ما چینی سفیران spar در توییتر در برزیل

توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 1:19:54 pm آن آغاز شده جمعه هنگامی که سفیر ای

توسط NEWSATROPAT در 24 تیر 1399
توسط: AP | برازیلیا | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 1:19:54 pm
US, Chinese ambassadors spar on Twitter in Brazil آن آغاز شده جمعه هنگامی که سفیر ایالات متحده تاد چاپمن ترجمه وزارت امور حساب متهم حزب کمونیست چین. (بازنمودی تصویر)

ایالات متحده و سفرای بدست به توییتر تف در برزیل, بازتاب تنش روابط میان ملت به عنوان یک کل.

آن آغاز شده جمعه هنگامی که سفیر ایالات متحده تاد چاپمن ترجمه وزارت امور حساب متهم حزب کمونیست چین از انجام "جرم عقیم سازی کمپین برای زنان به عنوان بخشی از خود را سرکوب Uighurs و دیگر اقلیت های قومی در سین کیانگ" استان.

"سکوت یک گزینه نیست" چپمن اضافه شده است. روز شنبه سفارت آمریکا در حساب توییتر به نقل از اف بی آی مدیر متهم چین از پرداخت دانشمندان در دانشگاه های آمریکا "به طور مخفیانه ما را از دانش و نوآوری به چین – از جمله با ارزش تحقیقات بودجه توسط دولت فدرال".

آن افزود: "این اتفاق می افتد در برزیل است؟" سفیر جمهوری مردم چین یانگ Wanming واکنش نشان داد و در توییتر یکشنبه.

"این مرد می آید به برزیل با یک ماموریت ویژه ای است که برای حمله به چین با شایعات و دروغ" او نوشت.

"ما به شما توصیه برای جلوگیری از انجام فعالیت های از این نوع است. ... یک مورچه در تلاش برای دست کشیدن پایین یک درخت غول پیکر, مسخره اغراق توانایی خود را." این یک اکو از یک بزرگتر اختلاف است.

دولت چین روز جمعه گفت آن را مقابله به مثل در برابر مقامات ایالات متحده و نهادهای زیر واشنگتن اعمال تحریم ها در سه مقامات محلی از حزب حاکم کمونیست بیش از نقض حقوق بشر در شمال غربی منطقه سین کیانگ.

برزیل و ایالات متحده به شدت در تراز وسط قرار دارد. در جولای 4, مدت کوتاهی قبل از تست مثبت جدید coronavirus رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro بود با چپمن برای جشن روز استقلال آمریکا.

در ماه مارس کنگره ادواردو Bolsonaro رئیس جمهور را مقصر چین برای همه گیر ارشاد تهران پاسخ دهند که عبارت بودند از "بد توهین علیه چین و مردم چین است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن