تحت فشار دولت بریتانیا منتشر NHS COVID اطلاعات معاملات بزرگ با تکنولوژی

ساعت قبل از مواجهه با دادگاه از # teamnigel بیش عظیم آن NHS COVID-19 داده های مقابله با خصوصی شرکت فنی و انگلس

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

ساعت قبل از مواجهه با دادگاه از # teamnigel بیش عظیم آن NHS COVID-19 داده های مقابله با خصوصی شرکت فنی و انگلستان دولت مجوف به فشار و منتشر شد و همه قراردادهای حاکم بر معاملات آن با آمازون, مایکروسافت, گوگل و بحث برانگیز AI فیلم های علمی و Palantir.

این قرارداد منتشر شد به # teamnigel و تکنولوژی عدالت شرکت Foxglove امروز فاش کردن جزئیات از آنچه شده است به عنوان یک 'بی سابقه' انتقال اطلاعات بهداشت شخصی میلیون ها نفر از NHS کاربران به این خصوصی شرکت فنی.

به طور قابل توجهی این قرارداد نشان می دهد که شرایط حداقل یکی از معاملات – با دومینیک کامینگز-مرتبط با شرکت هیات علمی شدند و پس از تغییر اولیه تقاضا برای شفافیت تحت قانون آزادی اطلاعات.

این قرارداد نشان می دهد که شرکت های درگیر از جمله ارومیه و Palantir اصل مسلم حقوق مالکیت معنوی (از جمله ایجاد پایگاه داده و اجازه داده شد برای آموزش مدل های خود و سود خود دسترسی بی سابقه به NHS داده است.

وکلای دولت در حال حاضر ادعا کرد که پس از آن (نامعلوم) متمم به قرارداد با دانشکده درمان این مشکل, اما آنها منتشر نشده بیشتر قرارداد. # teamnigel و Foxglove خواستار آن آزادی فوری.

این آشکار آمده پس از # teamnigel و Foxglove ارسال حقوقی نامه خواستار شفافیت بیش از COVID datastore مقابله و تنها چند ساعت قبل از # teamnigel شد و با توجه به موضوع رسیدگی در دادگاه است.

بیش از چند هفته گذشته نمایندگان مجلس به سوالات پرسیده شده در مجلس در مورد بحث معاملات و بیش از 13000 نفر عضو یک تماس برای شفافیت.

امروز # teamnigel انتشار قرارداد کامل به منظور تسهیل در تجزیه و تحلیل متخصص و حمایت از بحث های عمومی.

مشاهده گوگل قرارداد بیمه خدمات درمانی (PDF 0.7 MB)

مشاهده دانشکده بیمه خدمات درمانی قرارداد (PDF 0.9 MB)

مشاهده Palantir بیمه خدمات درمانی قرارداد (PDF 11.6 MB)

نمایش مایکروسافت قرارداد بیمه خدمات درمانی (PDF 1.5 MB)

در ماه مارس یک NHS وبلاگ اعلام COVID-19 datastore پروژه در نظر گرفته شده در آن گفت: برای ارائه یک "تنها منبع حقیقت" در مورد این بیماری همه گیر به منظور بنیادی گسترش آن.

در آن زمان بیمه خدمات درمانی تاکید کرد که "اطلاعات ضروری و روش حکومت و تاسیس اصول باز بودن و شفافیت باقی می ماند در هسته همه چیز ما"; که داده های جمع آوری شده "استفاده کرد و فقط برای COVID-19"; و این که "تنها اطلاعات مربوطه جمع آوری خواهد شد."

همچنین گفت که "هنگامی که بهداشت عمومی وضعیت اضطراری به پایان رسیده است داده خواهد شد یا نابود شود یا بازگشت در خط با قانون و سخت قراردادی موافقت نامه که در محل بین بیمه خدمات درمانی و همکاران".

این نگرانی مطرح شد در مورد هر دو پنهان کاری در اطراف معاملات و سابقه برخی از شرکت های درگیر.

Palantir تاسیس توسط Silicon Valley میلیاردر و تهمت متحد Peter Thiel است که داده کاوی شرکت بهترین و شناخته شده برای حمایت از سازمان سیا ضد شورش و عملیات اطلاعاتی در عراق و افغانستان است.

در سال 2019 آن را مورد انتقاد قرار گرفت برای حمایت خود را برای ما مهاجرت و گمرک وحشیانه رژیم از تبعید. گزارش بیش از آن گسترده قرارداد با آمریکا نیروهای پلیس نشان داد مشکلات با دسترسی به داده های حساس افزایش قیمت در طول زمان و فقدان اعتماد عمومی در 'پیش بینی پلیس' محصولات.

مشابه COVID-اطلاعات قرارداد Palantir برنده شده در ایالات متحده به ارزش میلیون ها دلار اما این فیلم بنا به گزارش ها در حال اجرا جدید بیمه خدمات درمانی قرارداد برای £1, باعث حدس و گمان های بیشتر در مورد چگونگی این شرکت با توجه به بهره مندی از معامله.

در همین حال هیات علمی, هوش مصنوعی, راه اندازی, توسط رهبری خوانده شده را علامت هشداردهنده: برادر بن وارنر که فرار اطلاعات عملیات برای Dominic کامینگز-led رای ترک مبارزه است. ارومیه گزارش شده است که برنده هشت قراردادهای دولتی به ارزش تقریبا £1.6 m در 18 ماه. آنها به تازگی موفق به کسب یک قرارداد با وزارت مسکن به معدن و تجزیه و تحلیل داده ها از "رسانه های اجتماعی ابزار, ارائه دهندگان خدمات و مخابرات صورتحساب آژانس های رتبه بندی اعتباری."

دولت اعلام نشده حفاظت از داده ها ارزیابی تاثیر آن را انجام بیش از بیمه خدمات درمانی COVID معاملات این ادعا آن را منتشر خواهد کرد این در NHS سایت امروز. # teamnigel و Foxglove در مکاتبات حقوقی اند و از دولت خواسته به مشخص کنید که آیا این مهم حقوقی انطباق مرحله در نظر گرفته شد قبل از قرارداد اهدا شد – و یا بعد از.

این آشکار آمده در میان تشدید بحث در مورد شرکت های خصوصی' فشار به سود حاصل از coronavirus بحران است. به بیرون درز ایمیل از برون سپاری پیکر Serco که در حال اجرا است دولت با تاخیر تست-و-ردیابی طرح نشان می دهد مدیر عامل شرکت روپرت Soames امیدوار بحران خواهد "سیمان... موقعیت شرکت های بخش خصوصی در بخش دولتی زنجیره تامین است."

اگر شما فکر می کنم که منافع عمومی روزنامه نگاری باید ادامه خواستار شفافیت در طول COVID بحران و پس از آن, لطفا در نظر حمایت از # teamnigel و Foxglove.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن