درک درونی طبیعت از این بحران بهداشتی

شکنندگی ناشی از بحران 2008آنچه می تواند ما را از گسترش سریع این کورونا ویروس در اولین ماه از سال 2020? در یک ط

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

شکنندگی ناشی از بحران 2008

آنچه می تواند ما را از گسترش سریع این کورونا ویروس در اولین ماه از سال 2020? در یک طرف است که در مواجهه با این بیماری همه گیر بسیاری از سیستم های سلامت را به هیچ وجه دیگر از بیشتر یا کمتر شدید مهار, برای جلوگیری از بودن قادر به درمان هجوم موارد جدی. از سوی دیگر تجهیزات و داروهای که آن را ممکن است برای مهار این بیماری همه گیر هستند که اغلب فاقد چون سهام کافی و عرضه بستگی به چند کشور از جمله چین و هند است که در مواجهه با تقاضای جهانی.

آن زمان برای بررسی علل این تنگناها است. سیستم های بهداشتی رنج می برد از سیاست های ریاضت اقتصادی تقویت بدهی دولت پس از بحران سال 2008. یک زرادخانه کامل از اقدامات اعم از هزینه برای خدمات به اتهامات مشارکت عمومی خصوصی آورده افزایش فشار به خرس (به عنوان مثال کاهش بودجه بیمارستان در فرانسه توسط برخی از 12 میلیارد یورو در 10 سال – مشاهده اطلاعات سنا گزارش شماره 40 2019-2020).

شهادت پرسنل بهداشت و درمان در حال فصیح و ریختن دراماتیک نور در فرانسه به اعتصاب در بهداشت و درمان و دیگر بخش های قبل از بحران. همان مشاهدات امر به جابجایی تجهیزات و تولید مواد مخدر. در یک اقتصاد جهانی با رشد ضعیف تر پس از سال 2008 بسیاری از شرکت ها به منظور حفظ سودآوری و ارزش سهام خود را در حال جابجایی تولید به کشورهای ارائه دستمزد پایین تر و فرصت هایی برای اقتصاد مقیاس.

دوباره وجود دارد تعداد زیادی از شواهد که چگونه برخی از پویا شرکت های گرفته شده با استفاده از زنجیره ارزش جهانی برای حفظ سود خود را در زمینه رکود اقتصادی جهانی پس از بحران 2008 و افزایش فشار بر هزینه های مراقبت های بهداشتی. بیشتر یا کمتر همان سناریو را می توان در بسیاری از کشورهای ترکیب افزایش عقلانی از بودجه انتخاب و تجدید ساختار جهانی زنجیره ارزش.

مردم درک این اقدامات ریاضت بدون به طور کامل بتواند تاثیر خود را در سیستم های بهداشتی. ایتالیا و اسپانیا دو کشور که بحران سال 2008 تا به حال به شدت افزایش بدهی عمومی و منجر به ریاضت اقتصادی سیاست. در عین حال درست است که عملکرد ارزیابی ایتالیا و اسپانیا در حال حاضر با کمال تعجب بالا (با توجه به یورو سلامت مصرف کننده شاخص EHCI و اسپانیا در رتبه بندی در اروپا نیز تایید توسط بلومبرگ شاخص). در همان دوره داو جونز شاخص دو برابر (از اکتبر 2007 تا دسامبر 2019) کرسی توانایی بین المللی صنعت مالی برای دیدار با چالش های اقتصاد جهانی است.

بنابراین داستان می تواند در نهایت وجود دارد و درون زا طبیعت از بحران بهداشت و درمان در حال حاضر می تواند به خوبی ایجاد شده توسط افراط از یک ایدئولوژی نئولیبرالی که توسط آن کوتاه termism اجازه داده است که آسیب پذیری اقتصاد ما را افزایش دهد. اما داستان رو به وخامت اگر ما نگاهی به فراموشی همراه است که این بحران بهداشتی.

جنایی فراموشی – باز کردن درب به شوک درمانی

چگونه می تواند به ما توضیح یک آسیب پذیری ما سلامت سیستم در زمانی که این بیماری همه گیر است ؟ بدیهی است که باید به نهاد های بین المللی به صدای زنگ هر دو در خطرات ناشی از یک بیماری همه گیر و در ظرفیت های سیستم های بهداشتی. سوالات حلق آویز بیش از این ها به درستی مطرح شده است. اما یک نگاهی به تجربیات بیماری های همه گیر در نوبه خود از قرن دهید ما را به تدوین و فرموله کردن سوال دیگر.

در حالی که آن را اعتقاد بر این بود که در پایان قرن بیستم که دوران عمده بیماری های همه گیر شد و بیش از HIV/ایدز در سراسر جهان در سال 1980 و سپس ویروس ابولا در آفریقا در دهه 1990 و در نهایت ویروس سارس در آسیا در سال 2003 به پایان رسید تا نگرانی ارتش کارکنان نهادهای بین المللی و جمعیت های یکسان منجر به ایجاد یک مجموعه ای از نهادهای بین المللی و موافقت نامه ها و پروتکل ها در اواسط دهه اول قرن بیست و یکم. کشورهای ناتو بموقع ایجاد یورو آتلانتیک امداد رسانی مرکز هماهنگی (EADRCC) در سال 1998 است. در سال 2005 که به تصویب رسید و مقررات بین المللی بهداشت امضا شده توسط بسیاری از کشورها است. در سال 2005 اتحادیه اروپا راه اندازی یک آژانس ECDC (مرکز اروپایی برای پیشگیری از بیماری و کنترل). در این کنسرت فرانسه با تصویب قانون در سال 2007 در "آماده سازی سیستم بهداشت و درمان برای مقیاس بزرگ تهدید سلامت" با یک نهاد عمومی برای اجرای آن است. احتیاطی اصل بود و حتی بحث برای گنجاندن در قانون اساسی است.

بحران مالی سال 2008 به نظر می رسد که پاک شده و این آگاهی از دیگر الزامات است که در یک دهه به طور قابل توجهی افزایش آسیب پذیری اقتصاد ما. چگونه می توانید این کنجکاو "تطبیق پذیری" توضیح داده شود ؟ سه عامل به نظر می رسد برای کمک به انفعال در مواجهه با این وجودی خطرات.

اولین عنصر اشاره به نائومی کلاین پایان نامه (دکترین شوک, 2007) که بحران منجر به تغییر واقعی که پیروان میلتون فریدمن نوشت که در سال 1982 "تنها یک بحران واقعی یا ادراک شده تولید واقعی تغییر" در زمان استفاده از اعمال رادیکال نئو-لیبرالیسم پس از سال 2008 است.

عامل دوم این است که ماهیت متفاوت که به سوال خواستار ضعف دموکراتیک اساس موافقت نامه های بین المللی مانند کسانی که در بالا ذکر شد. این انتقاد طراحی و توسعه توسط Aglietta و Leron در کتاب La دو démocratie (2017) در مورد اتحادیه اروپا, در این مورد توضیح می دهد که ضعیف بسیج ملی دموکراتیک بدن به منظور اطمینان از اجرای موثر بین المللی سلامت, پروژه های امنیتی. داخلی گزارش از این که برخی از ده سال پس از مقررات بین المللی بهداشت از سال 2005 تایید این فرضیه (اینجا را ببینید) – به عنوان نشانی از این واقعیت که 80 درصد از بودجه خود را در سمت چپ در دست صندوق های خصوصی.

عنصر سوم این است که سخت تر به درک دلیل آن را اشاره به تغییرات داخلی در هر کشور است که می تواند دیده می شود به طور عمده در سرزمینی سطح مشخص شده متفاوت با چالش های زیست محیطی (به عنوان Bruno Latour اشاره در کتاب خود که در آن به زمین ؟ چگونه به شرق خود در سیاست است. 2017) و مختلف نابرابری در درآمد و دسترسی به خدمات عمومی است. این باعث شده است که بسیاری از جنبش های اجتماعی (از جمله جلیقه زرد جنبش در فرانسه) و رشد بی اعتمادی از خدمات عمومی است که بسیاری از آنها تبدیل به ابزار دولت مرکزی به جای دموکراتیک باز سازمان است که در پاسخ به نیازهای شهروندان (به عنوان درک توسط Pierre Dardot و مسیحی لاوال در سهم خود را به AOC).

این recomposition محلی/ملی/جهانی روابط است که در بارداری در این تحول ممکن است باز کردن راه برای یک بازسازی اجتماعی به خطر انداخته است که پاسخ به هر دو سلامت و چالش های آب و هوا. برای این منظور باید آن را پیدا کنید خود را بیان سیاسی است. اگر بازگشت از دولت این است که استراتژیک فکر متحده باز دموکراتیک و نوآورانه با میانجی آن می تواند کمک به این بازسازی است. کار گسترده است اما در همان زمان بحران می دهد نمونه های بسیاری از جدید همبستگیهای. و تجربه از شهروندان کنوانسیون آب و هوا, راه اندازی در فرانسه در ماه اکتبر 2019 نشان می دهد که چگونه به موقع این آگاهی از مسائل است. پنجره فرصت برای این سیاسی تغییر شکل است با این وجود کوتاه به عنوان neoliberals' توهین آمیز به کاهش اهداف زیست محیطی در حال حاضر آغاز شده است که تهمت و Bolsonaro و دیگران را با کمال میل پشتیبانی می کند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب