UND همچنان به رهبری این کشور در آمریکا پزشکان

داده های جمع آوری شده از انجمن آمریکایی دانشکده های پزشکی نشان می دهد که از 2018-2020 UND را در دانشکده پزشکی

توسط NEWSATROPAT در 21 تیر 1399

داده های جمع آوری شده از انجمن آمریکایی دانشکده های پزشکی نشان می دهد که از 2018-2020 UND را در دانشکده پزشکی در رتبه 100 درصد — بالاتر از هر مدرسه دیگر در پایگاه داده — برای کسری از آن فارغ التحصیل دانشجوی پزشکی کلاس برای شناسایی به عنوان سرخپوستان آمریکایی. در سال های اخیر قبل از سال 2018 مدرسه رتبه در 99 درصد.

در آن نزدیک به 50 سال سابقه INMED برنامه تولید کرده است که تقریبا 1000 آمریکایی, هندی, بهداشت حرفه ای, از جمله بیش از 250 پزشکان.

"من می خواهم به می گویند که یک سازمان مانند UND SMHS مشخص می شود و نه فقط آنچه در آن می گوید بلکه با آنچه در آن می کند" جاشوا Wynne, معاون رئیس جمهور برای امور بهداشت و درمان در UND و دین از دانشکده پزشکی در بیانیه ای گفت:. "این INMED برنامه یک عهد به تعهد ما به ارائه ضروری برای حرکت به سوی سلامتی بیشتر سهام ضمنی در سابق رئیس جمهور نیکسون 'پیام ویژه در امور هند.'"

نیکسون داد که سیاست گفتار 50 سال پیش در این ماه در جولای 8, 1970.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

دونالد Warne, مدیر INMED و استاد بهداشت عمومی در برنامههای UND دانشکده پزشکی گفت: سیاست گفتار نه تنها راه را برای بازگرداندن دولت فدرال را "فسخ" سیاست بود که لغو حاکمیت قبایل سرخپوستان اما سعی در بهبود آمریکایی, هندی, بهداشت و سلامت در راه های مختلفی.

Warne گفت: مردم از جمله دانش آموزان خود را در حال گاهی اوقات شگفت زده به شنیدن این که نیکسون "instrumental" در ترویج حاکمیت قبیله ای. 1970s بود مهم دهه های بومی حقوق از جمله مصرف بیش از مدیریت مدارس از اداره امور هند و بهبود دسترسی به و کنترل بر قبایل' مراقبت های بهداشتی نیاز دارد. 1970 نیز به ارمغان آورد و سرخپوستان آمریکایی آزادی مذهبی عمل می کنند که معکوس یک قانون است که تا به حال ساخته شده indiginous مذهبی غیر قانونی در 1880s.

"در سال 1970 این نوع رنسانس آمریکایی, هندی, سیاست و قانون" Warne گفت.

نیکسون سیاست واژگونی همچنین یک نقش مستقیم در ایجاد UND را سرخپوستان به برنامه پزشک بود که در سال 1973 تاسیس. این برنامه در اصل تاسیس از طریق تخصیص بودجه فدرال. برنامه ماموریت برای بهبود آمریکایی هندی سلامت و تولید بیشتر در هند ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی از پزشکان و درمانگران فیزیکی به کاردرمانی و بهداشت عمومی محققان.

"من فکر می کنم بدون حمایت دولت فدرال این امر نمی تواند به عنوان موفق به عنوان آن است" Warne گفت: با توجه وجود دارد یک راه طولانی برای رفتن به آدرس نابرابری در آموزش و پرورش و بهداشت و درمان. "اما حداقل در UND ما در حال انجام بخشی از ما."

دانشکده پزشکی نیز راه اندازی یک جدید دکتری در بومی سلامت برای اولین بار در نوع خود است.

"من فکر می کنم در بسیاری از دانشگاه داکوتای شمالی قرار گرفته است به رهبر ملی در آموزش پزشکی و بهداشت عمومی آموزش و دکترای سطح بهداشت حرفه ای آموزش و پرورش واقعا برای سالهای زیادی را به آمده" Warne گفت. "ما نقطه شروع است که واقعا یک رهبر ملی اما من تصور خیلی بیشتر رشد از اینجا به عنوان به خوبی."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن