ما اجازه می دهد تا استفاده از remdesivir برای Covid-19 بيمار

توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 6:49:12 am با بسیاری از کشورها وضعیتی وخیم از coronavirus همه

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشرشده: مارس 2, 2020 6:49:12 am
coronavirus, coronavirus US, coronavirus US remdesivir, remdesivir, coronavirus remdesivir, coronavirus world updates با بسیاری از کشورها وضعیتی وخیم از coronavirus همه گیر مورد علاقه در جلعاد مبارزه با مواد مخدر بالا بوده و به دلیل وجود دارد در حال حاضر هیچ درمان تایید شده یا واکسن پیشگیرانه برای COVID-19.

جلعاد علوم وارز داروی ضد ویروسی remdesivir اعطا شد اضطراری با استفاده از مجوز توسط سازمان غذا و داروی آمریکا برای COVID-19 روز جمعه پاکسازی راه را برای استفاده گسترده تر از این دارو در بیشتر بیمارستان ها در سراسر ایالات متحده است.

در طول یک جلسه در دفتر بیضی شکل کاخ سفید با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن جلعاد اجرایی دانیل o'day به نام حرکت اولین گام مهم و گفت: این شرکت اهدا شد 1.5 میلیون ویال از این دارو برای کمک به بیماران.

اهدای انتظار می رود که به اندازه کافی برای حداقل 140,000 بیماران بسته به تعداد روز آنها نیاز به درمان می شود.

جلعاد گفت: این دارو است که توسط داده های داخل وریدی تزریق کرده و بهبود نتایج برای بیماران مبتلا به COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از رمان coronavirus و ارائه داده ها نشان می دهد این کار بهتر است هنگامی که داده های قبلی در این دوره از عفونت است.

با بسیاری از کشورها وضعیتی وخیم از coronavirus همه گیر مورد علاقه در جلعاد مبارزه با مواد مخدر بالا بوده و به دلیل وجود دارد در حال حاضر هیچ درمان تایید شده یا واکسن پیشگیرانه برای COVID-19. پزشکان از جان گذشته برای هر چیزی که ممکن است تغییر این دوره از بیماری است که حملات ریه و می تواند تعطیل ارگان های دیگر در موارد بسیار شدید.

اطلاعات منتشر شده در این هفته از محاکمه توسط موسسه ملی بهداشت (NIH) در ایالات متحده نشان داد که remdesivir کاهش بستری شدن در بیمارستان می ماند تا 31 ٪ در مقایسه با دارونما درمان را به طور قابل توجهی بهبود بقا.

جلعاد را بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای قیمت آن قصد دارد به اتهام مواد مخدر پس از آن متعهد کمک های مالی استفاده می شود. موسسه بالینی و اقتصادی بررسی است که به ارزیابی اثربخشی داروها برای تعیین قیمت مناسب قرار داده و هزینه تولید یک دوره 10 روزه از remdesivir در $10 اما نشان می دهد که قیمت را افزایش به $4,500 بر اساس منافع بیمار نشان داده شده در آزمایش های بالینی.

Remdesivir قبلا موجود است فقط برای بیماران ثبت نام در آزمایش های بالینی و یا برای بیماران پاک برای دریافت دارو تحت گسترش استفاده و دلسوز استفاده از برنامه های. از طریق جلعاد را محاکمه بیش از 181 بیمارستان مکان در سراسر جهان از جمله بیمارستان ها در 27 ایالت آمریکا شده اند تجویز دارو.FDA مجوز امر به بیماران بستری شديد COVID-19 که نیاز به اکسیژن مکمل.

معاون رئیس جمهور آمریکا مایک پنس گفت: 1.5 میلیون ویال شروع می شود در حال توزیع به بیمارستان در روز دوشنبه.

جلعاد گفت: دولت فدرال را هماهنگ اهدا و توزیع remdesivir به بیمارستان در شهرستانها سخت ترین ضربه COVID-19. با استناد به مواد مخدر را عرضه محدود این شرکت گفت: بیمارستان ها با بخش های مراقبت ويژه و بیمارستان های دیگر که دولت بداند بیشترین نیاز را دریافت خواهد کرد اولویت است.

شده اند وجود دارد بیش از 3.2 میلیون نفر آلوده رمان coronavirus در سراسر جهان و بیش از 232,800 مرده با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن.

ایالات متحده دارای بیشترین موارد و تلفات در بیش از 1 میلیون و حداقل 63,200 با خیلی از کشور در lockdown برای جلوگیری از گسترش ویروس.

اخیر داده های بالینی مطرح است امید remdesivir ممکن است یک درمان موثر.

پیش نویس یک مطالعه مقاله منتشر سهوا توسط سازمان بهداشت جهانی (WHO) در هفته گذشته گفت: remdesivir موفق به بهبود بیماران بیماری و یا کاهش پاتوژن حضور در خون است. این شرکت داروسازی گفت: تجزيه و مجمل از آنجا که مطالعه آن زود است.

Remdesivir که قبلا شکست خورده به عنوان یک درمان برای بیماری ابولا است که سعی کردم در برابر COVID-19 دلیل آن طراحی شده است برای غیر فعال کردن مکانیسم است که توسط برخی از ویروس ها از جمله جدید coronavirus را کپی از خود و بالقوه خود را پایمال میزبان سیستم ایمنی بدن.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن