مصمم توسط coronavirus های بتهوون سالگرد می شود یک سال دیگر

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 12:27:27 pm بتهوون تولد می افتد در اطراف 17 دسامبر 1770

توسط NEWSATROPAT در 1 خرداد 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 21 مه سال 2020 12:27:27 pm
Undeterred by coronavirus, the Beethoven anniversary gets another year بتهوون تولد می افتد در اطراف 17 دسامبر 1770 — تاریخ دقیق آن ناشناخته است. (منبع: DW)

از کالیبر بالا سمفونی کنسرت به خانه رسیتال رقص و عملکرد اتفاقات برخی از 300 پروژه های ستایش لودویگ ون بتهوون بودند به او را در همه جا حاضر در سالگرد خود را در سال است. در آماده سازی برای جشن دولت آلمان اختصاص داده €27 میلیون ($29.6 میلیون) و BTHVN سالگرد جامعه در بن بتهوون زادگاه وظیفه بود با هماهنگی در سراسر کشور حوادث.

سپس coronavirus وارد و تقریبا محو کل برنامه پاک از جمله حوادث دیدنی مانند همزمان عملکرد بتهوون ارکستر بن و وین سمفونی های برنامه ریزی شده برای ماه مه 15 — نه به ذکر است دو بشکه نسخه Beethovenfest بن در ماه های مارس و سپتامبر سال 2020 است. مفرد زندگینامه بتهوون نمایشگاه در شهر بن را هنر ملی و مرکز نمایشگاه تعطیل شد جلوتر از برنامه و بتهوون بارج هرگز کشیده لنگر در آن برنامه ریزی سفر از شهر بن به وین. آن را به معنای شد نماد ارتباط بین دو شهر که در آن Ludwig van Beethoven عمر خود را سپری خواهد بود و شامل بسیاری از توقف در طول راه.

بودجه امن

اما در یک بارقه امید برای کنسرت سازان و concertgoers سالگرد سال است که تمدید با هدف محور به عنوان بسیاری از پروژه ها به عنوان امکان پذیر است. بتهوون تولد می افتد در اطراف 17 دسامبر 1770 — تاریخ دقیق آن ناشناخته است — که از آن ساخته شده منطقی برای هیئت نظارت بر بتهوون سالگرد جامعه BTHVN2020 تصمیم به انجام بخش بزرگی از بودجه خود را به 2021 تقویم سال.

"که به معنی کشش بتهوون سال 250 روز تا اواسط ماه سپتامبر 2021" توضیح گونتر Winands, دفتر, رئیس کمیسیون ملی فرهنگ و رسانه و رئیس انجمن هیئت نظارت. بسته به اینکه چگونه این بیماری همه گیر گستراند امید این است که برخی از ویژه بتهوون حوادث حتی می توانید پیش بروید و در پاییز سال 2020 است.

"این بیماری همه گیر است که تأثیر کل هنرهای جهان است. اما ما می خواهیم به عنوان بسیاری از 300 اصلی پروژه ها اتفاق می افتد به طوری که آنها هستند که در افکار و یا به تعویق افتاد توضیح داد:" Malte Boecker مدیر بتهوون خانه و هنری مدیر سالگرد جامعه در مصاحبه با دویچه وله.

برنامه ریزی دیوانگی

در حال حاضر این سازمان در حال عجله تقسیمات جدید برنامه های خود را تعیین می کند که وقایع را می توان به تعویق افتاد و یا تجدید نظر شده و آنهایی که می توانید پیش بروید در فضای مجازی است.

"ما نسخه ماه مارس لغو شد در بسیار کوتاه مدت متوجه ما پاییز edition مجموعه در سال" Beethovenfest مدیر نایک واگنر گفت: در DW مصاحبه. "بنابراین ما در حال حاضر در یک گردباد از تاریخ, زمان و اعداد. همان هنرمندان و گروه از سال 2020 فصل باید در دسترس باشد در سال 2021 این سالن بیش از حد."

"وجود دارد یک فرصت خوب است که بسیار زیادی انجام می شود به سال آینده می گوید:" یوهانس صفحه برنامه اجرایی از بتهوون سالگرد جامعه اعم از کنسرت و نمایشگاه ها آوانگارد پروژه های موسیقی و یا سفارش ترکیب. کنسرت جدید فرمت های کلیدی اضافه شده Malte Boecker: "هر کس مجبور است به نوآوری به خصوص با استراتژی های دیجیتال." به عنوان مثال "Junge تئاتر" (جوان تئاتر) است reformatting آن بتهوون مربوط به مرحله قطعه را به یک بازی آنلاین.

بسته به در دسترس بودن هنرمندان و سالن های عملکرد برخی از وقایع را می توان دوباره برای Beethovenfest 2022 و یا بعد. این خواهد شد و سپس conicide با تصدی Beethovenfest به تازگی نام مدیر هنری استیون والتر.

بتهوون ایمنی بدن به طاعون

با وجود این موانع به سالگرد سال بتهوون خود را به نظر می رسد هوازدگی بحران به خوبی و حتی ارائه الهام بخش است. "من فکر می کنم که کل موضوع از بتهوون قوی تر است در یک وضعیت انزوای اجتماعی. مردم از دست رفته نیست علاقه خود را در او. بر عکس! بالکن کنسرت ها و فرمت های دیجیتال شده اند واقعی بازدید" Malte Boecker مشاهده شده است.

لودویگ ون بتهوون است مثالی از یک هنرمند که پیشرفته خود و موسیقی خود را در برابر همه شانس — به عنوان یک نماد مهم در میان coronavirus همه گیر می گوید Boecker. "بتهوون کاملا روشن بیان امید در زندگی است. من قرار دادن یک لیست پخش همراه با آثار او است که می تواند ما را از طریق این بحران است. با این نسخهها کار است که به ما قدرت است."

بسته به موفقیت تلاش ها برای مهار ویروس تجدید نظر بتهوون سالگرد راه اندازی خواهد شد در اواخر سال 2020 با یک کنسرت در شهر بن در دسامبر 17 توسط West-Eastern Divan Orchestra, تحت آن مدیر هنری Daniel Barenboim. این بدان معنی است که آنچه که قرار بود اوج بتهوون سال در حال حاضر خواهد شد ابتدا از گسترش آن است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن