اروگوئه 'سایه همه گیر' از خشونت علیه زنان است که خارج از کنترل

اروگوئه کوچک آمریکای لاتین وزارت امور خارجه با outsized شهرت بین المللی برای بودن مترقی کشور مباهات است این رو

توسط NEWSATROPAT در 21 خرداد 1399

اروگوئه کوچک آمریکای لاتین وزارت امور خارجه با outsized شهرت بین المللی برای بودن مترقی کشور مباهات است این روزها در مورد آن موفق پاسخ به COVID-19. پس از همه گیر شروع آن را ثبت کرده است فقط بیش از 800 coronavirus عفونت و مرگ و میر 23.

اما در همین کشور زنان هستند که به طور معمول مورد ضرب و شتم و کشته شدند. اروگوئه ثبت شده است به نام "سایه همه گیر' – از گسترده خشونت مبتنی بر جنسیت است که تشدید شده است coronavirus مستند – برگ هیچ چیز به آن افتخار کنیم.

آخر هفته گذشته از ماه مه دو نفر کشته و دو مجروح در حوادث جداگانه شامل نر همکاران و بستگان در حالی که دو کودک به قتل رسیدند با پدر خود (که او نیز خودکشی کرد) پس از مادر خود او گزارش شده به پلیس برای رفتار خشونت آمیز.

آن را به خصوص خونین آخر هفته. سه تفنگداران دریایی نیز کشته شدند در حالی که در وظیفه ظاهرا توسط یک مجرم که می خواستم به سرقت سلاح های خود را. پاسخ رسمی به این قتل آمد و به سرعت.

رئیس جمهور اعلام کرد دو روز ماتم ملی با ارسال پیام تسلیت به تفنگداران دریایی' خانواده و با حضور خود در مجالس ترحیم. وزرای کشور و دفاع در بازدید از صحنه جرم و جلسات مطبوعاتی برگزار شد در مورد اقدامات را به عدالت و جلوگیری از آینده جرایم مانند این.

نه رئيس جمهور و نه وزرای او گفت: یک کلمه در مورد زنان و کودکان را به قتل رساندند; وجود نداشت تسلیت خود را به خانواده شکسته; هیچ وعده برای جلوگیری از بیشتر femicides و infanticides.

در ضمن مردان قدرتمند از جمله استادان قاضی بازرگانان و برخی از سیاستمداران دخیل در رسوایی مورد استثمار جنسی حلقه با هدف قرار دادن دختران نوجوان که منجر به مرگ یک جوان 17 ساله در ماه مارس است. مرد رئیس مجلس نیز بارها و بارها قطع و اقدام به سکوت یک زن قانونگذار در هفته گذشته در حالی که او در محکوم کردن خشونت جنسیتی.

آمار تکان دهنده

در قرن بیستم اروگوئه دوبله شد 'سوئیس آمریکا' تا حدودی به دلیل آن آرامش قوانین بانکی بلکه آن نهادی ثبات و نسبتا سطح بالایی از توسعه انسانی در مقایسه با دیگر کشورهای منطقه.

این کشور از 3.4 میلیون نفر ساندویچ بین دو غول – برزیل و آرژانتین – ستایش شده است در سطح بین المللی برای اتخاذ یک تعداد مترقی سیاست بیش از پانزده سال گذشته. به ذکر چند: این قانونی سقط جنین ازدواج همجنسگرایان و شاهدانه و همچنین به عنوان یک قانون برای حفاظت از حقوق بشر از ترانس مردم است.

اما هیچ چیز قابل توجهی انجام شده برای مقابله با خشونت علیه زنان است. با توجه به یک سال 2018 ملل متحد مطالعه اروگوئه اتحاد آمریکای لاتین دوم-بالاترین نرخ قتل زنان توسط زمان و یا شرکای سابق.

قانون جدید علیه خشونت مبتنی بر جنسیت به تصویب رسید در سال 2017 اما از آن شده است ضعیف اجرا شده و نه همسان با منابع کافی که می تواند به جلوگیری از این خشونت و یا حمایت از بازماندگان.

یک دولت جدید در زمان کار این راهپیمایی و وعده داده شده به بسیج همه منابع لازم برای تغییر این. و سپس COVID-19 همه گیر مردم به دام افتاده در خانه – که برای بیش از حد بسیاری از زنان در اروگوئه و در سراسر جهان است که یک مکان بسیار خطرناک می شود.

در هفته های اخیر اروگوئه دوباره آمار بین المللی عناوین خود را برای پاسخ به coronavirus ظاهرا موفقیت جایی که بزرگتر و بهتر از منابع کشور شکست خورده اند. همسایه برزیل شیوع این است که هنوز هم خارج از کنترل تقریبا با 700,000 موارد که از اوایل ماه ژوئن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن