به روز شده: مینه سوتا دموکرات ها انتظار می رود به تصویب گسترده پلیس, اصلاحات فشار جمهوری خواهان به دنبال کت و شلوار

آمریکا' 19-لایحه اتوبوس -- که اسکناس پوشا از ممنوعیت پلیس chokeholds به افزایش سلامت روان برای آموزش افسران به

توسط NEWSATROPAT در 30 خرداد 1399

آمریکا' 19-لایحه اتوبوس -- که اسکناس پوشا از ممنوعیت پلیس chokeholds به افزایش سلامت روان برای آموزش افسران به پول نقد وثیقه اصلاحات می آید پس از جمهوریخواهان کنترل سنا تصویب خود را پنج صورتحساب قبلا در این هفته است. مه 25 مرگ فلوید یک مرد سیاه و سفید در دست و سپس-مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین که سفید است مشتعل اعتراض عمومی در سراسر مینه سوتا و این کشور بیش از پلیس خشونت تعصب نژادی و نژادپرستی سیستماتیک.

قانونگذاران از مجلس نمایندگان و سنا می گویند صورتحساب خود را با هدف به رسیدگی به این مشکلات سیستمیک و نیاز به اصلاحات. اما وجود دارد باقی می ماند کمی توافق بین تقسیم اتاق چقدر تغییر بیش از حد است و یا به اندازه کافی: جمهوری خواهان می گویند خانه صورتحساب بیش از حد و دموکرات ها می گویند مجلس سنا لوایح فراموش نمی رود برای دیدار با مردم خواست برای اصلاحات.

تشکر. کارلوس ماریانی D-St. Paul گفت: در طول پنج شنبه شب مناظره که خانه را جارو اصلاحات لازم را به دلیل "وضعیت موجود است که کار نمی کند" به خصوص برای Minnesotans از رنگ.

"من اعتماد می توانم بگویم که هیچ کس در این نهاد از نمایندگان مجلس معتقد است که آنچه انجام شد (فلوید) چیزی بود که او یا هر انسان سزاوار" ماریانی گفت. "که سیاست های ما و ما سیستم ایمنی عمومی تولید باید آنچه را در آن شب در 25 مه چیزی است که به ارمغان می آورد و ما امروز در اینجا."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

در سمت دیگر راهرو آمریکا گفت: لوایح بیش از حد رفت و خواهد مانع بر اجرای قانون افسران توانایی نگه داشتن جوامع امن است. تشکر. Tama Theis R-St. Cloud گفت که برخی از اصلاحات لازم است و این که او " نه " رای در روز پنج شنبه به این معنا نیست او مراقبت می کند اما او احساس اتوبوس رفت و بیش از حد.

"من متاسفم که نمی توانم برای رای دادن به این لایحه" Theis گفت. "اما من عشق من, جامعه, بسیار, فقط, بسیار, و من فقط می توانم آن را انجام دهد زمانی که من می دانم که آنچه در اینجا بسیار گسترده است که آن را ممکن است صدمه دیده است چیزی است که ما شده ایم کار خیلی سخت است."

هر دو مجلس نیاز به موافقت در جهت هر صورتحساب برای رسیدن به رژیم صهیونیستی است. تیم Walz میز خود را برای امضاء و در مجلس سنا خودخواسته مهلت برای قرار دادن تا ماه ژوئن جلسه ویژه روز جمعه است.

در روز پنج شنبه را داغ و مهم بعد از ظهر تظاهرکنندگان جمع صدها نفر از فوت دور از پایتخت به عنوان بخشی از یک شب زنده داری برای Floyd -- یکی از ده ها تن از تظاهرات در دولت فلوید پس از مرگ در مه 25. آنها شعار می دادند و خواهان سنا را به اصلاحات بیشتر به عنوان برخی از آویزان پوستر به حصار نگه داشتن اعضای عمومی از کنگره. محدودیت تعیین شد که می تواند وارد ساختمان زیر گسترده غارت و آتش سوزی در اوایل ماه جاری گسترش coronavirus.

گروهی از قانونگذاران از مینه سوتا مقننه و مجریه پیوست Walz برای عاطفی صبح روز پنج شنبه در کنفرانس خبری که در آن آنها به نام جمهوری خواهان در مجلس نمایندگان و سنا به رای دادن به نفع صورتحساب.

"کسب و کار به عنوان معمول و ضعیف سس قانون به خارج از شهر و وانمود مانند شما ساخته شده را تغییر دهید به پایان می رسد در حال حاضر" Walz گفت.

اعضای این مردم رنگ و بومی حزبی که انجام شده پلیس پاسخگویی لوایح در مجلس گفت: مجلس سنا نمی تواند به اندازه کافی دور و نمی به اندازه کافی در نظر گرفتن ورودی خود را و یا ورودی از جوامع از رنگ زمانی که پیش نویس صورت حساب خود را. سنا صورتحساب خواهد ممنوعیت chokeholds مگر اینکه در شرایط که در آن یک افسر جدا شده از دست داده است یک سلاح و یا چهره یک زندگی یا مرگ وضعیت افزایش سلامت روان و د تشدید آموزش و راه اندازی مکانیسم برای گزارش موارد از نیروی مرگبار. این برنامه همچنین اولویت بندی حرمت زندگی در پلیس مدل سیاست و نیاز به افسران به گام اگر آنها را ببینید همسالان با استفاده از نیروی بیش از حد.

"هنگامی که من تو را دیدم این لایحه در مجلس سنا من توهین شد," Rep. رنا موران D-St. Paul گفت. "و بسیاری از بسیاری دیگر در سراسر جامعه و در سراسر جهان در حال توهین که این چیزی است که سناتور تصمیم گرفت برای قرار دادن به جلو است. که هیچ پاسخگویی سیستمیک تغییر دهید."

آنها و دیگر اعضای دولت به نام Walz در جمهوریخواه رهبران مجلس سنا به تصویب کامل تخته سنگ از مفاد این POCI حزبی نوشت و گسترش خودخواسته مهلت برای پایان دادن به جلسه ویژه جمعه.

"من آنها را برای جلوگیری از آمدن به جدول" ماریانی گفت. "این POCI پیشنهاد در نهایت یک عمل عشق است. آن را یک عمل عشق است."

Walz رفت و بیشتر در برجسته بالقوه تاریخی انشعابات از پایان جلسه ویژه بدون عبور اضافی پلیس تغییرات قانون.

"تصویر از ما و سنا راه رفتن به دور از تغییرات سیستماتیک در Juneteenth می افزاید: به این میراث چه بقیه جهان است که به دنبال در اینجا" Walz گفت. "این غیر قابل قبول است. ما خواستار تغییرات سیستماتیک این کار انجام شده است این ائتلاف شده اند ساخته شده است و این انتظار ما است که صورتحساب آن را از طریق خانه این بعد از ظهر آنها را به سنا و آنها را در میز ما."

اکثریت سنا پل Gazelka R-شرق Gull Lake, on پنج شنبه برگزار شد در یک کنفرانس خبری خود را برای پاسخ به نظرات. او تبلیغ اقدامات سنا گذشت پس زمان بحث در اطراف نژاد و عدم شمول نمایندگان مجلس از رنگ در این اتاق.

"آنها می خواهند به این معنا است که ما در حال انجام چیزی و که صاف کردن درست نیست و رک و پوست کنده نادرستی خوب نیست برای مینه سوتا" Gazelka گفت. "ما در واقع تلاش برای با هم کار کنند. ما در حال تلاش برای عبور از چیزهایی که همه موافق با."

Gazelka گفت: سناتور شد و هنوز هم در حال گفتگو در مورد پلیس تغییرات قانون و پاسخ به "بی قانونی" است که به دنبال فلوید مرگ به غارت و آتش سوزی, آتش سوزی فنر در سراسر مینیاپولیس و سنت پل. جمهوری خواهان گفته اند که آنها در مخالفت با تلاش ها برای گسترش دادستان کل سازمان به بررسی نیروی مرگبار برخورد و اجازه می دهد felons به رای پس از اتمام وقت خود را در پشت میله های زندان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب