به روز شده: مینه سوتا ایران مدعی حمله سایبری به تعویق افتاد دولت مجازی کنوانسیون

مشکلات فنی آغاز شد و صبح روز شنبه مجبور به تعویق انداختن آن حاضر روند انتخابات به مدت دو ساعت در حالی که توسعه

توسط NEWSATROPAT در 28 اردیبهشت 1399

مشکلات فنی آغاز شد و صبح روز شنبه مجبور به تعویق انداختن آن حاضر روند انتخابات به مدت دو ساعت در حالی که توسعه دهندگان نرم افزار اقدام به حل این مشکل در بخش مدیریت. بعد از 1 بعد از ظهر مسائل همچنان ادامه داشت و منگنز ایران با صندلی جنیفر Carnahan اعلام کرد بیش از آنلاین کنفرانس تلفنی که کنوانسیون ممکن نخواهد بود آن روز. او گفت: کارکنان خود را به کار خواهد کرد "feverishly و با عصبانیت" به عیب یابی و برنامه ریزی مجدد کنوانسیون برای تاریخ بعد.

Carnahan اظهار داشت که فروشنده آنلاین استفاده می شود برای کنوانسیون vVote است امن. این حزب با موفقیت با استفاده از همان سیستم برای آن 95 مجازی محلی کنوانسیون در اوایل بهار. کنوانسیون منتقل شدند حاضر به دلیل نگرانی از گسترش این رمان coronavirus در اجتماعات بزرگ.

"یکپارچگی این سیستم و منحصر به فرد رای گیری کدها و تمام فرآیندهای شده اند که به محل قرار داده شده اند به خطر بیافتد" Carnahan گفت.

اما Carnahan به گفته یک منبع خارجی می تواند اقدام به تداخل با swarming سرور. یک نماینده با ارائه دهنده نرم افزار گزینه های فن آوری مستقر در فلوریدا گفت: در این کنفرانس که بیشتر افراد وارد شده به رای دادن بودند از credentialed نیز حیله گر امکان دخالت از خارج است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

پس از کنفرانس تلفنی برش کوتاه Carnahan منتشر شد یک بیانیه کتبی گفت: این سیستم بیش از حد شده می تواند "به طور بالقوه مخرب تداخل."

"در حالی که ما سیستم رای گیری باقی می ماند امن و یکپارچگی سیستم و فرایند دست نخورده باقی می ماند و نمی شده است به خطر بیافتد فروشنده ما شاهد بی سابقه ای افزایش حجم آنها نمی توانند نسبت به حالت عادی استفاده از هر نوع" Carnahan در بیانیه ای گفت:. "این همان رای گیری تکنولوژی ما استفاده می شود برای حداقل یک دوجین دیگر کنوانسیون با مسائل."

در یک متعاقب آن صدای جیر جیر او گفت: اطلاع مینه سوتا وزیر امور خارجه و ثبت گزارش با FBI و ادینا اداره پلیس.

مینه سوتا, وزیر امور خارجه, Steve سیمون در شنبه شب پاسخ در توییتر گفت که دفتر او رسیدگی نمی کند حزب سیاسی امنیتی اما او با اشاره Carnahan و منگنز ایران به وزارت امنیت داخلی ایالات متحده و اف بی آی برای بررسی امکان.

"صرف نظر از حزب سیاسی ما باید همه توافق دارند که تامین امنیت انتخابات بسیار مهم است," او گفت:.

حزب راه اندازی شد برای حمایت از نامزد خود را برای آمریکا در روز شنبه علاوه بر انتخاب یک ملی نماینده و نامزد ریاست جمهوری انتخاب کننده, به علاوه تناوب.

سابق-کنگره Jason Lewis, یک جمهوریخواه در حال اجرا برای سرنگون کردن مینه سوتا دموکراتیک به گزارش ایسنا ، تینا اسمیت در یک ویدیو ارسال شده در توییتر بعد از ظهر شنبه با اشاره یک انگشت در "مستند چپ" -- اشاره به لیبریا تیم Walz دستور به توقف غیر ضروری گردهمایی میان coronavirus بیماری همه گیر -- برای دخالت. او گفت: روز شنبه کنوانسیون "قربانی دیگری است" از دولت در امور اجرایی ،

"شما می دانید چه ؟ هیچ یک از این می توانست اتفاق افتاده بود مینه سوتا شده است برای کسب و کار باز است." "کنوانسیون می توانست انجام, اجتماعی, فاصله دستورالعمل در محل ما می تواند بدست این کار انجام می شود بدون هکرها قطع ما کنوانسیون. همین دلیل است که ما شده ایم در مبارزه برای بازگشایی مینه سوتا است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن