تحت مستند در آلمان استقبال می شود می رود به یوتیوب

علاوه بر این هیچ کس نمی داند مخاطبان(ع) از livestreamed اجرای برنامه. در حالی که برپایی تظاهرات خیابانی بود و

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

علاوه بر این هیچ کس نمی داند مخاطبان(ع) از livestreamed اجرای برنامه. در حالی که برپایی تظاهرات خیابانی بود و کاملا ساده – PEGIDA برگزارکنندگان و حامیان در یک طرف ضد تظاهر کنندگان و پلیس در بین و اطراف آن دو وجود دارد بسیار کمی یقین مورد استقبال مجازی شرکت. در واقع, آن است که غیر ممکن است برای پیدا کردن اگر یوتیوب پیروان بیشتر یا کمتر همان کسانی که عضو استریته. یوتیوب چت عملکرد نیز ارائه شده تنها محدود بینش: بسیاری از چت کنندگان به نظر می رسید به طور منظم پستال, سایر تماشاگران نیز, سازمان, اظهار نظر در محتوای سخنرانی ها و های سیاسی خود را نمایش. اکثر بینندگان, اما نه استفاده از چت.

تشریفاتی عملکرد و محدودیت های آن

برای مدت زمان طولانی هر دو علاقه مند ناظران و PEGIDA را مخالفان سیاسی شده است تعجب که چرا این جنبش جان سالم به در برد حتی اگر بسیاری از مطالبات خود را در بر داشت یک بازوی پارلمانی در AfD. وجود دارد یک بحث خوب را که PEGIDA عمدتا تحمل با توجه به ritualization از آن در اعتراض به سیاست است. در واقع, خیابان, حوادث, تشکیل, تکراری, بسیار استاندارد و نمادین لود اجرای برنامه در مقابل فیزیکی مخاطبان مشخص شده است که تغییر از یک حالت به دیگری – در PEGIDA خواندن: از شهروندان عادی سیاسی و فعالان انقلابیون واقعی دموکرات.

به طور خاص پیاده روی را از طریق تاریخی بازسازی مرکز درسدن عبور برخی از آن بسیاری از ساختمان های زیبا و همچنین گروه های کوچک و پر سر و صدا ضد تظاهر کنندگان قادر به ایجاد احساسات مثبت را شناسایی و از قدرت و به ویژه قدرت را وادار به تغییر سیاسی "در سال 1989". این آداب و رسوم فرمت به نظر می رسید قادر به ثابت نگه داشتن بسیج در سطح بیش از یک مقدار طولانی از زمان.

انجام کار "اجتماعی فاصله' اقدامات در نتیجه عذاب PEGIDA به کاهش ؟ احتمالا نه. مسلما آنلاین حوادث به سختی می تواند تولید همان احساسات جمعی و هویت آنها به عنوان عدم جمعی نمایشی عنصر از مصرف به خیابان. در عین حال جدید مجازی در مراسم استقبال را در اعتراض به سیاست ممکن است در جریان است. با توجه به سازمان تاریخچه از آداب و رسوم و عملکرد آن را به نظر می رسد که این گروه ادامه خواهد داد به بسیج در زمان مستند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن