ما را متهم چین مسدود کردن پرواز ایالات متحده خواستار اقدام

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 10:38:39 am دولت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پ

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 10:38:39 am
US China relations, Chinese flights in US, US flights in China, China stopping US flights, World news, Indian Express دولت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متوقف کوتاه از اعمال محدودیت بر حمل ونقل هوایی, اما گفت که مذاکرات با چین تا به حال موفق به تولید یک توافق است. (AP Photo/الکس Brandon)

دولت ایالات متحده در اواخر روز جمعه متهم کرد دولت چین از ساخت آن غیر ممکن است برای خطوط هوایی ایالات متحده برای از سرگیری خدمات به چین و دستور داد چهار چینی هوایی به فایل برنامه پرواز با دولت ایالات متحده.

دولت از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن متوقف کوتاه از اعمال محدودیت بر حمل ونقل هوایی, اما گفت که مذاکرات با چین تا به حال موفق به تولید یک توافق است.

ایالات متحده در بخش حمل و نقل است که در تلاش برای متقاعد کردن چین به اجازه از سرگیری آمریکا مسافری شرکت هواپیمایی خدمات وجود دارد در اوایل این هفته به طور خلاصه با تاخیر چند, چینی, پروازهای چارتر برای تبعیت نمی کنند با اطلاع باشند.

در یک سفارش ارسال شده در دولت ایالات متحده در وب سایت دیده و با انتخاب گروه اشاره کرد خطوط هوایی دلتا و یونایتد ایرلاینز می خواهید برای از سرگیری پروازها به مقصد چین در ماه ژوئن و حتی به عنوان چینی حامل همچنان پروازها در ایالات متحده در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

منظور گفت: Air China, China Eastern Airlines پارسیان, China Southern Airlines Co, Hainan Airlines برگزاری شرکت و شرکت های تابعه خود را باید فایل برنامه ها و جزئیات دیگر از پرواز توسط مارس 27. این گروه هشدار داد که می تواند پیدا کردن چینی پرواز "خلاف قانون و یا منفی بر منافع عمومی است."ایالات کاهش یافته است به نظر. دیگر ایالات متحده و چین حامل های سازمان هواپیمایی کشوری چین (CAAC) و چین وزارت امور خارجه بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

این گروه در بیانیه ای گفت این "اعتراض به این وضعیت به مقامات چینی بارها و بارها در اعتراض به چین را عدم اجازه آمریکا حامل به طور کامل به حق خود و به انکار به ایالات متحده حامل از حق خود برای رقابت در شرایط عادلانه و برابر با چینی حامل" و به نام وضعیت "بحرانی است."در Jan. 31 دولت ایالات متحده منع از ورود اکثر شهروندان غیر آمریکایی که در چین در عرض قبلی 14 روز اما اعمال هر گونه محدودیت در چینی پرواز. عمده ایالات متحده حامل به طور داوطلبانه تصمیم به توقف همه پروازهای مسافری به چین در ماه فوریه است.

دلتا و ایران در حال پرواز محموله پروازها به مقصد چین است. دلتا درخواست کرده بود تصویب به صورت روزانه یک پرواز به فرودگاه Pudong شانگهای از دیترویت و سیاتل در حالی که ایران خواسته بود به پرواز روزانه به Pudong شانگهای از سان فرانسیسکو و فرودگاه نیوآرک در نزدیکی نیویورک و سان فرانسیسکو و پکن است.

تعداد بارگیری در این هفته برنامه ریزی شده ترکیبی عمل پرواز بین دو کشور ایالات متحده و چین حامل سقوط از 325 در ژانویه 20, فقط چهار, چینی, حمل, در اواسط ماه فوریه قبل از حمل آنها افزایش یافته و به 34 در اواسط ماه مارس در ایالات متحده به منظور گفت.

این CAAC در اواخر ماه مارس گفت: چینی شرکت های هواپیمایی می تواند فقط یک هفتگی پرواز مسافر در یک مسیر به هر کشور داده می شود و که حامل می تواند پرواز بیش از تعداد پروازهای آنها در پرواز بودند در مارس 12, با توجه به U. سفارش.

اما از آنجا که ایالات متحده مسافری خطوط هوایی متوقف شده بود همه پروازها در مارس 12, CAAC اطلاع "به طور موثر مانع ایالات متحده حامل از برقراری برنامه ریزی پروازهای مسافری به چین" بخش گفت.CAAC گفت: دولت آمریکا در طول May 14 تماس بگیرید که چین در نظر دارد از بین بردن مارس 12 برنامه از پیش شرط اما "محدودیت برای یک بار در هفته در یکی از مسیر های چین باقی خواهد ماند در محل" منظور گفت.

روز جمعه وزارت تجارت ایالات متحده اضافه شده 33 شرکت های چینی و موسسات اقتصادی لیست سیاه به اتهام نقض حقوق بشر و به آدرس ایالات متحده آمریکا امنیت ملی نگرانی های مربوط به سلاح های کشتار جمعی و دیگر فعالیت های نظامی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب