UND مبادله $1M اعطای روستایی بیمارستان برنامه

UND دریافت کرده 1 میلیون دلار کمک مالی برای آن مدیکر روستایی بیمارستان انعطاف پذیری برنامه Sens. جان Hoeven و

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

UND دریافت کرده 1 میلیون دلار کمک مالی برای آن مدیکر روستایی بیمارستان انعطاف پذیری برنامه Sens. جان Hoeven و کوین کرامر اعلام کرد در یک مصاحبه مطبوعاتی جمعه.

وزارت بهداشت و خدمات انسانی از طریق منابع سلامت و خدمات دولت اعطا کرده $1,065,742 به UND برای حمایت از مدیکر روستایی بیمارستان انعطاف پذیری برنامه. این برنامه به معنای کمک به تقویت بحرانی دسترسی به بیمارستان و روستایی خدمات پزشکی اورژانس بهبود ارائه مراقبت با کیفیت به بیماران در جوامع روستایی.

"دسترسی به مراقبت های بهداشتی در جوامع روستایی مرکزی به کیفیت زندگی ما در داکوتای شمالی و امروز بودجه را تقویت UND تلاش برای حمایت از ارائه دهندگان خدمات و بهبود سلامت و رفاه ما ساکنان روستاها" Hoeven در بیانیه ای گفت.

با توجه به UND مرکز بهداشت روستایی سایت داکوتای شمالی مدیکر روستایی بیمارستان انعطاف پذیری برنامه دولت مبتنی بر همکاری است که "با این نسخهها کار میکند و کمک همه بیمارستان های روستایی برای ایجاد ثبات و حفظ بهداشت محلی خود مراقبت زیرساخت ها است." این برنامه یک همراه و همدم به این مهم دسترسی به بیمارستان تعیین روند. بیمارستان دریافت "بحرانی دسترسی به بیمارستان" طراحی از مرکز برای مدیکر و مدیکید خدمات.

برنامه هسته ای پنج هدف مناطق:

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

  • بهبود کیفیت
  • مالی و عملیاتی بهبود
  • مدیریت سلامت جمعیت و خدمات پزشکی اورژانس (EMS) ادغام
  • تعیین CAHs
  • ادغام خلاقانه مدل های بهداشت و درمان


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن