UND تابستان هاکی: گریفین نس می رسد نمرات یک هدف را می بیند و او هم تیمی های جدید خود را برجسته حلقه پخش

روز سه شنبه او اولین rookie به جلو به اسکیت بازی کردن با UND تیم هاکی این تابستان. نس ملبس به خود شماره 11 نیو

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

روز سه شنبه او اولین rookie به جلو به اسکیت بازی کردن با UND تیم هاکی این تابستان.

نس ملبس به خود شماره 11 نیوجرسی در UND را رسمی و داوطلبانه تابستان داد و بیداد. طرفداران باید یک زمان سخت به خاطر سپردن است که شماره 11 نیست Westin ميشود کنه. بودن برخی از براک Boeser مانند جریان می گذرد. موهای خود را با فرار از کلاه ایمنی خود را در هر جهت روشن است که یک فرد جدید در نیوجرسی که در این فصل.

نس از Wayzata, Minn., می آید به UND با یک بیت از یک علامت زندن شجره نامه. آنها هر دو به همان مدرسه بالا است. آنها هر دو سابقه بودن دو طرفه بازیکنان و رهبران تیم. نس کاپیتان واترلو Black Hawks دو فصل گذشته.

او نمی اتلاف وقت هر در معرفی خود یا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

نس به ثمر رساند هدف باز از رسمی چهار در چهار مرحله.

5-پا-11, 180 پوند به جلو وارد منطقه متوجه او تا به حال فضای skated جن به حافظه و سیمی یک شات گذشته UND junior goaltender آدم Scheel.

در حالی که بعید است که نس خواهد بود یک نامزد به بالا-شش رو به جلو در این فصل -- تنها یک نقطه باز کرد تا پس از فصل گذشته -- دو-راه بازی باید به کمک به او را بر روی یخ به طور مداوم. او نشان داد او حمله touch فصل گذشته بیش از حد شمارش 44 امتیاز در 45 بازی در ایالات متحده آمریکا.

او ادامه داد: نشان دادن که توانایی تهاجمی در اولین اقدام او با هم تیمی های جدید خود را.

دو نفر دیگر ورودی به جلو -- دوم انتقال برندان Budy و USHL MVP Riese Gaber -- انتظار می رود برای رسیدن به در یک هفته.

برجسته-حلقه اهداف

یک جفت برجسته-حلقه اهداف به ثمر رساند در روز سه شنبه اسکیت.

دانشجوی سال دوم به جلو شین پینتو, دانشگاهی ملی هاکی کنفرانس rookie از سال فصل پیش بود یکی از بهترین روز است.

اسکیت در مبارکه چيتي استفاده می شود سرعت خود را به جلو و دور منتقل جن به او پشت دست ضربه زدن در بالای چین قرار داده و سپس جن را بین پاهای خود را و از آن گذشته goaltender.

یکی دیگر از حرکات غیر ارادی اندامها-tac-انگشت پا بازی.

UND ارشد به جلو اعطای Mismash در سمت چپ, کشف یک باز اردن Kawaguchi در سمت راست و رشته یک پاس. کاواگوچی ساخته شده یک بار لمس پاس به عقب به گاوین Hain در وسط. Hain یک به پایان رسیده Kawaguchi را تصویب و به آن پایان. هیچ امیدی برای دروازه بان که یکی.

قابل توجه شروع به Thome

ارشد دروازه بان پیتر Thome بود داستان اول 20 دقیقه.

Thome مجاز سیاه تیم را به اوایل 3-0 سرب-سیاه تیم رفت و با پیروزی 7-5-با نگه داشتن تیم سبز کردن رتبه بندی در حالی که برای.

Thome تا به حال چندین برجسته-حلقه موجب صرفه جویی در آن وجود دارد.

یکی از اولین آمد و در یک بازی که در آن rookie defenseman جیک Sanderson آمار Kawaguchi درب عقب برای یک فرصت است. Thome تضعیف راست به چپ کردم و خود را پد بر روی آن, آوردن, به سلامتی از هم تیمی های خود.

لحظاتی بعد Thome نشان داد برخی موقعیت عالی را تعطیل جاسپر Weatherby در back-to-back شانس. در یکی از اولین Weatherby کردم جن در بالای چین اما تا به حال هیچ چیزی به ساقه در. سپس Weatherby تا به حال یک backdoor اما Thome دستکشهایش ریخته.

سوم فوق العاده صرفه جویی در آمد یک backdoor فرصتی برای Sanderson.

یادداشت های دیگر

  • مت Kiersted فوق العاده بود برای دومین روز متوالی در این هفته است. او آماده است برای یک فصل ارشد. او قادر به کنترل بازی را از پایان دادن به عقب و انجام بسیاری از چیزهایی که برای کمک به این تیم: دفاع را ماهرانه خوب برک آوت عبور ایجاد فضای با اسکیت خود را و پیدا کردن هم تیمی. Kiersted بزرگ ساخته شده خوراک به راه اندازی Collin آدامز برای یک هدف پنج شنبه.
  • به عنوان شما اغلب در تابستان هاکی وجود دارد چند مبارکه اهداف است. زندن کردم یکی در هریسون (آرکانزاس) Feeney که اقدام به بهم زدن-بررسی حق به عنوان زندن نقل مکان جن به او پشت دست ضربه زدن. زندن به راحتی آن را دور. ساندرسون (بله او به ثمر رساند دوباره) و جاش Rieger نیز به خاک سپرده جن در breakaways.
  • Hain به ثمر رساند و دو بار در روز سه شنبه. در علاوه بر این به اتمام حرکات غیر ارادی اندامها-tac-انگشت پا هدف او نیز به ثمر رساند در پشت دست ضربه زدن, چیدن یک جهش خود را به گلوله بست.
  • Mismash کردم در هیئت مدیره در اواخر داد و بیداد, گرفتن جن از بالای سمت راست دایره برش از وسط و چیدن گوشه ای از نت از حافظه. آن را یادآور یک هدف است که Kawaguchi به ثمر رساند در میامی در فصل گذشته.
  • یک زن و شوهر از محلی و منطقه بازیکنان متصل به یک هدف است. اتان Frisch از مورهد مرتب کردن یک خوراک از چنگال بزرگ مرکزی جاد کالفیلد که به خوبی نشان میدهد.
  • یعقوب برنارد-Docker ادامه داد: برای نشان دادن استعداد خود را برای دفن جن. او یکی Thome.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن