به روز شده: معلق فارگو معاون رئیس پلیس استعفا

"این است که با افتخار در قلب است که پس از 31 سال من دراز من نشان را با عنوان بسیار افتخار به شهر فارگو که من م

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

"این است که با افتخار در قلب است که پس از 31 سال من دراز من نشان را با عنوان بسیار افتخار به شهر فارگو که من می تواند جمع آوری," او گفت: در Facebook post. "از امروز دوشنبه, ژوئن 4th, من به طور داوطلبانه استعفا به عنوان معاون رئیس فارگو اداره پلیس است."

Osmundson برای اولین بار قرار تعلیق در اوایل روز پنج شنبه پس از فارگو رئیس پلیس دیوید تاد و شهردار Tim Mahoney ملاقات با او به بحث در مورد اقدامات خود را که آنها می گویند او تصمیم گرفت به "انجام خود بدون نیاز به تایید."

معاون سابق رئیس در ابتدا تحت بررسی پس از شرکت شکایت کارگران در یک ایمیل که در اعتراض Osmundson برگزار شد تا نشانه ای در اجرای قانون مرکز برگزار آبجو می تواند در مرکز شهر شورش و گفت: عبارت "f--- پلیس."

افسران' شکايت دقیق در یک ایمیل به دست آمده از طریق باز کردن پرونده درخواست فروم نویس راب پورت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در خود ایمیل این هفته Osmundson در دفاع از تصمیم خود برای تغییر به لباس غیر نظامی دان یک ماسک و مخفی زیر صلح آمیز صبح روز شنبه شد.

"من در زمان اعمال در روز شنبه برای محافظت از تمام ماموران و معترضان و شهروندان فارگو در طول روز, حوادث" معاون سابق رئیس گفت. "این اقدامات منجر به بی اعتمادی نسبت به این جامعه و کسانی که در میان اجرای قانون و هیچ مقدار از تعلیق را بازیابند که اعتماد است."

قبل از Osmundson استعفای فارگو سخنگوی پلیس جسیکا Schindeldecker گفت: اصل مجازات شدید بود و که آن را به احتمال زیاد بیشتر نظم و انضباط می تواند پس از یک بررسی.

"مردم خواستار خود را فسخ و اتهامات جنایی, اما ما باید با توجه روند" Schindeldecker گفت.

Osmundson اضافه شده در Facebook پست که او مجاز به بحث در مورد بررسی, اما که هدف او این است که برای "خدمت به این شهر بدون توجه به نژاد و جنسیت و گرایش جنسی و یا پس زمینه مذهبی" از آن مردم است.

"من واقعا معتقدم که در انجام آنچه که بهترین است برای شهر ما," او گفت: "آن است که در حال حاضر با من سر بالا برگزار شد من به میل و علاقه از من پست فرماندهی" او گفت:.

ماهانی با انتقاد Osmundson اقدامات در طول شورش

"اقدامات معاون Osmundson بودند در خارج از پروتکل ایجاد خطر برای خود و هر افسر که ممکن است نیاز به کمک او می آیند," شهردار در بیانیه ای گفت. "حفظ اعتماد عمومی را مهم است برای کل تیم ما."

قبل از Osmundson استعفای آیتالله سیستانی از داکوتای شمالی در روز پنج شنبه به نام برای Osmundson استعفای "بلافاصله موثر."

"اگر فارگو اداره پلیس است که جدی در مورد مثبت روابط اجتماعی و اصلاحات یک هفته تعلیق کافی نیست" آیتالله سیستانی در بیانیه ای گفت. "حالا بیشتر از همیشه اجرای قانون باید احترام به متمم اول قانون اساسی حقوق افرادی که معترض در خیابان و نه در تلاش برای اضافه کردن سوخت به آتش به عنوان تاد Osmundson آیا شنبه شب."

در Osmundson را Facebook پست اعلام خروج خود را از اداره پلیس سابق معاون رئیس گفت که او امیدوار است به کمک در مبارزه علیه تبعیض نژادی و خشونت پلیس.

"من مبارزه برای جامعه من. من مبارزه برای برابری, من, مبارزه برای عدالت, من در انجام آنچه درست است و آنچه باید انجام شود," او گفت:. "زمان در حال حاضر به استفاده از صدای من و ایستادن برای زندگی مهم نیست و آنچه من می توانم به عنوان یک فرد به مبارزه برای کسانی که تبعیض."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن