به فکت شیت منتشر شده توسط وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه بیش از دلار 775 میلیون کمک است که به طور خاص با هدف کمک به دولت ها سازمان های بین المللی و سازمان های غیر دولتی برای مبارزه با این بیماری همه گیر.

این کمک های مالی ارائه شده توسط کنگره را نجات بهبود بهداشت عمومی آموزش و پرورش حفاظت از امکانات بهداشتی و افزایش آزمایشگاهی بیماری-نظارت و سریع-پاسخ ظرفیت در بیش از 120 کشور آن را گفت.

هند دریافت کرده USD 5.9 میلیون نفر در بهداشت و سلامت کمک به مانع گسترش این بیماری با ارائه مراقبت برای تحت تاثیر قرار انتشار اساسی بهداشت عمومی پیام به جوامع و تقویت مورد-پیدا کردن و نظارت بر آن گفت. این بر اساس یک پایه از حدود 2.8 میلیارد دلار و در مجموع کمک به هند بیش از 20 سال گذشته که شامل بیش از 1.4 میلیارد دلار برای سلامت.

در جنوب آسیا و افغانستان (USD18 میلیون) پاکستان (USD15 میلیون) و بنگلادش (USD12.3 میلیون دلار) دریافت کرده اند بیشتر در COVID-19 سلامت کمک از ما آن را گفت.

امریکا COVID-19 کمک به روزترین شامل نزدیک به 200 میلیون تومان در اورژانس سلامت کمک USAID جهانی بهداشت اضطراری صندوق ذخیره به صورت مسری عفونی-بیماری شیوع و بهداشت جهانی برنامه های حساب. این بودجه دارای اولویت مداخلات برای کاهش و آماده سازی جوامع در کشورهای در حال توسعه آسیب دیده و در خطر COVID-19.

آن را فراهم کرده است نزدیک به 300 میلیون تومان در کمک های بشر دوستانه از آژانس بین المللی کمک به فاجعه (IDA) حساب. این بودجه اولویت جمعیت تحت تاثیر این بحران بشری به ویژه آوارگان به دلیل خود را افزایش آسیب پذیری افزایش خطر شیوع شدید در اردوگاه و اسکان غیررسمی و پیش بینی نامتناسب مرگ و میر در این جمعیت.

آن را فراهم کرده است بیش از 150 میلیون تومان از صندوق حمایت اقتصادی (ESF). این بودجه را ترویج سیاست خارجی آمریکا حمایت از منافع کوتاه مدت کاهش تلاش و پرداختن دوم-منظور از اثرات این بیماری همه گیر در دراز مدت در سراسر تنوع از بخش های.

بیش از تومان 130 میلیون دلار در کمک های بشر دوستانه از مهاجرت و کمک به پناهندگان (MRA) حساب ارائه شده از طریق وزارت امور خارجه به اداره جمعیت پناهندگان و مهاجرت. این بودجه کمک خواهد کرد که سازمان های بین المللی و سازمان های غیر دولتی شرکای آدرس چالش های ناشی از این بیماری همه گیر در پناهندگان IDP و میزبانی جوامع به عنوان به خوبی به عنوان دیگر مهاجران و دیگر افراد آسیب پذیر در هر دو جهانی و محلی بشردوستانه پاسخ.

این کمک ها در علاوه بر این به بیش از 100 میلیارد دلار آمریکا در جهانی بهداشت بودجه و نزدیک به 70 میلیارد تومان در خارج از کشور کمک های بشر دوستانه ارائه شده توسط ما در دهه گذشته به تنهایی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن