UND می گوید آن در نظر گرفته شده هرگز به ترک گراد دانش آموزان از مراقبت در عمل دلار

جری کارلسون یک دانشجوی کارشناسی ارشد که در حال آماده سازی به پایان تحصیل خود را این ترم گفت که او احساس می کند

توسط NEWSATROPAT در 25 اردیبهشت 1399

جری کارلسون یک دانشجوی کارشناسی ارشد که در حال آماده سازی به پایان تحصیل خود را این ترم گفت که او احساس می کند و نا امید است که دانش آموزان فارغ التحصیل شد و به ظاهر چپ از مراقبت عمل می کنند کمک های مالی داده شده توسط دانشگاه.

او احساس می کند دانشجویان تحصیلات تکمیلی اختصاص داده اند مقدار زیادی از زمان و پول را به دانشگاه به عنوان بخشی از اخذ مدارک تحصیلی خود را. دانشجویان تحصیلات تکمیلی نیز در بسیاری از هزینه ها مانند دانشجویان کارشناسی کارلسون گفت. برخی از دانشجویان تحصیلات تکمیلی مانند خود نیز تا به حال به سفر بازگشت به خانه پس از چرخش بالینی لغو شد با توجه به همه گیر. او گفت: برخی از دوستان خود بودند و حتی پرداخت اجاره دو برای Airbnbs آنها ماندن در طول چرخش.

"من قطعا به اندازه کافی خوش شانس به بودجه از کار, بنابراین من کاملا نیاز به پول, اما آن را هنوز هم خوب خواهد بود به نوعی جبران برخی از این هزینه های غیر منتظره مانند داشتن به خانه می آیند از ما چرخش بالینی," او گفت:.

Janelle کیلگور معاون شهردار برای ثبت نام دانش مدیریت در UND گفت: هرگز در این دانشگاه قصد هدفمند ترک دانشجویان فارغ التحصیل خارج از بودجه اما دانشگاه تا به حال یک مقدار محدود از بودجه را به من بدهید. UND تا به حال حدود 2.7 میلیون دلار در بودجه را به دانش آموزان است. در اطراف 2,100 دانش آموزان دریافت مراقبت در قانون بودجه کیلگور گفت.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کیلگور گفت: این دانشگاه می خواستم به تمرکز بر روی دانش آموز کارگران و کسانی که متناسب با سطح خاصی از کمک های مالی وضعیت اول.

"ما آرزو داشتیم دلار را به همه" او گفت:.

کیلگور گفت: این دانشگاه همچنین می خواستم تا مطمئن شوید که دلار شد و موثر برای دانش آموزان و در واقع می تواند کمک هزینه ها در برخی از راه. دانش آموزانی که موفق به دریافت مراقبت در عمل دلار دریافت بین 500 تا 1500 دلار بسته به نوع های مختلف رانندگان دیگر مانند آنچه که دانش آموز متوسط درآمد, متوسط اجاره و هزینه های دیگر که می تواند تحت تاثیر این بیماری همه گیر.

بسیاری از دانشجویان احساس مالی نیش از این بیماری همه گیر به عنوان آنها نیز مقابله با انتقال به کلاس های آنلاین. بسیاری از دانش آموزان نمی واجد شرایط برای $1,200 محرک چک که در حال ارسال به آمریکایی ها در میان COVID-19 همه گیر و اکثر پدر و مادر قادر به جمع آوری اضافی وابسته به دلار است.

کارلسون گفت: پول از دولت و پول از UND کمک کرده اند بسیاری از مردم به خصوص که دانش آموزان وارد نامشخص بازار کار.

"برخی از همکلاسی های من و نوع تلاش برای پیدا کردن دهانه (در بهداشت و درمان) فقط به این خاطر که آنها تا به حال به کردند برخی از کارکنان خود را و چیزهای," او گفت:, و اشاره کرد که بودجه اضافی را به کمک دانش آموزان حداقل برای یک دوره کوتاه از زمان.

کارلسون گفت که او "بسیار سپاسگزار" است که او را قادر به کار چند ساعت در هفته در دفتر پذیرش حتی در زمان بیماری همه گیر که به او کمک می کند تا کسب یک کمی از پول است. او می داند که همه دانش آموزان آنقدر خوش شانس.

کیلگور تاکید کرد که وجود دارد برنامه های دیگر دانش آموزان می توانند با استفاده از اگر آنها نیاز به منابع مالی از جمله صندوق فرشته.

یعقوب Haugen که در خدمت دانش آموز سنا به نمایندگی از دانشکده تحصیلات تکمیلی گفت: وجود دارد بسیاری از دانش آموزان که نمی دریافت مراقبت در قانون بودجه نه فقط دانشجویان تحصیلات تکمیلی. به عنوان یک دانش آموز Haugen گفت: او را درک کارلسون نگرانی وجود دارد اما نبود بودجه کافی برای همه است.

"این فقط گراد دانشجویان چپ" او گفت:. "وجود دارد بسیاری از دانش آموزان که احتمالا نیاز به کمک (و نمی توانید آن) که مایه تاسف است بدون توجه به آنچه .... UND بود نه برای رد هر کسی."

Haugen گفت: دانش آموزان ممکن است به "فرو غرور خود را" و از آنها بخواهید برای کمک به آنها به آن نیاز دارند حتی اگر آن ممکن است دشوار باشد. در علاوه بر این به فرشته صندوق دانش آموزان همچنین می توانید دسترسی به دانش آموز شربت خانه در پردیس. پول است که دانش آموز را صرف مواد غذایی می تواند کمک به پرداخت چند اسکناس Haugen گفت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب