UND پروژه کمک خواهد کرد که کودکان و نوجوانان حرکت خود تصمیم گیری

صندلی اجازه می دهد تا برای کودکان و نوجوانان بین سنین 8 ماه و 3 سال که ممکن است برخی از مسائل تحرک به استفاده

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399

صندلی اجازه می دهد تا برای کودکان و نوجوانان بین سنین 8 ماه و 3 سال که ممکن است برخی از مسائل تحرک به استفاده از یک کنترل پنل برای حرکت خود را در اطراف یک اتاق با فشار یک دکمه یا حرکت یک مفصل چوب.

دستگاه تحویل داده شد به آن کارلسن مرکز, یک سازمان غیر انتفاعی ارائه به افراد با توسعه معلولیت و یا تاخیر با خدمات و پشتیبانی در چهار شنبه, مارس 18.

"این یک فرصت خوب برای عادی سازی انواع تحرک" آلیشیا Bullinger با آن کارلسن مرکز گفت. "این در مورد شما چگونه می توانید در اطراف اما که شما باید از این فرصت به انجام این کار است."

این پروژه آغاز شده و در پاییز گذشته پس از آن کارلسن مرکز نزدیک Dominik Steinhauer مورد نیاز دانش آموزان ساخت یک دستگاه برای کمک به کودکان و نوجوانان با مسائل تحرک. از وجود این پروژه بخشی از Steinhauer ارشد طراحی کلاس که در آن دانش آموزان مانند اریکا Eades جان Merila و Conroy Unruh کردم به کار.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"اگر آنها قادر به استفاده از این برای کمک به برخی از این تحرک به چالش کشیده بچه ها واقعا رفتن به لمس زندگی خود" Steinhauer گفت.

کنترل بر روی دستگاه را می توان تغییر با توجه به توانایی کودک برای پانچ بیش از یک دکمه. علاوه بر این درمانگران شاغل در آن کارلسن مرکز را یک کنترل پنل برای کمک به کودک ایمن ماندن.

این مرکز ماموریت برای ارائه به استقلال را به همه و این پروژه به طور خاص باز خواهد شد تا یک دنیای جدید رو بطور کامل برای کودکان است که ممکن است کمی پشت همسالان خود که آن را به تحرک خود را رامونا Gunderson گفت.

نمایش بچه های آنها توانایی مستقل تحرک می تواند مهم برای مهارت های دیگر نیز هست و می تواند کمک به آنها در یادگیری از سن جوان است که آنها توانایی حل مشکلات خود را حتی اگر آن را فقط به معنی گرفتن در سراسر اتاق Bullinger گفت.

دانش آموزان این فرصت را به کار بر روی پروژه های مختلف برای سازمان های غیر انتفاعی و شرکت های خصوصی به عنوان بخشی از کلاس و دیگران شبیه به آن. از طریق Steinhauer کلاس, دانش آموزان یاد بگیرند که چگونه این نوع از پروژه ها انجام خواهد شد در دنیای کسب و کار.

"UND یک سنت دیرین از تلاش برای شبیه سازی جهان خارج به عنوان بسیاری به عنوان شما می توانید در داخل یک کلاس درس," او گفت:. "آن را می دهد دانش آموزان یک شانس برای دریافت پای خود را مرطوب به طوری که آنها را می دانم چه در انتظار زمانی که فارغ التحصیل می شوند."

Eades جدید UND فارغ التحصیل که تحصيلات دانشگاهي خود را در رشته مهندسی مکانیک به عنوان مدیر پروژه برای این گروه است. او همچنین درگیر در کار طراحی در ترم پاییز تحقیق در مورد پروژه های دیگر و سپس کنار هم قرار دادن برنامه به اطمینان حاصل شود که دستگاه کار می کنند برای آن کارلسن مرکز را می خواهد و نیاز دارد.

"این قطعا پاداش به دیدن ما تحقیق و طراحی کار," او گفت:. "من واقعا هیجان زده به آن را به (این) آن Carslen (مرکز) از آنجا که من می دانم که آن را می تواند به ویژه هنگامی که آنها را به استفاده از آن."

توسط ترم بهار گروه نقل مکان کرد و به ساخت بخشی از فرایند سفارش قطعات و مونتاژ آنها. فقط به عنوان این پروژه آماده شدن برای ورود به صفحه اصلی کشش این همه گیر بسته پردیس Eades گفت که او به معنای به پایان رسید تا گرفتن قطعات از فروشگاه و در پایان این مجمع در آپارتمان او. او و Merila بود که مسئول کنترل برای دستگاه را روشن و خاموش با داشتن این پروژه برای تکمیل آن است. Unruh بود نوشتن گزارش و تشکیل یک دستی به آن کارلسن مرکز خرید این پروژه است.

"این را به خوبی می دانیم که این پروژه نیست فقط رفتن به چیزی است که فقط انجام می شود و نشسته بر روی یک قفسه در جایی گفت:" Merila یک UND دوم که به تازگی از دبیرستان فارغ التحصیل شده با درجه همکاران. "این چیزی است که باید هر روز هدف و واقعا مردم کمک کند."

Eades که علاقه ای به مهندسی پزشکی گفت: گاهی اوقات مردم تصویر مهندسین مشغول کار بر روی قطار و یا نشستن در یک میز محاسبه, اعداد,, اما مهندسین اغلب زندگی واقعی اثرات در زندگی مردم حتی اگر آنها آن را نمی دانم.

"در واقع شما می توانید مهارت های خود را به چیزی که مزایای زندگی انسان که من فکر می کنم واقعا خاص" او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن