درک خفاش سیستم ایمنی بدن ممکن است کمک به شناسایی جدید COVID-19 دارو اهداف دانشمندان می گویند

توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 12:40:06 pm در بررسی تحقیقات منتشر شده در مجل

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399
توسط: PTI | نیویورک | منتشر شده در تاریخ: جولای 13, 2020 12:40:06 pm
Understanding bat immune system may help identify new COVID-19 drug targets, scientists say در بررسی تحقیقات منتشر شده در مجله متابولیسم سلولی دانشمندان چگونه ارزیابی توانایی های طبیعی از خفاش ها به کنترل التهاب ممکن است کمک به طول عمر خود و تمایل به مبارزه با بیماری ها.

ظرفیت خفاش ها را تحمل ویروس ها از جمله رمان coronavirus بنیادی ممکن است از توانایی خود را برای کنترل التهاب با توجه به چکیده ای از مطالعات است که می گوید: درک سیستم ایمنی پرواز پستانداران می تواند با ارائه داروی جدید برای اهداف انسان در برابر درمان COVID-19.

محققان از جمله کسانی که از دانشگاه روچستر در آمریکا گفت: در حالی که خفاش ها اجدادی میزبان به بسیاری از ویروس مرگبار مؤثر بر انسان مانند ابولا, بیماری هاری و رمان coronavirus SARS-CoV-2 پستانداران پرواز خود را تحمل کند و این عوامل بیماری زا بدون عوارض.

"اگر چه انسان تجربه عوارض جانبی علائم هنگامی که مبتلا به این بیماری زا خفاش ها قابل ملاحظه ای قادر به تحمل ویروس ها و علاوه بر این زندگی می کنند بسیار طولانی تر از مشابه به اندازه پستانداران زمین" آنها اشاره کرد, در بیانیه ای.

در بررسی تحقیقات منتشر شده در مجله متابولیسم سلولی دانشمندان چگونه ارزیابی توانایی های طبیعی از خفاش ها به کنترل التهاب ممکن است کمک به طول عمر خود و تمایل به مبارزه با بیماری ها.

"با COVID-19 التهاب می رود بلا استفاده و آن را ممکن است پاسخ التهابی است که کشتن بیمار بیشتر از این ویروس خود گفت:" مطالعه همکاری نویسنده ورا Gorbunova از دانشگاه روچستر.

"سیستم ایمنی بدن انسان مانند که کار می کند — هنگامی که ما دریافت آلوده به بدن ما برای تلفن های موبایل زنگ و ما دچار تب و التهاب" Gorbunova توضیح داد.

او گفت: هدف از این پاسخ سیستم ایمنی بدن در انسان است که برای کشتن ویروس و مبارزه با عفونت اما افزود که همچنین می تواند مضر پاسخ به بدن بیماران افتاد به تهدید.

اما بر خلاف انسان دانشمندان گفت: خفاش ها باید مکانیسم خاص است که کاهش تکثیر ویروس در بدن خود را و همچنین خود را تعدیل پاسخ ایمنی بدن به یک ویروس است.

به عنوان یک نتیجه, آنها گفت: وجود مفید تعادل در خفاش ها با سیستم ایمنی بدن خود را کنترل ویروس ها و در همان زمان نصب یک پاسخ التهابی قوی.

به گفته محققان یکی از عوامل این توانایی ممکن است رانده شده توسط پرواز خود را. خفاش ها تنها پستانداران است که می تواند پرواز نیاز است که آنها انطباق سریع افزایش درجه حرارت بدن, ناگهانی موج در سوخت و ساز بدن و مولکولی آسیب دانشمندان توضیح داده شده است.

آنها گفتند: این هماهنگی نیز ممکن است کمک به مقاومت در برابر بیماری. محققان گفت: یکی دیگر از عوامل موثر در افزایش ایمنی در خفاش ها ممکن است با توجه به محیط زیست خود را که در آن بسیاری از گونه های پستانداران پرواز زنده در انبوه مستعمرات و قطع نزدیک به هم در غار سقف و یا درختان است.

"خفاش ها به طور مداوم در معرض ویروس ها. آنها همیشه پرواز کردن و آوردن چیزی جدید به غار یا لانه و آنها انتقال ویروس از آنجا که آنها زندگی می کنند در چنین نزدیکی به یکدیگر" گفت: آندره Seluanov یکی دیگر از نویسندگان این مطالعه است.

از آنجا که خفاش ها به طور مداوم در معرض ویروس ها دانشمندان بر این باورند سیستم ایمنی بدن خود را در یک "همیشگی مسابقه تسلیحاتی با عوامل بیماری زا" — یک عامل بیماری زا وارد بدن سیستم ایمنی بدن را تکامل یک مکانیزم برای مبارزه با پاتوژن پاتوژن خواهد شد دوباره ،

"برخورد با تمام این ویروس ها ممکن است شکل خفاش ها' ایمنی و طول عمر" Gorbunova گفت.

در حالی که انسان ممکن است در حال توسعه و عادات اجتماعی است که به موازات آن از خفاش ها ما هنوز تکامل یافته خفاش ها' مکانیسم های پیچیده برای مبارزه با ویروس ها به عنوان آنها ظهور و به سرعت گسترش دانشمندان اشاره کرد.

"COVID-19 چنین متفاوت پاتوژنز در افراد مسن است. سن یکی از عوامل مهم بین زندگی و مرگ است و ما باید برای درمان پیری به عنوان یک کل فرایند به جای فقط درمان علائم فرد," Gorbunova گفت.

به گفته محققان مطالعه خفاش ها' سیستم ایمنی بدن می تواند به ارائه اهداف جدیدی را برای بشر درمانی برای مبارزه با بیماری و پیری است.

با استناد به مثال آنها گفت: خفاش ها جهش یافته اند و یا به طور کامل حذف چندین ژن های درگیر در التهاب و اضافه کرد که دانشمندان می تواند به توسعه داروهای مهار این ژن در انسان است.

"انسان ممکن است دو استراتژی اگر ما می خواهیم برای جلوگیری از التهاب زندگی می کنند طولانی تر و جلوگیری از اثرات مرگبار از بیماری ها مانند COVID-19," Gorbunova گفت.

"یکی خواهد بود را نمی توان در معرض هر گونه ویروس اما این عملی نیست. دوم خواهد بود که به تنظیم سیستم ایمنی بدن ما بیشتر شبیه به یک خفاش," او اضافه شده است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن