UND پلیس کمک چنگال های بزرگ, کودکان, جشن تولد در انزوا

Kaitlyn Stahlman تبدیل 13 روز پنج شنبه, مه 7 میان او خانواده خود را در انزوا و در خود چنگال بزرگ خانه. مادرش

توسط NEWSATROPAT در 18 اردیبهشت 1399

Kaitlyn Stahlman تبدیل 13 روز پنج شنبه, مه 7 میان او خانواده خود را در انزوا و در خود چنگال بزرگ خانه. مادرش تریسی Stahlman گفت: Kaitlyn بهترین ها را از یک وضعیت بد - او درخواست شام از Texas Roadhouse, دید از بالا, منظقه و ساخته شده برنامه ای با دوستان خود به چت آنلاین و خوردن کیک تحویل به هر یک از دوستان خانه حسن نیت ارائه میدهد از Stahlmans.

اما با وجود Kaitlyn خوب نگرش تریسی گفت: او می دانست که دختر او هنوز هم کمی نا امید در مورد قرنطینه تولد. بنابراین او پرسید: UND پلیس به پرداخت Kaitlyn یک سفر را به بعد کمی فوق العاده ویژه.

"من فقط فکر کردم این امر می تواند چیزی زیبا برای او" تریسی گفت. "او حتی نمی دانم این اتفاق می افتد."

UND پلیس اعلام کرد در Facebook صفحه در روز شنبه که آنها خواهد پرداخت مراجعه به هر کودک جشن تولد در قرنطینه. UNDPD ستوان دنی Weigel گفت: او فکر کردم از سازمان های اجرای قانون دیگر او را دیدم انجام کارهای مشابه در رسانه های اجتماعی. پس از ارسال پیشنهاد او گفت که دریافت کرده اید و مقدار زیادی از علاقه و افسران رفته بود به شش تولد از بعد از ظهر پنجشنبه.

به طور کلی بازدید از افسران را به نوبه خود در چراغ های خود را در یک بلوک یا دو دور قبل از کشیدن به کودک خانه Weigel گفت. اجتماعی فاصله در ذهن Weigel گفت: افسران ترک نکن وسیله نقلیه, اما, اگر کودک در خارج آنها را رول پایین پنجره برای گفتن سلام. سفر به پایان می رسد با افسر روشن کردن آژیر چند بار و رانندگی دور.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Weigel گفت: بازديد نیست فقط یک ضربه با بچه های محلی اما با افسران ،

"من می دانم که بسیاری از افسران ما شده اند هیجان زده به آن را انجام دهد چرا که بسیاری از آنها کودکان و نوجوانان و آنها را درک به عنوان خوبی است که نگه داشتن بچه ها درگیر و مشغول به کار در مدرسه و پس از آن از دست رفته تولد با دوستان می تواند دشوار" Weigel گفت. "بنابراین بسیاری از افسران ما واقع شده است داوطلب رفتن به آن را انجام دهد و این چیزی است که آنها لذت بردن از انجام نیز هست."

با مردم بیشتر در خانه ماندن و آن را گاهی اوقات بیشتر از یک چالش برای اجرای قانون به تعامل با جامعه Weigel گفت: تولد بازدیدکننده داشته است به افسران پلیس یک فرصت برای ادامه پیدا کردن راه هایی برای ارتباط با مردم آنها را محافظت می کند.

"بچه ها قادر به دیدن اجرای قانون در یک نور مثبت به طوری که آنها می دانیم که" هی, من به یاد داشته باشید زمانی که من بچه بودم آنها سوار جشن تولد من که اوضاع کمی عجیب و غریب, من می دانم که من می توانید اعتماد آنها را من می توانید بروید به آنها را اگر من نیاز به چیزی'" Weigel گفت. "این واقعا چیزی است که این مورد فقط ساختمان است که رابطه زمانی که بچه ها جوان هستند و سپس در ادامه به ساخت است که رابطه آنها به عنوان مسن تر."

در 1 p. m. روز شنبه, تریسی گفت: Kaitlyn به خارج رفتن با او برادر کریس 15 که در آن UNDPD افسر خوزه Solis منتظر بود به آرزو تولدت مبارک.

"آن رفت خوب!" تریسی گفت: پس از آن. "او لبخند زد. او خنده بود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن