زیرزمینی بوتاکس: آنچه ضروری است و چه چیزی نیست در جهانی همه گیر?

با این حال دو هفته به مستند جراحی پلاستیک از سر گرفته تحت یک شرط که تست PCR. او افزود که پزشکان در حال گرفتن ا

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

با این حال دو هفته به مستند جراحی پلاستیک از سر گرفته تحت یک شرط که تست PCR. او افزود که پزشکان در حال گرفتن اقدامات حفاظتی و اجازه نمی دهد ازدحام در اتاق انتظار برای روش های ساده انجام شده در کلینیک مانند بوتاکس و تزریق پر کننده., این به ارمغان آورده است این کار سرعت به حالت عادی بازگشت. دکتر هاشم همچنین تایید کرد که برای لبنان و مردم COVID-19 بود و نه مانع خواستار زیبایی درمان و یا جراحی پلاستیک به جای آن بود که بحران اقتصادی به خصوص با شدید ارزش پوند لبنان و ویران اقتصاد است.

بحران مالی در لبنان شد عمیق تر که معترضان به خیابان ها ریختند در 17 اکتبر 2019 در اعتراض به بدتر شدن اقتصاد و فساد است. به عنوان بحران مالی خروشان بانک تصمیم به خودداری از مشتریان خود سپرده و محدود کردن برداشت از دلار از حساب. این تحمیل کرده است یک چالش برای زندگی روزانه و البته به کلینیک های زیبایی به خصوص که بحران اقتصادی باید بیش از نصف ارزش پوند لبنان. این مستند که تحمیل شد از اواسط ماه مارس سال 2020 نیز تعطیل فرودگاه بیروت که به گفته دکتر هاشم به حال یک اثر جدی در جراحی پلاستیک گردشگری در کشور است.

دکتر یوسف [نام مستعار] یکی دیگر از جراحی پلاستیک, متخصص به من گفت که در طول مصاحبه ای که در ابتدای مستند زیبایی, کلینیک بسته شد "تنها در اصل" اما درمان اولیه بودند در حال انجام درخواست برای "انتخاب مشتریان". او گفت که خود او ارائه شده است بوتاکس و تزریق پر کننده در خانه گاهی اوقات او هم می رود به مشتری یا مشتری به او می آید. وی افزود sarcastically که برای برخی از Beirutis این درمان ها مهم تر از آب و غذا. دکتر یوسف ادامه داد: به من بگویید که در ابتدای مستند یک مشتری به او پیشنهاد اضافی 50 دلار برای متقاعد کردن او برای انجام با او مرتب انتصاب مجموع او حاضر به صورت آشکار دلایل اخلاقی اما او موافقت کند و او را با درمان او لازم در راز در کلینیک است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن