به روز رسانی: فعالان در حال حاضر تقاضا برای F-M منطقه شهرداران و پلیس در تظاهرات مسالمت آمیز

(2:40 p. m.) برای اولین بار, Black Lives Matter سازمان نشان داد لیستی از خواسته های آنها ساخته شده به مترو منط

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

(2:40 p. m.)

برای اولین بار, Black Lives Matter سازمان نشان داد لیستی از خواسته های آنها ساخته شده به مترو منطقه شهرداران و پلیس در جمعه 5 ژوئن در طول مسالمت آمیز رویداد پس از یک هفته از تظاهرات ضد شورش و تهدید.

جمال Abegaz عضو Red River Valley دموکراتیک سوسیالیست آمریکا به عنوان خوانده شده لیست با صدای بلند به عنوان یک جمعیت بیش از 1 ، 000 مردم را تشویق می کردند در جزیره پارک.

  • شهرداران تیم ماهانی و جاناتان جاد از مورهد بودند به عموم تماس برای دستگیری سه افسر که ایستاده بود و چیزی در حالی که جورج فلوید درگذشت.
  • پلیس نظارت تخته با اجرای قانون مقامات در انجمن.
  • برابر با نمایندگی در تمام شهرستان های محلی تخته سلامت از جمله آموزش و پرورش و امنیت عمومی در میان صفحات دیگر.
  • افزایش آموزش و پرورش از افسران پلیس با اجباری تنوع فرهنگی آموزش.
  • بهبود روانی امتحانات از افسران پلیس.
  • برای شهرهای فارگو و مورهد به طور فعال کمک به آمریکایی جدید پیدا کردن منابع مورد نیاز.
  • رفتار پلیس و معترضان به عبارتند از: جرمهای غیر فعال کردن تاکتیک توقف استفاده از گاز اشک آور و گلوله های لاستیکی, کمتر از کشنده از دور به "تهدید و ارعاب معترضان" و به استفاده از تاکتیک های است که احترام به حق اعتراض از جمله کسانی که با استفاده از نافرمانی مدنی را دستگیر کنید.
  • قطع surveilling فعالان در F/M در منطقه است.
WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این فقط یک گام اول" به سوی پایان دادن به نژادپرستی Abegaz گفت. "این لیست یک کار لیست و آغاز یک رابطه با مقامات منتخب."

(1:40 p. m.)

جمعیت بیش از 1000 نفر جمع آوری شده در مرکز شهر فارگو جزیره پارک برای یک جشن جورج فلوید زندگی.

پس از نماز جماعت بلندگو شروع به رسیدگی به این بزرگی صلح آمیز جمعیت.

بسیاری از افسران پلیس در حال راه رفتن را از طریق جمعیت. یک مرد بود شنید گفتن یک زن و شوهر از افسران: "ما دعا می کنیم برای شما."

یک زن و شوهر از دیگر افسران دست گل.

حدود 1:30 اواخر پس از رسیدن جمعیت در ادامه به جریان در از طرف های مختلف از جزیره پارک.

(12:40 p. m.)

The North Dakota Army National Guard is stationed all over the city, at City Hall, police and sheriff's stations, fire stations, and the water treatment plant. Their job is to stay calm and peaceful, and won't interfere with passersby. C.S. Hagen / The Forum

داکوتای شمالی ارتش گارد ملی مستقر شده است در سراسر شهرستان در سالن شهر پلیس و کلانتر ایستگاه ایستگاه آتش نشانی و تصفيه آب. کار خود را به ماندن آرام و صلح آمیز و نمی خواهد از تداخل با رهگذران. C. S. هاگن / انجمن

داکوتای شمالی گارد ملی گرفته شده موقعیت در سراسر شهر فارگو در مکان های از جمله سالن شهرستان, پلیس, ایستگاه, ایستگاه آتش نشانی و شهرستان تصفيه آب.

گارد نقش امروز در پاسخ به تهدیدات بالقوه مرتبط با جورج فلوید رالی در جزیره پارک را به آرامش و صلح و کمک به پلیس, در صورت نیاز, با توجه به یک گروهبان.

پلیس و rallygoers باید شروع به جمع آوری در جزیره پارک جلوتر از امروز OneFargo رویداد برنامه ریزی شده است که از 1 تا 3 بعد از ظهر جمع آوری شده در صورتحساب یا لیست به عنوان یک صلح آمیز جشن و برگزار می شود به جای یک شهر هال نشستن-در اصل برنامه ریزی شده توسط سازمان.

These brick pallets reported in Moorhead were near a construction site along the Red River. The Moorhead Police Department worked with the owner to have them removed. City of Moorhead photo

این آجر پالت گزارش در مورهد بودند در نزدیکی یک سایت ساخت و ساز در امتداد رودخانه سرخ. این مورهد اداره پلیس مشغول به کار با مالک به آنها را حذف. شهرستان مورهد عکس

(12:15 p. m.)

منطقه ادارات پلیس در پاسخ به گزارش آجر پالت چوبی قرار داده شده در سراسر فارگو و مورهد هر چند در حداقل یک مورد پلیس تایید کرد یک گروه از پالت مورد استفاده قرار گرفت برای یک پروژه ساخت و ساز.

پلیس نتوانسته اند برای تایید اگر هر یک از گزارش پالت کاشته شد به این امید که معترضان ممکن است گرفتن آجر و آنها را پرتاب و گفت: بسیاری از تماس بودند در رابطه با پالت در نزدیکی پروژه های ساخت و ساز در مرکز شهر فارگو.

هنوز فارگو پلیس سخنگوی وزارت جسیکا Schindeldecker خواستار هر کسی که می بیند چیزی مشکوک به متن یک نکته به 701-730-8888.

به فارگو و مورهد ادارات پلیس هر دو گفت: ماموران در حال کار برای حذف پالت برای جلوگیری از پتانسیل معترضان با استفاده از آجر به عنوان پرتابه.

این مورهد اداره پلیس کار می کرد با صاحب یک سایت ساخت و ساز در نزدیکی رودخانه سرخ به حذف پالت آجر گزارش صبح روز جمعه با توجه به سروان. Deric Swenson.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب