ما اقدام به خرید نزدیک به کل سهام جهانی از Covid-19 دارو remdesivir

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 6:04:03 pm این شرکت داروسازی گفت: درمان

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 1 سال 2020 6:04:03 pm
US buys entire global stock of remdesivir, Covid-19 drug remdesivir, remdesivir covid treatment, remdesivir india covid treatment, remdesivir supply, remdesivir shortage, world news, indian express این شرکت داروسازی گفت: درمان خواهد هزینه 340 در هر بیمار برای ثروتمند ملل و اضافه شده است که تقریبا همه از عرضه آن خواهد بود به فروش می رسد به ایالات متحده بیش از سه ماه آینده گزارش رویترز.

به عنوان تعدادی از COVID-19 نفر در ایالات متحده نزدیک به سه میلیون-علامت این کشور خریداری کرده است تقریبا کل سهام در سراسر جهان از remdesivir — یکی از داروهای مورد استفاده در درمان coronavirus بیماران.

در یک معامله میانجیگری با مواد مخدر تنها تولید کننده Gilead Sciences Inc, وزارت بهداشت و خدمات انسانی (HHS) بود قادر به تامین امنیت بیش از 500,000 درمان دوره. این نشان دهنده 100 درصد از ما مبتنی بر شرکت های دارویی' پیش بینی تولید برای ماه جولای و 90 درصد از تولید خود را برای ماه اوت و سپتامبر یک بیانیه منتشر شده توسط HHS بخوانید.

"رئیس جمهور تهمت زده شگفت انگیز برای مقابله با اطمینان آمریکایی ها برای دسترسی به, برای اولین بار مجاز درمانی برای COVID-19," HHS وزیر الکس آذر در بیانیه ای گفت. "تا حد امکان ما می خواهم به اطمینان حاصل شود که هر آمریکایی بیمار که نیاز remdesivir می توانید آن را دریافت کنید. مغلوب ساختن پیشی جستن دولت در حال انجام همه چیز را در قدرت ما برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد صرفه جویی در زندگی برای درمان COVID-19 و امن دسترسی به این گزینه ها برای مردم آمریکا."

این می آید دو روز پس از Gilead Sciences خود را اعلام کرد طرح قیمت گذاری بسیار صحبت در مورد داروی ضد ویروسی. این شرکت داروسازی گفت: درمان هزینه $2,340 هر بیمار برای ثروتمند ملل و اضافه شده است که تقریبا همه از عرضه آن خواهد بود به فروش می رسد به ایالات متحده بیش از سه ماه آینده گزارش رویترز.

در ابتدا توسعه یافته برای درمان ابولا remdesivir است که برای اولین بار مواد مخدر که به نظر می رسد به طور موثر کمک به بیماران بهبود یافتن از این بیماری را سریعتر طی آزمایش های بالینی. در مارس دارو دریافت اضطراری مجوز از ما غذا و داروی آمریکا (FDA) برای درمان Covid بیماران.

جلعاد علوم اعلام کرده است که وارد توافق با تولید کنندگان در سراسر جهان به مواد مخدر موجود در "ملاحظه ای کاهش هزینه ها" در کشورهای در حال توسعه CNBC گزارش شده است. این شرکت گفته است که این است که هنوز مطالعه پتانسیل ضد ویروسی مواد مخدر و انتظار دارد به سرمایه گذاری بیش از 1 میلیارد دلار در تحقیق و همچنین تولید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن