سازمان ملل متحد هشدار cybercrime در افزایش طول همه گیر

توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 11:18:36 am با توجه به اتحادیه بین ال

توسط NEWSATROPAT در 3 خرداد 1399
توسط: AP | سازمان ملل متحد | منتشر شده در تاریخ: مارس 23, 2020 11:18:36 am
UN on cyber crimes, UN coronavirus lockdown, UN on coronavirus lockdown, UN on coronavirus cyber crimes, World news, Indian Express با توجه به اتحادیه بین المللی مخابرات "تقریبا 90 کشور هنوز هم تنها در مراحل اولیه ساخت به تعهدات cybersecurity" Nakamitsu گفت.

U. N. خلع سلاح آمریکا در COVID-19 بیماری همه گیر در حال حرکت جهان به سمت افزایش نوآوری در فن آوری و همکاری آنلاین اما "جرایم اینترنتی نیز در حال افزایش است با 600% افزایش مخرب در ایمیل ها در طول زمان بحران."

ایزومی Nakamitsu گفت: در یک جلسه رسمی از شورای امنیت سازمان ملل روز جمعه که "نیز وجود داشته اند نگران کننده گزارش حملات علیه سازمان های مراقبت های بهداشتی و پزشکی و امکانات پژوهشی در سراسر جهان است."

او گفت: رشد دیجیتال وابستگی افزایش آسیب پذیری در برابر حملات سایبری و "تخمین زده می شود که یک چنین حمله می گیرد و هر 39 ثانیه است."

بخوانید | اهانت در رسانه های اجتماعی: ماهاراشترا پلیس به "آخرین هشدار" به 100

با توجه به اتحادیه بین المللی مخابرات "تقریبا 90 کشور هنوز هم تنها در مراحل اولیه ساخت به تعهدات cybersecurity" Nakamitsu گفت.

نماینده عالی خلع سلاح در امور گفت: تهدید از سوء استفاده از اطلاعات و فن آوری ارتباطات "فوری است." اما او گفت: همچنین مژده با اشاره به برخی از جهانی پیشرفت در سازمان ملل متحد برای مقابله با تهدیدات به عنوان یک نتیجه از توسعه هنجارهای برای استفاده از چنین فن آوری است.

استونی نخست وزیر Juri Ratas که کشور دارای شورای امنیت ریاست جمهوری و سازمان یافته روز جمعه جلسه سایبر ثبات و پیشرفت دولت مسئول رفتار در فضای مجازی گفت: "COVID-19 بحران قرار دادن فشار اضافی بر ما بحرانی خدمات در نظر سایبر."

او گفت که نیاز به "امنیت و کارکرد فضای مجازی" است و بنابراین با فشار دادن بیشتر از همیشه و او را محکوم کرد حملات سایبری هدف قرار دادن بیمارستان, پزشکی, پژوهش امکانات و زیرساخت های دیگر به خصوص در طول بیماری همه گیر.

"کسانی که حملات غیر قابل قبول" Ratas گفت. "این مهم خواهد بود برای نگه داشتن مجرم مسئول رفتار خود."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب