ما ممنوعیت PIA عملیات بیش مشکوک مجوز موضوع: گزارش

توسط: PTI | اسلام آباد | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:58:10 pm ایالات متحده گفته است که این ممنوعیت

توسط NEWSATROPAT در 20 تیر 1399
توسط: PTI | اسلام آباد | منتشرشده: ژوئیه 10 سال 2020 5:58:10 pm
ایالات متحده گفته است که این ممنوعیت تحمیل شده بود به دلیل شماره اخیر مشکوک خلبانان مجوز در PIA.

آمریکا ممنوعیت پروازهای خطوط هوایی بین المللی پاکستان برای حداقل شش ماه با استناد به مشکوک خلبانان مجوز با توجه به گزارش رسانه ها در روز جمعه.

در روز سه شنبه اتحادیه اروپا حمل و نقل هوایی آژانس ایمنی (EASA) دستور داد آن 32 عضو به نوار پاکستان خلبانان از کار گزارش زیر از جعلی بودن مجوز های صادر شده برای آنها.

این تصمیم گرفته شده پس از 262 پاکستان خلبانان بودند گراندد که گواهینامه حمل و نقل هوایی وزیر غلام سرور خان بود به نام "مشکوک" در مجلس ملی است.

اکسپرس تریبون گزارش به نقل از منابع که ما مقامات را مطلع ملی حامل بان از طریق ایمیل. آنها اضافه شده است که ویژه پرواز گواهینامه به دست آمده توسط PIA نیز باطل شده است.

ایالات متحده گفته است که این ممنوعیت تحمیل شده بود به دلیل شماره اخیر مشکوک خلبانان مجوز در PIA.

PIA اجازه داده شد به کار 12 مستقیم ویژه پرواز به ایالات متحده است که هواپیمایی به حال عمل هفت پرواز. این مقاله گزارش شده است که اجازه باقی مانده پنج پرواز در حال حاضر لغو شده است با توجه به منابع.

پاکستان در حال حاضر به حالت تعلیق مجوز از 34 بیشتر PIA خلبانان پس از ملی حامل پرچم خاتمه از خدمات 52 کارکنان را به اتهامات گوناگون از جمله جعلی درجه است.

مشکوک صدور مجوز پس از ظهور اولیه کاوشگر گزارش کراچی سقوط هواپیما مقصر خلبانان و کنترل ترافیک هوایی برای این فاجعه که به کشته شدن 97 نفر است.

داخلی پرواز از لاهور به کراچی سقوط کرد و در یک منطقه مسکونی در نزدیکی میدان هوائی بین المللی کراچی در مارس 22.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب