چشم انداز مثبت در گرند فرک شهرستان coronavirus معیارهای دلیلی برای نگرانی وزارت بهداشت و درمان سر می گوید

تعداد موارد فعال در شهرستان, هفت روز "نورد" میانگین از آزمون مثبت و درصد آزمون که دوباره مثبت همه افزایش یافته

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

تعداد موارد فعال در شهرستان, هفت روز "نورد" میانگین از آزمون مثبت و درصد آزمون که دوباره مثبت همه افزایش یافته است از اوایل ماه ژوئن است. کسانی هستند که معیارهای این شهر در بخش بهداشت و درمان با استفاده از اندازه گیری این ویروس گسترش و دبی سوانسون این وزارت گفت که او گمان آنها نشان دهنده یک روند صعودی به جای آماری نوسان است.

"من فکر می کنم آن است که با این واقعیت است که ما شاهد موارد بیش از همه دولت نه فقط در مناطقی که شده بود بسیار نهفته قبل از" سوانسون گفت. "ما شاهد موارد در شهرستانهای استان که هرگز تا به حال موارد قبل و افزایش موارد در شهرستانهای اطراف ما است که تا به حال به تعداد کم."

اگر آن است که یک روند آن را خط ملی و ایالتی افزایش: فعال coronavirus موارد باید به طور پیوسته افزایش یافته است در داکوتای شمالی و نقاط مختلف کشور دیده می شود دراماتیک خوشه از موارد جدید در اندازه گیری ده ها هزار نفر.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سوانسون گفته شده است: "تعداد زیادی" از جامعه گسترش در شهرستان به تازگی و دولت داده به نظر می رسد به خرس که: درصد از موارد جدید نسبت به آن تا به حال به طور پیوسته کاهش یافته و از حدود 46 ٪ به 40 ٪ از اوایل ممکن است اما آن را کمی افزایش یافته است – به حدود 42% – از ابتدای ماه ژوئیه. زمانی که دولت یا بخش تماس با ردیاب گچ تا یک مورد مثبت به "جامعه گسترش" است که اغلب به معنی آن معلوم نیست که در آن فرد قرارداد ویروس. دیگر نامگذاریهای مانند "خانواده گسترش" و یا "تماس" در حال حاضر یک مقدار واضح تر ایده از یک عفونت منبع.

و قول به تازگی مثبت COVID بیماران گزارش کرده اند بیشتر در فرد مخاطبین از آنها قبلا سوانسون گفت.

"که به معنی وجود دارد بسیاری از جامعه است که با قرار دادن افراد در معرض خطر," او گفت:.

در قبل از چنگال شورای شهر جلسات سوانسون نگران است در مورد دوم "اوج" از موارد این پاییز آینده. او روز پنجشنبه گفت او مطمئن نیست اگر چشم انداز مثبت بیش از ماه گذشته آغاز شد از جمله در اوج بود.

"من فکر می کنم این است که انعکاسی از آن خستگی بیش از این بیماری همه گیر" سوانسون گفت. "و من فکر می کنم آن را انعکاسی از داشتن مقدار زیادی بیشتر فعالیت های که در دسترس هستند برای افراد با پتانسیل برای ادامه گسترش یافته است."

تعدادی از "فعال" coronavirus موارد تعداد مثبت COVID-19 آزمون منهای تعدادی از بهبود و مرگ و میر – این اندازه گیری که چگونه بسیاری از مردم شناخته شده است در حال حاضر این ویروس. که تعداد ماند زیر 20 نفر در اوایل ماه ژوئن با توجه به داکوتای شمالی وزارت بهداشت داده است اما پس از افزایش به 40 نفر از دوشنبه, جولای 10. آن است که هنوز هم بطور قابل توجهی پایین تر از آمار و ارقام ثبت شده در اوایل ماه مه زمانی که حدود 170 نفر فعال مورد ویروس.

به "نورد" رقم متوسط تعداد آزمون مثبت ثبت شده هر روز در آخر هفته. آن هم به طور پیوسته افزایش یافته است از اوایل ماه ژوئن است اما هنوز هم بخش کوچکی از آنچه در آن بود در ماه آوریل پس از یک توده آزمون LM قدرت باد کارکنان کشف بیش از 100 مورد جدید.

توجه بسیاری از آزمایشات نشان می دهد که COVID-19 مهم است چرا که سلامت کارگران می تواند استفاده از آن برای ارزیابی اینکه آیا آنها در حال انجام آزمایشات به اندازه کافی در یک منطقه داده می شود. درصد کمی از تست مثبت می تواند به معنای آنها تست به اندازه کافی مردم و یک درصد بالا می تواند نشان می دهد آنها در حال تست به اندازه کافی وجود دارد اما عوامل پیچیده مانند گروه از مردم که برای دریافت آزمون.

"من فکر می کنم مردم باید واقعا مراقب باشید و توجه همه مردم توصیه های بهداشتی است که ما شده ایم به همه همراه در این بیماری همه گیر" سوانسون گفت: قبل از تند کردن رفتن به توصیه هایی برای محدود کردن ویروس' گسترش: شستن دست ها, اقامت خانه در طول بیماری و پوشیدن ماسک در هنگام خروج از خانه. "این است که واقعا چه خبر است به ما از طریق این."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب