UofM رئیس جمهور به درخواست هیئت رجنت برای از سرگیری کلاس های حضوری پاییز امسال

در روز پنج شنبه ژوئن 11, دانشگاه مینه سوتا, Board of Regents را در نظر بگیرند رئیس جمهور جوآن Gabel توصیه می ش

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399

در روز پنج شنبه ژوئن 11, دانشگاه مینه سوتا, Board of Regents را در نظر بگیرند رئیس جمهور جوآن Gabel توصیه می شود چارچوب به رزومه فرد در آموزش و دوباره باز اقامت سالن ناهار خوری و امکانات دیگر دانشگاه خدمات در پاییز.

این توصیه شامل داشتن سیستم دانشگاه پایان در فرد آموزش شکرگزاری.

این بهار Gabel تشکیل یک تیم مشورتی برای سال 2020 ترم پاییز در نظر گرفتن چهار حوزه کلیدی علمی دانشگاه زندگی و نحوه های مختلف بهداشت عمومی حالات را تحت تاثیر قرار دهد هر یک از این مناطق است. این تیم تا به حال ورودی از دانشگاه جامعه و بررسی مناطق از قبیل کلاس ها/مطالعه فضاهای/کتابخانه آزمایشگاه/studios, مسکن/ناهار خوری/rec مراکز/دانشجو اتحادیه ها/حوادث و توسعه/نامزدی.

Gabel معرفی سیستم حرکت به سمت فرد در آموزش و همچنین به عنوان اقامت سالن نشیمن و ناهار خوری و استفاده از امکانات در یک شیوه ای سازگار با بهداشت عمومی ارشاد. این طرح شامل تنظیم ظرفیت ها و دوره های آموزشی است که می توان در شخص از راه دور و یا از طریق دیگر فرمت جایگزین و می تواند انتقال بین این فرمت ها به عنوان مورد نیاز است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اضافی شخصی نظارت بر سلامت و همچنین به عنوان یک سیستم تست, انزوا, تماس, ردیابی و قرنطینه است که اجرا خواهد شد در هر دانشگاه. همچنین افزایش تمیز کردن و مطابق با شیوه را در طول تمام امکانات دانشگاه.

در اوایل این هفته, داکوتای جنوبی, Board of Regents اعلام کرد که دولت شش دانشگاه های دولتی آغاز خواهد شد خود را در ترم پاییز Aug. 19 و نتیجه گیری کلاس درس توسط شکرگزاری.

اوت. 19 تاریخ است که سه روز زودتر از برنامه ریزی شده. به جای بازگشت به دانشگاه پس از شکرگزاری زنگ تفریح Nov. 25-29 دانش آموزان را کامل امتحانات نهایی از راه دور.

به منظور ارائه مورد نیاز برای زمان های آموزشی در شیر تغلیظ شده ترم و برای کاهش بیشتر, سفر, سه, تعطیلات — روز کارگر, بومیان آمریکا, روز, و روز جانبازان — را تبدیل به کلاس روز.

داکوتای شمالی دانشگاه سیستم است نه یک تصمیم در مورد اینکه آیا آن را به حرکت سقوط آن تقویم نشده بود اما با اعلام نیت را به دانش آموزان پشت در پردیس این سقوط. این دانشگاه سیستم به تازگی راه اندازی آن "هوشمند راه اندازی مجدد" طرح که به نظر می رسد برای ارائه انعطاف پذیری را به دانشگاه را به بهترین تصمیم گیری برای دانشجویان و اعضای هیات علمی و کارکنان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن