UND برای تامین دانشجویان با ماسک به عنوان برنامه ای برای سقوط بازگشت به دانشگاه را شکل

"در انجام همه این مراحل هدف ما این است که به یک دانشگاه است که در عمل با خیال راحت در طول ترم و به عنوان ما می

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

"در انجام همه این مراحل هدف ما این است که به یک دانشگاه است که در عمل با خیال راحت در طول ترم و به عنوان ما می بینیم تغییرات هر دو به صورت محلی و در سراسر کشور از ما می توانید تنظیمات را به این طرح به عنوان لازم" UND رئیس جمهور اندرو Armacost گفت.

به عنوان بخشی از بازگشت به دانشگاه, دانشگاه خرید ماسک ضد عفونی کننده و دیگر تجهیزات برای توزیع. UND برنامه ای برای عرضه هر یک از اعضای جامعه دانشگاه با دو قابل شستشو ماسک صورت.

ضد عفونی کننده دست در دسترس خواهد بود در هر ساختمان و در همه زمینه ها در پردیس را ببینید افزایش یافته است تمیز و بهداشتی.

ماسک استفاده هر چند مورد نیاز خواهد بود به شدت تشویق در سراسر محوطه دانشگاه گفت: Meloney Linder, معاون بازاریابی و ارتباطات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

علاوه بر این, فیزیکی, فاصله و جدایی مورد نیاز خواهد بود در محل قرار داده. این دانشگاه قبلا اعلام برنامه های خود را به دانش آموزان فردی در اتاق خوابگاه برای تشویق بیشتر اجتماعی فاصله.

کمتر دانش آموزان اجازه داده می شود در کلاس های درس برای ترویج فیزیکی فاصله و بیشتر در کلاس های درس را در خدمات. زمان بین کلاس ها شده اند افزایش یافته و به حداقل رساندن تراکم.

این دانشگاه همچنین در نظر دارد برای قرار دادن پلکسی گلاس موانع اطراف دانشگاه و آن را با استفاده از touchless تکنولوژی برای انجام معاملات.

UND نیز در حال آماده شدن برای ارائه جداسازی و قرنطینه برای دانش آموزان است که ممکن است قرارداد COVID-19. دانش آموزان خواهد شد با اشاره به خدمات پزشکی اگر آنها در این نمایشگاه نشانه ها.

اطلاعات بیشتر در مورد تست هنوز هم در آثار با توجه به Linder که گفت UND است که در روند تلاش برای به دست آوردن تجهیزات تست.

"زمانی که رئیس جمهور (اندرو) Armacost است که در اطراف یکی از چیزهایی که او به ارمغان می آورد تا بسیاری ... است تست ظرفیت و نیاز است که توانایی بیشتری برای تست جامعه ما به طوری که ما می توانیم جلوتر از مسائل" دیوید Dodds, UND گفت.

یک بیماری همه گیر تیم واکنش ملاقات روزانه و شورای اجرایی آن تشکیل شده است از رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور در دیدار دو بار در هفته به نقد و بررسی توصیه های همه گیر پاسخ تیم Linder گفت.

دانشگاه راه اندازی یک سیستم محکم به نام "سالم Hawks سطح ایمنی راهنمای" برای کمک به تعیین آنچه در دانشگاه و جامعه را مانند توجه به گسترش ویروس.

"ما در مورد آن فکر می کنم مثل یک دماسنج زمانی که ما در حال توسعه ایمنی سطح" Linder گفت.

Graphic by Sydney Mook

گرافیک توسط سیدنی Mook

سبز لایه های پایین جامعه گسترش خواهد شامل ترکیبی از حضوری و آموزش از راه دور و کار. در آن سطح وجود دارد همچنین می تواند ترکیبی از فرد و جلسات از راه دور. مجامع عمومی اجازه داده می شود در زیر این سطح اما اگر بیش از 50 نفر از مردم انتظار می رود این امر نیاز به تصویب مناسب از سوی معاون رئیس جمهور و COVID-19 نقطه فرد است. وجود دارد نیز بیشتر خواهد بود ناهار خوری گزینه های موجود در زیر این سطح و استفاده از اتاق ناهار خوری اجازه داده می شود.

تحت زرد سطح متوسط جامعه گسترش آموزش و کار در درجه اول توان از راه دور با محدود دست در یادگیری و مبهوت بازگشت از هیات علمی و کارکنان. جلسات و رویدادهای محدود خواهد بود و اتفاقاتی که انتظار می رود به 50 نفر خواهد نیاز به تصویب.

اقامت سالن و گزینه های ناهار خوری هنوز هم خواهد بود اما ناهار خوری نیاز اضافی فیزیکی فاصله مورد نیاز است.

قرمز سطح بالا در جامعه گسترش یافته است. اگر دانشگاه می رسد که سطح یادگیری و کار را به حرکت به طور کامل از راه دور به طور بالقوه شبیه به ماه های آخر ترم بهار انجام شد.

فضاهای عمومی خواهد بود بسته زیر این سطح و تجمعات تا 10 نفر را به تایید شود. اقامت سالن به احتمال زیاد نزدیک به عنوان امکان پذیر است و پذیرائی خواهد بود محدود به "گرفتن و رفتن" گزینه.

Linder گفت: این دانشگاه پیش بینی بودن در سبز سطح زمانی که دانشگاه شروع به باز کردن در اوت. 1 اما همه گیر تیم پاسخ و سطوح دیگر از پردیس خواهد بود از نزدیک نظارت بر هر گونه موارد بالقوه و یا شیوع بیماری.

"اگر موج دوم و ما به بازگشت به آن چیزی است که ما در ماه مارس, در ماه آوریل و تمام راه را از طریق ممکن است آن را می توانید بالا و پایین رفتن" او گفت: با توجه به این بستگی دارد که در آن موارد در داکوتای شمالی, Grand Forks و پردیس.

بحث هستند که تا به حال در مورد آنچه اتفاق می افتد اگر این پردیس می رسد شدید ترین سطح قرمز, او گفت:. یک تصمیم گیری نشده است و در عین حال اگر دانشگاه را حرکت آنلاین پس از شکرگزاری شکستن به عنوان بسیاری از دانشگاه های سراسر کشور انتخاب کرده اند انجام دهید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن