ما جوایز مرز دیوار قرارداد در تگزاس را آغاز و در سال 2021

توسط: AP | هوستون | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 2:59:27 pm دولت آمریکا اهدا شد 5 میلیون مرز دی

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: AP | هوستون | منتشر شده در تاریخ: 9 مه سال 2020 2:59:27 pm
US awards border wall contract in Texas to begin in 2021 دولت آمریکا اهدا شد 5 میلیون مرز دیوار قرارداد برای ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد در تگزاس جنوبی در ماه ژانویه, در آغاز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوره دوم اگر او دوباره انتخاب شود. (گتی ایماژ)

دولت ایالات متحده اعطا شده یک $275 میلیون مرز دیوار قرارداد برای ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد در تگزاس جنوبی در ماه ژانویه, در آغاز رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دوره دوم اگر او دوباره انتخاب شود.

Caddell ساخت و ساز شرکت مستقر در مونتگمری آلاباما برنده قرارداد ساخت 14 مایل (22.5 کیلومتر) از موانع در داخل و اطراف لاردو, Texas) یک شهر از 260,000 مردم در ریو گراند رودخانه ای که اجرا می شود بین تگزاس و مکزیک است.

ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی اعلام کرد قرارداد جایزه دوشنبه شب با استفاده از وجوه آن را قبلا دریافت شده از کنگره به جای بودجه نظامی دوباره به کارگردانی روی دیوار.

USCIS گفت: ساخت و ساز آغاز خواهد شد در ماه ژانویه 2021 "در حال بررسی در دسترس بودن املاک و مستغلات." وجود دارد کمی موجود دیوار جدا لاردو و خواهر خود در شهرستان نوئوو لاردو, مکزیک.

بسیار برنامه ریزی شده ساخت و ساز را از طریق زمین های خصوصی در محله های نزدیک به لبه, Rio Grande الزام دولت به اموال را از طریق قدرت خود را از دامنه برجسته.

دولت ایالات متحده وکلا باید در زمینه پرونده های حقوقی علیه جنوب تگزاس مالکان "از جمله منازل و کسب و کار و یک کاتولیک پرورشگاه" به دست گرفتن بخشی از اموال خود را و یا به دست آوردن دسترسی به آن را بررسی. در مجاور ریو گراند دره دادگاه های فدرال باید به دولت اجازه داد تا بلافاصله توقیف برخی از زمین به تسریع در ساخت و ساز.

مغلوب ساختن پیشی جستن به فشار رو به جلو با مرز دیوار در طول بیماری همه گیر کوروناویروس با ساخت و ساز در حال انجام در بخش های مختلف از مرز ایالات متحده و مکزیک.

پس از مغلوب ساختن پیشی جستن در زمان کار سه سال پیش 162 مایل (261 کیلومتر) از موانع جدید ساخته شده در امتداد مرز با توجه به CBP.

که هنوز هم به خوبی از 500 مایل (804 کیلومتر) مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده است برای ساخت تا پایان این سال است.
Caddell ساخت و ساز بازگشت نیست یک پیام تلفن چپ جمعه به دنبال اظهار نظر در قرارداد. Caddell یکی از چهار شرکت انتخاب شده برای ساخت نمونه اولیه دیواری طرح در سال 2017.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب