سازمان ملل: ما مشترک نشده است شواهد ادعایی coronavirus منبع

توسط: AP | ژنو | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 2:41:03 pm مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت

توسط NEWSATROPAT در 19 اردیبهشت 1399
توسط: AP | ژنو | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 2:41:03 pm
coronavirus, coronavirus US, coronavirus trump, trump leaves white house, US news مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که "مانند روابط عمومی سازمان برای چین است." (AP)

سازمان بهداشت جهانی در شرایط اضطراری رئیس روز دوشنبه گفت که آن را دریافت کرده است هیچ مدرکی از دولت آمریکا به عقب اتهامات رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo که coronavirus می تواند سرچشمه گرفته و در یک آزمایشگاه در شهر ووهان.

"از نظر ما این می ماند نظری"Michael Ryan به خبرنگاران در ژنو است."ما نه دریافت هر گونه اطلاعات یا شواهد خاص از دولت آمریکا مربوط به ادعا منشاء ویروس."او گفت که "بسیار مایل" برای دریافت هر گونه اطلاعات با ما است.

نظرات به عنوان برگ برنده دولت محکوم کرد چین و آژانس سلامت سازمان ملل متحد به اتهام اشتباه در دست زدن به شیوع این بیماری که برای اولین بار پدید آمده در شهر ووهان است و در حال حاضر آلوده میلیون ها نفر کشته و حداقل 239 ٬ 000 دوبلکس مردم است.

مغلوب ساختن پیشی جستن در روز جمعه گفت که "مانند روابط عمومی سازمان برای چین است."

رایان تصریح کرد که شواهد و مشاوره است که آژانس سلامت سازمان ملل متحد دریافت کرده نشان می دهد که این رمان coronavirus است با منشاء طبیعی حتی اگر Pompeo و تهمت مدعی شده اند که مدارک آنها دیده می شود نشان می دهد, آن می تواند از ووهان موسسه ویروس شناسی آزمایشگاه.

"در صورتی که شواهد و داده ها در دسترس است و سپس از آن خواهد شد برای دولت ایالات متحده به تصمیم می گیرید که آیا و هنگامی که آن را می تواند به اشتراک گذاشته شود: Ryan گفت."اما آن را دشوار است برای کسانی که به کار در یک خلاء اطلاعات در آن توجه خاص."

روز یکشنبه Pompeo گفت: ABC این هفته برنامه بود که "مقدار قابل توجهی از شواهد که این آمد که آزمایشگاه در ووهان." رایان و ماریا ون Kerkhove فنی منجر شود که در شرایط اضطراری برنامه قرار داده و تمرکز خود را در شکار برای حیوانات میزبان است که به رله coronavirus از خفاش ها.

چنین عزم و اراده می تواند کمک به درایو بهداشت عمومی سیاست های مانند ارائه مشاوره به مردم به دور از برخی از انواع حیات وحش و یا دام است.

آنها گفتند: دانشمندان چینی همچنان به همکاری با جهان در برابر این بیماری همه گیر و پیشنهاد چنین همکاری بسیار مهم باقی مانده است که تلاش برای "بررسی" امکان خطا توسط مقامات چینی می تواند از خط خارج چنین همکاری های علمی.

"ما نیاز به درک که ما می توانند یاد بگیرند از دانشمندان چینی ما می توانیم از یکدیگر یاد بگیرند ما می توانیم تبادل دانش و ما می توانیم پیدا کردن پاسخ با هم" رایان گفت.

"اگر این پیش بینی شده است به عنوان مهاجم تحقیق و تفحص از تخلف و سپس من باور دارم که بسیار مشکل تر برای مقابله با. که یک مسئله سیاسی است. که یک علم نیست, مسئله است. علم را پیدا خواهد کرد پاسخ," او اضافه شده است.

"پیامدهای پاسخ آن می توان از یک سیاست و دیدگاه سیاسی."که انباشته ستایش در چین از اوایل وقوع.

در ژانویه 30, لحظاتی قبل اعلام کرد که coronavirus بود اورژانس بهداشت جهانی که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: چین شد "تعیین یک استاندارد جدید برای شیوع پاسخ."وی با تمجید از سرعت که با آن چین شناسایی شیوع توالی ژنوم و به اشتراک گذاشته شده است که اطلاعات با چه کسی است.

او گفت: "تعهد به شفافیت" بود "فراتر از کلمات است."

مشترک تیم گفت: در آن زمان که آن را کاوش هر گونه اتهامات که ممکن است چین باید سنن و شیوع

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب